Hier komt een voorzichtig zonnetje door.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:26 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier te onweren.
Dit ter info
Hier ook zon.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier komt een voorzichtig zonnetje door.
Wat een vreemd gebeuren toch he dat weer
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
@:Muskusboktor57 en @:Scrummie bekvechten. Ik word daar toch ongemakkelijk van. Alsof twee teams van ‘Knoop in je zakbroek’ beginnen te vechten na een lastige vraag.
doe normaal tegen scrummiequote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
@:Muskusboktor57 en @:Scrummie bekvechten. Ik word daar toch ongemakkelijk van. Alsof twee teams van ‘Knoop in je zakbroek’ beginnen te vechten na een lastige vraag.
Leuke reactie, die scrummie vast niet kan volgenquote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
Deze post krijgt van mij een like.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
Nee ik maak er vandaag een mooie dag van! Ondanks dat het weer niet zo meewerktquote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier ook zon.
Dan zal @:GGMM vandaag wel weer humeurig zijn
Ik denk dat deze vergelijking niet begrijpelijk is voor @Scrummiequote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
Jij volgt Scrummie ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke reactie, die scrummie vast niet kan volgen
En terecht.quote:
Ik ben er wel blij mee. Eindelijk van dat gejank af "Mimimimimii jij liked iets wat ik niet leuk vind!!!!!!".quote:
Mooi.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee. Eindelijk van dat gejank af "Mimimimimii jij liked iets wat ik niet leuk vind!!!!!!".
Nou en johquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef Charrell het volgende:
Ramen zemen, binnen en buitenkant.
Goed bezigquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef Charrell het volgende:
Ramen zemen, binnen en buitenkant.
Het komt ook niet als een verrassing hoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Overheid had al gezegd rond de 5 euro omhoog, maar dat is ieder jaar wel zo.
Dikke like uitgedeeldquote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
De stijgingen zijn nu niet hoog omdat zorgverzekeraars de eerste miljard uit eigen potje moeten regelen, vanwege catastrofe regeling (en er is daar nu sprake van met corona) Alles daarboven is een soort regeling vanuit de overheid voor - echter gaat dat stukje er weer voor zorgen dat in 2022 de premies verder omhoog gaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het komt ook niet als een verrassing hoor.
Ik verheug me nu al op de 'DAT KRIJG JE ERVAN ALS WE WEER ALLEMAAL OP RUTTE STEMMEN' posts volgend jaarquote:Op donderdag 12 november 2020 11:55 schreef Coco het volgende:
[..]
De stijgingen zijn nu niet hoog omdat zorgverzekeraars de eerste miljard uit eigen potje moeten regelen, vanwege catastrofe regeling (en er is daar nu sprake van met corona) Alles daarboven is een soort regeling vanuit de overheid voor - echter gaat dat stukje er weer voor zorgen dat in 2022 de premies verder omhoog gaan.
rip
Dat programma heet Knoop in je zakDOEK.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
Daar had ik overheen gelezen. Wat dom van mijquote:Op donderdag 12 november 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat programma heet Knoop in je zakDOEK.
Wie is hier nou mongoloïde? Bokkelul.
Zakbroek.
Hallo Don,quote:
12 euro ofzo, ik weet het niet precies.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Don,
Hoeveel betaal je in België voor je zorgverzekering per maand?
Klopt, heb wat meer tijd nu.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ben jij er vaak laatste tijd
Donraja baasquote:
https://www.staatsschuldmeter.be/quote:Op donderdag 12 november 2020 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
12 euro ofzo, ik weet het niet precies.
Geinige sites, ik ga mijn Belgische collega's hiermee lastigvallen.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.staatsschuldmeter.be/
https://www.destaatsschuldmeter.nl/
Hoogste piek qua werkdruk is voorbij nu, komt weer terug als de projecten dichterbij go live zijn eind December.quote:
Eet smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |