SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
is water dan wel vochtig?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, water zelf is technisch gezien niet nat. Water maakt nat door zich te hechten aan het oppervlak van iets.
Gruwelijk nat?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is buiten wel nat.
Doei zon.
Dit doe ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, water zelf is technisch gezien niet nat. Water maakt nat door zich te hechten aan het oppervlak van iets.
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sopsopsopquote:Op donderdag 12 november 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
mijn schoenen zijn in iedergeval niet waterdicht
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
had hier eigenlijk deze verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
hemarketeertje hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een Hema Zorgverzekering niks voor je? Dan krijg je het hele jaar korting
redelijk.. je vindt ze duurder en vergelijkbaar maar niet echt goedkoper.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
is dit een goeie aanbieding?
https://next.ibood.com/nl(...)hite-ambiance-bridge
Maar je kan ze allemaal met de app doen toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
redelijk.. je vindt ze duurder en vergelijkbaar maar niet echt goedkoper.
Meeste sets die er zijn zijn volledige starterkits met een dimmer/schakelaar ding erbij en 1 lamp minder.
Ik heb zelf alles hue, maar gebruik toch nog steeds liefst de wandschakelaar voor dat wat niet geautomatiseerd is. tenzij ik in de bank zit
maar goed, zou zelf idealiter wat meer sensoren moeten ophangen om die wandschakelaars echt uit te bannen. (en dan nog zie ik 't niet gebeuren dat je echt zonder kan, zonder bv op spraak bediening over te gaan wat ik verdom).
Living on the edge.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Vanmorgen tickets voor 12 man geboekt naar Curaįao over anderhalve week, lees ik net recordaantal besmettingen op Curaįao
jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je kan ze allemaal met de app doen toch?
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ah ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
maar stel je voor dat je in huis komt in 't donker en je moet eerst je telefoon tevoorschijn toveren enzo
doen ze al lang niet echt meer hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja.
Ja zie zo de keuze tussen of de 4 lampjes met bridge of 3 lampjes met bridge en dimmer voor zo rond dezelfde prijs. Dus ibood springt er niet uit idd
zal wl toch als t binnen x termijn isquote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig gewoon nog zonder je geld kwijt te zijn?
Waarschijnlijk niet maar ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig gewoon nog zonder je geld kwijt te zijn?
Al die andere fokkers denken wtfquote:Op donderdag 12 november 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk moet een fok brede pushmelding komen dat lunchgenot geopend is
installeer ff tinder dan, vast wel een gewillige huismoeke die bammetjes voor de haags_god wil smerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |