Ik had niet in de gaten dat er na mij nog maar 1 post wasquote:Op woensdag 11 november 2020 13:00 schreef Adrian4 het volgende:
Sorry, ik had niet in de gaten dat ik hem sloot
I know! Ik was ook teleurgesteld.quote:
Haha, dat kon bij ons onmogelijk gebeuren met middenin de lockdown verhuizen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij waren ooit 'de mensen die nooit thuis zijn', hoorde ik via via.
Nu zijn we 'het gezin met dat leuke jongetje', ken ik alle ouders uit 4 blokken huizen en heeft mijn dreumes een eigen fanclubje op het speelveldje. Allemaal meisjes die hem te schattig vinden
Enlighten me, als Fryskquote:Op woensdag 11 november 2020 19:07 schreef mousemicky het volgende:
Hier geen sint maarten, ken dat ook helemaal niet... Het is 11-11, mijn Oeteldonkse collega's waren erg chagrijnig dat er niets door kon gaan. Ik vind het zelf allemaal wel prima, woon midden in carnavalsgebied, maar heb er niets mee, dus heerlijk dat het allemaal voorbij gaat zonder herrie en drukte.
Ik heb samen met kind een zak schepsnoep gehaald vanmiddag, de overblijfsels zijn ook voor hem. Prima dealquote:Op woensdag 11 november 2020 19:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier een stuk of 12 lampionnen gezien. Ik had de kinderen al gezegd dat ze niet zelf lopen, maar wel de rest mogen opeten. Dus nu ligt er nog ruim een zak mini-chocoreepjes te wachten voor ze
Hier geen last van de buren. Ene is een ouder stel en er staat een garage tussen. De andere een gezin, en de jongste hoor je soms wel, maar niet hinderlijk. Ik denk dat het gezin meer last heeft van ons, maar daar zeggen ze niks van. De zouden ze echt wel doen. Die dames zijn echt niet verlegen.
Jep, en in Den Bosch (aka Oeteldonk), waar ik werk, is dat een heel groot ding...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Enlighten me, als Frysk11-11 is de start van het Carnavals seizoen toch?
Ahh weer wat geleerdquote:Op woensdag 11 november 2020 19:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jep, en in Den Bosch (aka Oeteldonk), waar ik werk, is dat een heel groot ding...
Voor de niet ingewijden, carnaval in Oeteldonk in 1 minuut https://www.oeteldonk.org(...)eteldonk-in-1-minuutquote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ahh weer wat geleerd![]()
Wat doen ze dan precies? Ik weet wel dat de optochten en feesten ergens in februari plaatsvinden.
Wat grappig! Nooit geweten, thanksquote:Op woensdag 11 november 2020 20:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Voor de niet ingewijden, carnaval in Oeteldonk in 1 minuut https://www.oeteldonk.org(...)eteldonk-in-1-minuut
Ik weet dus ook het fijne niet, ik heb nooit echt carnaval gevierd, ookal ben ik in Brabant geboren en getogen...
Leuk man, ik wist niet dat het zó uitgebreid was. Ik ken alleen de Carnavals week, de optochten enzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:10 schreef LeSage het volgende:
Bij ons zou dit weekend de prinsenverkiezing zijn geweest en daarna eigenlijk tot carnaval ieder weekend wel een feestje/evenement te vinden in de buurt. En daar kies je dan de leukste van uit![]()
Ik doe zelf al een aantal jaar mee met het Liedjesfestival in ons dorp. Verder zijn er vorstenzittingen, de boerenbruiloft, tonproaten, dat soort dingen.
Misschien kun je hier al uit opmaken dat ik ook redelijk hard baal dat het dit jaar allemaal niet door gaat![]()
![]()
Het is trouwens altijd wel lollig om dan in december ergens als enige verkleed over straat te gaan. En in ons dorp kijkt daar dan vervolgens niemand van op, ook niet als je later nog even de kroeg induikt waar iedereen gewone kleding aan heeft
Haha, van buitenaf lijkt het vaak maar een klein feestje en snapt men niet waar al die heisa voor nodig is, maar als je er zelf middenin zit is het meer dan die 4 dagen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Wat grappig! Nooit geweten, thanks
[..]
Leuk man, ik wist niet dat het zó uitgebreid was. Ik ken alleen de Carnavals week, de optochten enzo.
Voorlopig is hij nog bezig want hij boorde ook nog even door leiding 2 heen en dopte de verkeerde af.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:39 schreef MorganLeFay het volgende:
Wat een ontzettend mooie vloer @:Vicky! Wel extreem balen van die waterleiding...hopelijk is het goed te repareren en kunnen de muren snel opnieuw gestuct worden. Hopelijk zit het niet precies op een plek waar nog van alles gemonteerd zou worden.
Nohhhquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Voorlopig is hij nog bezig want hij boorde ook nog even door leiding 2 heen en dopte de verkeerde af.
jezus, wat een onhandigerd! Hopelijk is de schade snel hersteld en kunnen jullie weer verder op het toch best voortvarende pad!quote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Voorlopig is hij nog bezig want hij boorde ook nog even door leiding 2 heen en dopte de verkeerde af.
Omg néééééquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
De eindstreep komt in zicht.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:56 schreef trui het volgende:
[..]
jezus, wat een onhandigerd! Hopelijk is de schade snel hersteld en kunnen jullie weer verder op het toch best voortvarende pad!
wij hebben ook net een verbouwinkje achter de rug, alleen de badkamer maar, maar daar kan dus toch ook heel wat in mis gaan, hebben we ervaren. maar ja, 't is ook zo weer vergeten als het allemaal achter de rug is, maar pfff wel heel vervelend als je er middenin zit.
We hebben 1 2 zits meegenomenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:03 schreef trui het volgende:
ai, kun je niet even een bank bij de kringloop of een 'gratis af te halen-groep' scoren zolang?
Yepquote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Yep
Voor nu hebben we weer water. Meneer was ook nog door leiding 3 gegaan. Morgen weer een nieuwe dag
#hoedan....quote:Op woensdag 11 november 2020 21:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Yep
Voor nu hebben we weer water. Meneer was ook nog door leiding 3 gegaan. Morgen weer een nieuwe dag
Wat een ellende joh, en kennelijk was dat stukje in de weg zittende stucwerk vanwege die waterleiding, maar hoe kan die nou zo bij dat randje van de muur zitten?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef Vicky het volgende:
Dat ze vandaag de vloeren gelegd hebben. Dat ze een heel stuk zijn en plinten willen plakken.
Dat er een stukje stucwerk in de weg zit. Dat ze dat weg snijden en dat ze dan een gaatje in de waterleiding maken.....
Zucht.. er is nu een loodgieter aan het breken in de pas gestukte en geverfde muur. Kan wel janken..
[ afbeelding ]
Maar de vloer is wel mooi
[ afbeelding ]
De oude keuken zat hier.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een ellende joh, en kennelijk was dat stukje in de weg zittende stucwerk vanwege die waterleiding, maar hoe kan die nou zo bij dat randje van de muur zitten?
Of kwam hij daar origineel uit de vloer en is hij vanaf dat punt de muur in gewerkt omdat de keuken verplaatst is?
Darnquote:Op donderdag 12 november 2020 11:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
De oude keuken zat hier.
De waterleiding komt van boven en was door onze loodgieter aangepast en weggewerkt. Het is de waterleiding voor de nieuwe keuken.
Meneer komt vanmiddag, als het goed is. Hij heeft zijn eigen auto niet, en dus ook niet de juiste spullen.
Oh, kan auto's wassen..... dat is wel handig, die van mij moet net gewassen worden.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:59 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat iemand haar partner zat is…
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
Hij kan een ei bakken. En is verder niet lelijk. Dus misschien wel leuk voor in de tuinquote:Op donderdag 12 november 2020 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, kan auto's wassen..... dat is wel handig, die van mij moet net gewassen worden.
Verder kan hij niet zoveel eigenlijk, ik vermoed ook dat dat is waarom hij weg mag.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij kan een ei bakken. En is verder niet lelijk. Dus misschien wel leuk voor in de tuin
Ik heb 50 cent gebodenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:28 schreef SacreCoeur het volgende:
2x bewaard iig dus er is wel interesse.
Mijnese is kaal.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En dat terwijl gratis afhalen, wil je het zo graag hebben?
Haha wat matigen garp.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gooi je hem op de grond en ga je er op stampen?
Ik heb hem toch gekocht?!!!1!1!!!111!!!!!!
Ik ben bang dat hij de heleboel onderschijt als hij in de tuin staat en niet naar binnen magquote:Op donderdag 12 november 2020 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij kan een ei bakken. En is verder niet lelijk. Dus misschien wel leuk voor in de tuin
Voor de duidelijkheid ik zocht bij marktplaats “in je buurt”.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:32 schreef exode het volgende:
Antiek, dat levert geld op toch?
Ik moest ook lachen....Wat zou het verhaal zijn, hij is vreemdgegaan?
Mocht dat het geval zijn dan vind ik een marktplaats adv. zeeeeer mild.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:32 schreef exode het volgende:
Antiek, dat levert geld op toch?
Ik moest ook lachen....Wat zou het verhaal zijn, hij is vreemdgegaan?
Dat dus... derde hit op Facebook. Geregistreerd partnerschapquote:Op donderdag 12 november 2020 13:35 schreef Elleska het volgende:
Gooi de naam in google en je zit zo op haar FBpagina, klik door naar haar partner en je hebt de man gevonden.
Ja. Maar toch.quote:
Mja. Maar kan hij deze dan ook bevestigen?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:41 schreef exode het volgende:
Hahaha, ok ok, ik had alleen de advertentie aangeklikt verder niets. Sowieso moet je natuurlijk gewoon uitkijken wat je waar plaatst met je echte naam.
Misschien neemt hij meteen een overbodige lamp mee amaranta.
De kapitein is sinds afgelopen carnaval gek op bobbelen van snollebollekes en handjes handjes bloemetjesgordijn van lamme fransquote:Op donderdag 12 november 2020 08:56 schreef exode het volgende:
Pffff Vicky, wat balen zeg!! Ik snap dat je helemaal geen zin hebt in dat gedoe!
Ja Carnaval, ik mis al die voorpret elk jaar dus enorm nu ik boven de rivieren woon. Elk weekend inderdaad wel iets te doen vanaf 11-11. Al mijn vrienden zijn al weken en maanden bezig met alles en ik waai op Carnavals zaterdag een keer aan. Ook op school vond ik het altijd geweldig, muziek op school, alles versierd![]()
Mijn oom, tante en 2 neven zitten bij een grote Carnavalsvereniging die elk jaar een enorme wagen maken. Die beginnen normaal al in de zomer met bouwen.
Juul haar lievelingslied is op dit moment 'Vrouwkes' van de Snollebollekes dus wij vieren hier nu elke avond Carnaval
Wij hadden vorige week een playlist van Spotify opgezet met als thema carnaval, B en Juul dansend en zingen door de kamer, toen kwam deze voorbij...quote:Op donderdag 12 november 2020 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
De kapitein is sinds afgelopen carnaval gek op bobbelen van snollebollekes en handjes handjes bloemetjesgordijn van lamme franskomt hier nog regelmatig voorbij
Die vind ik ook leuk!quote:Op donderdag 12 november 2020 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
De kapitein is sinds afgelopen carnaval gek op bobbelen van snollebollekes en handjes handjes bloemetjesgordijn van lamme franskomt hier nog regelmatig voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:46 schreef Burdie het volgende:
Gelukkig kwam De Kneu niet voorbij, @:exode.
Hahahaha, die kende ik helemaal niet!quote:Op donderdag 12 november 2020 15:46 schreef Burdie het volgende:
Gelukkig kwam De Kneu niet voorbij, @:exode.
Hier ookquote:Op donderdag 12 november 2020 19:55 schreef exode het volgende:
Ik doe morgen met 3 vriendinnen weer mee met de online Friends pubquiz. Zin in
Leuk!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:55 schreef exode het volgende:
Ik doe morgen met 3 vriendinnen weer mee met de online Friends pubquiz. Zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |