Pinoquote:
Ja datquote:
Toch is dat nog de meest sympathieke van het stel en z’n stem vind ik ook niet verkeerd, itt dat opgezette gebrom van Le Blanc, het hoge gejengel van foute Dave en het ranzige accent van die Gio.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
wat een aflevering weer
Lekker optreden op de midgetgolf baan voor niemand
Rutger lijdt inderdaad niet aan zelfoverschatting en ziet zijn vriendin niet als huisdier, goede gozer!quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:43 schreef Pap89 het volgende:
Le Blanc is gewoon leuk om naar te kijken, iemand met zo’n zelfoverschatting is gewoon leuke cringetelevisie.
Die Dave Gezwel is gewoon een naar ventje
Rutger van Barneveld is gewoon een goeie gast, maar had al 15 jaar geleden moeten stoppen, realiteit gewoon kwijt.
Wel gejat van Krista Ft Said-B & Assie-D - Ga Niet Wegquote:
Wally is veel beter.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Wel gejat van Krista Ft Said-B & Assie-D - Ga Niet Weg
.
Gast, ga je dit topic nu ook verkloten met je clicks en gejank?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:24 schreef riazop het volgende:
Soms is het verval giga
Rapper BOEF gaat van een jaaromzet van 2.4 miljoen euro (2019) naar iets meer dan een ton dit jaar
+ zero fucks given aan de corona maatregelen.quote:
Ik vind wel dat Rutger van Barneveld zich enorm in zijn voet schiet met het pluggen van zijn vriendin die niet kan zingen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch is dat nog de meest sympathieke van het stel en z’n stem vind ik ook niet verkeerd, itt dat opgezette gebrom van Le Blanc, het hoge gejengel van foute Dave en het ranzige accent van die Gio.
quote:René Le Blanc woest op Angela de Jong
Angela is fan van het programma waarin René een hoofdrol heeft, Ik Geloof In Mij. De tv-recensent schrijft haar observaties op in een column. "René is ervan overtuigd dat hij een plekje in de Toppers verdient. Maar ondertussen ziet de kijker hem omkleden in een net te kleine camper, waarin hij moet bukken om een slok water te nemen, voor een optreden voor drie knikkebollende bejaarden. Net als je denkt dat het niet sneuer kan, wordt hij aangekondigd met de verkeerde naam." René verschijnt dolgraag in de media en koopt zelfs meerdere tijdschriften als er een artikel over hem instaat. Dit artikel in het AD vond hij echter helemaal niets, zegt hij in de VARAgids. "AD-columnist Angela de Jong schreef over mij een stuk dat niet klopte. Wees zo stoer om mij te bellen, denk ik dan, en vraag of het klopt."
Angela de Jong heeft besloten René niet om een reactie te vragen en dat steekt hem. "Nu publiceert zij een verhaal dat niet op waarheid berust. Ik vind dat ver beneden peil."
Weg met die nobuddie, we willen meer Renéquote:
Is er al een fanclub?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:07 schreef Szura het volgende:
René is niet iemand die zichzelf in de hemel loopt te prijzen. Hij is gewoon normaal, hij is René.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |