Het is in een zin bijv. : "Moet ik dat hele stuk om liggen rijden" En ja dat is Brabants, net als friet en worstenbroodjesquote:Op maandag 15 maart 2021 22:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van omliggen rijden heb ik nooit gehoord. Wel van omrijden.
nou vind het maar raar, maarja boven de rivieren en randstad hierquote:Op maandag 15 maart 2021 22:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het is in een zin bijv. : "Moet ik dat hele stuk om liggen rijden" En ja dat is Brabants, net als friet en worstenbroodjes
Worstenmikquote:Op maandag 15 maart 2021 22:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het is in een zin bijv. : "Moet ik dat hele stuk om liggen rijden" En ja dat is Brabants, net als friet en worstenbroodjes
Bij Rutger kun je de afdruk van die plaat nog zienquote:Op dinsdag 16 maart 2021 07:44 schreef Duiveltja het volgende:
Ze hebben allemaal een bepaalde narcisme in zich, dat gewoon zorgt voor een enorme plaat voor hun kop.
Mooi is dat toch joh. Ik ben helemaal geen fan van de muziek die deze muziekhandel maken maar wat kunnen zijnzichzelf toch prachtig voor lul zetten. Met als aanvoerder René le Blanc die echt nóg meer in zichzelf is gaan geloven. Toegegeven dat liedje van hem is niet slecht maar zijn air is echt ontembaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 07:44 schreef Duiveltja het volgende:
De titel van het programma is behoorlijk spot on. Ze hebben allemaal een bepaalde narcisme in zich, dat gewoon zorgt voor een enorme plaat voor hun kop.
Ze hebben allen ook niet door dat de kracht van dit programma zit in het feit dat zij voor lul staan.
Gelukkig zijn de restaurants dicht. Want die man kan niet eens rustig een steak wegwerken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Mooi is dat toch joh. Ik ben helemaal geen fan van de muziek die deze muziekhandel maken maar wat kunnen zijnzichzelf toch prachtig voor lul zetten. Met als aanvoerder René le Blanc die echt nóg meer in zichzelf is gaan geloven. Toegegeven dat liedje van hem is niet slecht maar zijn air is echt ontembaar.
dat kan nooit een verrassing zijn, je hebt het concert live kunnen kijkenquote:Op maandag 15 maart 2021 22:42 schreef Szura het volgende:
Verrassing: Dave is uiteindelijk toch niet opgestapt
[ twitter ][ twitter ]
toen hij zielig in de auto zijn patatje ging eten leek het wel afsof hij een blauwe kaak had.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:30 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Rutger thuis ook geslagen werd?
de treurigheid van dat pleintje in Beneden-Leeuwen voegde ook nog wel extra treurigheid toequote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:07 schreef JJ76 het volgende:
[..]
toen hij zielig in de auto zijn patatje ging eten leek het wel afsof hij een blauwe kaak had.
Dit programma laat ook duidelijk zien waarom bepaalde artiesten het ook nooit zullen maken. Dave snijdt zichzelf in de vingers met zijn arrogantie en eisen, Rutger laat zijn agenda teveel bepalen door zijn onprofessionele vriendin en Rene Leblanc is te vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 07:44 schreef Duiveltja het volgende:
De titel van het programma is behoorlijk spot on. Ze hebben allemaal een bepaalde narcisme in zich, dat gewoon zorgt voor een enorme plaat voor hun kop.
Ze hebben allen ook niet door dat de kracht van dit programma zit in het feit dat zij voor lul staan.
Eerder door zijn klasgenoten. En post-its met 'trap me' op zijn rug.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:30 schreef rubbereend het volgende:
Rene LeBlanc is er dus wel bekend door geworden, maar omdat hij een gimmick is die blijkbaar goed valt. De anderen missen die "omarming" van het grote publiek.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit programma laat ook duidelijk zien waarom bepaalde artiesten het ook nooit zullen maken. Dave snijdt zichzelf in de vingers met zijn arrogantie en eisen, Rutger laat zijn agenda teveel bepalen door zijn onprofessionele vriendin en Rene Leblanc is te vol van zichzelf.
Vooral het jaloerse van die Dario naar voornamelijk Rene. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Rene LeBlanc is er dus wel bekend door geworden, maar omdat hij een gimmick is die blijkbaar goed valt. De anderen missen die "omarming" van het grote publiek.
Zo'n dario bv. dat is gewoon een treurige ouwe kerel die wanhopig is om bekend te worden. Dat straalt er vanaf. Bij Rene heb je dat toch iets minder. Soort van eddy wally, die toch ook erg vol van zichzelf was maar toch sympathie had.
maar ondertussen hadden de deelnemers rustig een ton binnen kunne harten als er geen pandemie was geweest het afgelopen jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit programma laat ook duidelijk zien waarom bepaalde artiesten het ook nooit zullen maken. Dave snijdt zichzelf in de vingers met zijn arrogantie en eisen, Rutger laat zijn agenda teveel bepalen door zijn onprofessionele vriendin en Rene Leblanc is te vol van zichzelf.
echt genotquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vooral het jaloerse van die Dario naar voornamelijk Rene. Verschrikkelijk.
Dave minstens 5 tonquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ondertussen hadden de deelnemers rustig een ton binnen kunne harten als er geen pandemie was geweest het afgelopen jaar
Zeker, die rene had binnengelopen op studentenfeestjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ondertussen hadden de deelnemers rustig een ton binnen kunne harten als er geen pandemie was geweest het afgelopen jaar
Ik denk dat hij klappen heeft gehad......quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:30 schreef rubbereend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Ik lach me ook ziekquote:
Ik twijfel daaraan als ik het achenebbisje huisje van Wally McKey zie...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |