quote:Op woensdag 11 november 2020 12:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dallas kun je toch geen 'bijna vergeten serie' noemen????
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik mocht hem kijken, maar het was gewaagd in die tijd....![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Stille_Kracht_(televisieserie)
De Stille Kracht (televisieserie)
De Stille Kracht is een driedelig Nederlandse televisieserie uit 1974, naar het gelijknamige boek van Louis Couperus. De serie werd geregisseerd Walter van der Kamp en de hoofdrollen werden vertolkt door Pleuni Touw, Bob de Lange, Hans Dagelet en Willem Nijholt.
Bekend is bijvoorbeeld de scène waarin de naakte Leonie (gespeeld door Pleuni Touw) door onzichtbare daders met sirihsap bespuugd wordt, nadat ze zich schuldig gemaakt heeft aan overspel.
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:46 schreef camaron het volgende:
Stille Kracht mocht ik niet kijken van mijn vader. Ik herinner me wel dat ik stiekem vanaf de trap een stukje heb gekeken, want wat niet mag heeft aantrekkingskracht. Dat was maar heel kort overigens, ik werd bang door een bekende douche scene...
Ook met Willem Nijholt:
(Overigens is de beeldkwaliteit belabberd)
Je hebt het verkeerde plaatje te pakken, dit is niet de serie uit de jaren zeventig, maar iets recentsquote:
ah,,,,,quote:
Die heb ik vast gemistquote:
ja Je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 november 2020 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde plaatje te pakken, dit is niet de serie uit de jaren zeventig, maar iets recents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze was toch ook Legendarisch eigenlijk, die zou ik best nog een keertje willen zienquote:Op woensdag 11 november 2020 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Dick Turpin en The Onedinline heb ik vrij recent nog wat van gezien op ONS, die zender is een aanrader wat dat soort dingen betreft
quote:
Je kunt I Claudius gewoon op DVD bestellen bij bol.com. Heb ik ook gedaan. Krijg je er ook nog behind the scenes en interviews met de cast bijquote:Op woensdag 11 november 2020 14:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze was toch ook Legendarisch eigenlijk, die zou ik best nog een keertje willen zien
[..]
Met een glaasje Cola erbijquote:Op woensdag 11 november 2020 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt I Claudius gewoon op DVD bestellen bij bol.com. Heb ik ook gedaan. Krijg je er ook nog behind the scenes en interviews met de cast bij
Je kunt ook bij mij komen kijken. Chipje erbij, glaasje cola
MLN / [MLN Kletshonk #125] Reizen maar toch thuis......quote:Op woensdag 11 november 2020 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt I Claudius gewoon op DVD bestellen bij bol.com. Heb ik ook gedaan. Krijg je er ook nog behind the scenes en interviews met de cast bij
Je kunt ook bij mij komen kijken. Chipje erbij, glaasje cola
Weet je zeker dat Stremio in Nederland legaal is?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met een glaasje Cola erbijdat klink wel gezellig
![]()
Maar even serieus....![]()
eh....
En paar jaar geleden heb ik alle Video, en DVD's verkocht,
Kasten vol, eigenlijk wel een beetje spijt vanécht waar ...
![]()
maar we kijken nu via Stremio
Alle zenders die je maar wil... én het is gratis én het is legaal.
Vraag me niet teveel... kijk maar op de website, ik denk dat je er wel uitkomt.
Je kan via deze manier ook series kijken die hier nog niet te zien zijn.
https://www.stremio.com/downloads
Kijk I Claudius staat er al bij net gedaan, niet door mij maar even gevraagd,
nu staat inmiddels The Onedin Line er ook bij![]()
[ afbeelding ]
Dus héél handig...
En zoals Breaking Bad en The Good Docter, normaal moet je daar een jaar op wachten, maar
nu dus niet meer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een handige gratis site's is deze...
https://ustvgo.tv/amc-live/
Zover als ik het begrijp zou ik zeggen Ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Stremio in Nederland legaal is?
Zover ik kan vinden werkt het ook met Torrents (zoals Popcorn Time) en is het net zo illegaal als het downloaden van films nu is.
Merlinaquote:
Op die cover van "Kunt u me de weg naar Hamelen vertellen, meneer...", die man bovenaan in het midden, lijkt wel op Michiel Romeyn van Jiskefet.quote:
Hij lijkt er inderdaad opquote:Op maandag 16 november 2020 12:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Op die cover van "Kunt u me de weg naar Hamelen vertellen, meneer...", die man bovenaan in het midden, lijkt wel op Michiel Romeyn van Jiskefet.
De regisseur was ook eng, helaas voor het jonge deel van de cast...quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
En eng dat ik het vond.
Geweldig, wat heb ik dit vaak gekeken vroeger! Echt bijna vergeten ja....quote:Op donderdag 17 december 2020 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Balki
PERFECT STRANGERS - Larry & Balki Meet for the First Time
https://nl.wikipedia.org/wiki/Perfect_Strangers_(televisieserie)
Perfect Strangers is een Amerikaanse komedieserie die op de Amerikaanse televisie werd uitgezonden van 1986 tot 1993, goed voor in totaal 150 afleveringen van 30 minuten per stuk. De serie werd drie keer genomineerd voor een Emmy Award. De eerste was voor Bronson Pinchots hoofdrol in 1987, de tweede in 1989 voor de gastrol van Doris Roberts en in 1992 volgde een derde nominatie voor de grime-afdeling.
In Nederland werd de serie door de KRO uitgezonden onder de titel Volmaakte vreemden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |