Dat valt wel mee. Twee weken terug zat de top 5 boven de 800.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:21 schreef Benny het volgende:
Nou, Urk kunnen we ook beter weggraven en het IJsselmeer in dumpen.
124 * (100.000 / 21.135 inwoners) = 586.70 gemelde positieve testen per 100.000 inwoners in de afgelopen zeven dagen.
841 positieve testen. Dat is 235.2 positieve testen per 100.000 inwoners in de afgelopen zeven dagenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is echt niet schokkend op zich, Utrecht stad zit bijv op een gemiddelde van rond de 600 per 100.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeentes met 0 besmettingen
Gemeentes met 1 besmetting
Gemeentes met 2-5 besmettingen
Gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Deze man was toch gestopt met de cijfertjes?quote:
Goed te zien dat de cijfers voor deze steden gehalveerd zijn ten opzichte van 2 weken terug.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef _serial_ het volgende:
Gemeentes met +10 besmettingen:
330 Amsterdam
286 Rotterdam
171 Den Haag
...
Neequote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Waren het dan fake cijfers van Benny?
Ja, kijk maar:quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze man was toch gestopt met de cijfertjes?
Ik las ook al iets dat het wel heel toevallig was dat tegelijk met het vaccin ook de Playstation 5 uit kwam, zodat Sony ons kon controlerenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:13 schreef Benny het volgende:
[..]
En allemaal onvruchtbaar worden, zodat alleen de opperbazen overblijven. Handmaid's Tale incoming
Offff...
Dat we straks allemaal geinjecteerd worden met chips en gevolgd kunnen worden met 5G
Nee, de cijfers zijn al bekend.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Waren het dan fake cijfers van Benny?
Checkquote:
Nee, dit is gewoon onderdeel van zijn lange termijn tactiek waarmee hij het aantal besmettingen weer op 0 kan krijgen. Deze stijging was even noodzakelijk voor zijn grote succes.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:26 schreef Mammietje het volgende:
Ik denk dat Lenny een vrije dag had...
Nog geen dag geweest dat ie er niet nog iets over heeft gezegd volgens mij. Die data-dingen komen wel 'automatisch' op zijn twitterfeed.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja alle cijfertjes er omheen, lange termijn grafieken met duiding en zulks, doet nu alleen nog maar de dagcijfers.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
12e gemeente van het land, plekje 76. Doen we goed.quote:
Dat zou ook kunnen. Was wel leuk geweest als hij dat even doorgegeven had aan het FOMT.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon onderdeel van zijn lange termijn tactiek waarmee hij het aantal besmettingen weer op 0 kan krijgen. Deze stijging was even noodzakelijk voor zijn grote succes.![]()
Ik zie die naam vaker voorbij komen, maar wie is Piet de Curve?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:32 schreef MichaelScott het volgende:
Oudste positieve test die er vandaag tussen zit is van 9 augustus.![]()
Die lag zeker nog onderin de bureaula.
https://pletdecurve.nl/
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:32 schreef MichaelScott het volgende:
Oudste positieve test mutatie die er vandaag tussen zit is van 9 augustus.![]()
Die lag zeker nog onderin de bureaula.
https://pletdecurve.nl/
Broer van Hans van der Bochtquote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik zie die naam vaker voorbij komen, maar wie is Piet de Curve?
pLet!quote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik zie die naam vaker voorbij komen, maar wie is Piet de Curve?
Er zijn er 72 bekend bij de GGD. Het daadwerkelijke aantal ligt wel een stuk hoger.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:36 schreef Noordzijde het volgende:
72 ziekenhuisopnames. Dat is erg netjes.
297 nieuwe opnames.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:36 schreef Noordzijde het volgende:
72 ziekenhuisopnames. Dat is erg netjes.
Mooie grafiek. Ben wel benieuwd hoe deze grafiek precies werkt, want van november kunnen we helemaal niet 14 dagen teruggaan? Dus de x-as moet eigenlijk verder naar rechts liggen?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te zien dat inmiddels 75% van de meldingen niet ouder is dan 5 dagen. Er komt dus steeds sneller zicht op de situatie.
quote:
Volgens LCPS 266.quote:Het totaal aantal opgenomen COVID-patiënten bedraagt 2277, 18 minder dan de vorige dag. Daarvan liggen er 1671 buiten de Intensive Care, 26 minder dan gisteren. Op de IC liggen 606 COVID-patiënten, 8 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 480 non-COVID-patiënten op de IC, 7 minder dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 1086, 1 meer dan de vorige dag. Het aantal nieuwe COVID-opnames bedraagt 230 in de kliniek en 36 op de IC.
Ik vind dat redelijk normaal, kan me niet voorstellen dat ik me aan zoiets zou houden op die leeftijd. Dus alles wat ze wel met mondkapjes op doen lijkt me pure winst.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
Toch mooi die mondkapjes (plicht?) op middelbare scholen. Woon schuin om de hoek van een middelbare school en rond deze tijd zijn ze dus meestal uit.
Nou dan komen ze dus allemaal samen op het pleintje hier waar ik op uitkijk en dan staan ze dus met zijn tientallen op elkaar gepakt, elkaar duwend, schreeuwend vlak bij elkaar (pubergedrag etc, vrij normaal op zich allemaal) met dus allemaal de mondkapjes naar beneden getrokken over hun nek
Tja.
Klopt, maar je 72 weet ik niet waar die vandaan komt?quote:
had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
Toch mooi die mondkapjes (plicht?) op middelbare scholen. Woon schuin om de hoek van een middelbare school en rond deze tijd zijn ze dus meestal uit.
Nou dan komen ze dus allemaal samen op het pleintje hier waar ik op uitkijk en dan staan ze dus met zijn tientallen op elkaar gepakt, elkaar duwend, schreeuwend vlak bij elkaar (pubergedrag etc, vrij normaal op zich allemaal) met dus allemaal de mondkapjes naar beneden getrokken over hun nek
Tja.
bddataplan coronaquote:Op woensdag 11 november 2020 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar je 72 weet ik niet waar die vandaan komt?
Nope. Ik doelde dus ook meer op die mondkapjesplicht (of is het een plicht? of hoe doen sommige scholen dat precies?) op de scholen dat dat volgens mij echt heel weinig zin heeft.quote:
Fake. Kinderen besmetten elkaar niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:51 schreef PippenScottie het volgende:
In de klas van mijn oudste is een kleine uitbraak. Drie bevestigde besmettingen en meerdere kindjes ziek.
De klas gaat voorlopig dicht, dus we gaan weer thuis les geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |