En de bronnen doen niets af aan het feit dat 80% nu al denied of dismissed zijn. Nothing Burgers dus.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, de bronnen zijn de bronnen onderaan het wikipedia-artikel.
Je bedoelt "1 van de 41 bronnen is Buzzfeed".quote:Op woensdag 11 november 2020 14:20 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
De bron is ... buzzfeed![]()
dat beloofd wat, ik ga hem lezen en kom er later op terug
De dockets staan er gewoon keurig achter vermeld per lawsuit. Kan je zo opzoeken.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Many cases were quickly dismissed,[2]
oftewel voor die bewering gaat het om bron 2, buzzfeed
Tillman, Zoe (5 November 2020). "Judges Are Rejecting Trump's False Claims Of Shady Poll Practices After Looking At The Evidence". Buzzfeed News. Retrieved 11 November 2020.
je bedoelt dit artikel heeft 41 bronnen. vanwege de 2 achter deze bewering verwijzen we naar bron 2 voor deze bewering. buzzfeed dusquote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bedoelt "1 van de 41 bronnen is Buzzfeed".
Voor je geruststelling, m'n virusscanner sloeg geen alarm.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
ik check ze graag even, fake nieuws is er nogal veel tegenwoordig.
Klopt. Dat is uitermate belangrijk. Dit schijnt wel een aardig overzicht te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
ik check ze graag even, fake nieuws is er nogal veel tegenwoordig.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
je bedoelt dit artikel heeft 41 bronnen. vanwege de 2 achter deze bewering verwijzen we naar bron 2 voor deze bewering. buzzfeed dus
Hier de eerste alvast, de rest mag je zelf doen:quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De dockets staan er gewoon keurig achter vermeld per lawsuit. Kan je zo opzoeken.
ik zit daar niet over in, maar ik ga het lezen en kom er later op terug. moet ook af en toe werken.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor je geruststelling, m'n virusscanner sloeg geen alarm.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:20 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
De bron is ... buzzfeed![]()
dat beloofd wat, ik ga hem lezen en kom er later op terug
Ik zie "ernstig bezorgde" GOPpers in de in de senaat nog wel een onderzoek instellen ergens het komende jaar. Daar zitten wel wat natnekken tussen die zitten te kwijlen bij de gedachte dat ze Hunter Biden onder ede kunnen doorzagen voor het oog van de natie.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:24 schreef Enchanter het volgende:
Al eerder gezegd
Dit hele verhaal gaat als een nachtkaars uit , net zoals de laptop van die zoon van Biden , daar hoor je ook helemaal niets meer over
Hoeft niet per se, we kunnen ook gewoon wachten tot januari. Dan gaat het vanzelf.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:27 schreef beantherio het volgende:
Soms vergeet ik wel eens dat Trump en zijn aanhangers eerst toestemming moeten geven voordat Biden president kan worden.
Je bent niet de enige, veel vergeten ook dat een race pas over is als hij over isquote:Op woensdag 11 november 2020 14:27 schreef beantherio het volgende:
Soms vergeet ik wel eens dat Trump en zijn aanhangers eerst toestemming moeten geven voordat Biden president kan worden.
Blijf hopen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:29 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, veel vergeten ook dat een race pas over is als hij over is
De race is al sinds zaterdag over. Alleen het aantal punten voorsprong kan nog veranderen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:29 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, veel vergeten ook dat een race pas over is als hij over is
Dat zou toch gisterenavond worden gepresenteerd? Iemand meegekregen wat en of daar überhaupt wat getoond is?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we wel wezen: als de Trump-campagne nog bewijs achter de hand dat de uitslag op z'n kop kan zetten, dan was dat inmiddels wel gepresenteerd.
Ja, al 6xquote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef Peunage het volgende:
Medewerker postbedrijf bekent verzinnen verkiezingsfraude in Pennsylvania.
https://www.nu.nl/verkiez(...)-in-pennsylvania.amp
Al voorbij gekomen?
Precies. Die lui kunnen tot nu toe geen enkele zwakzinnige hersenscheet voor zich houden maar hard bewijs zouden ze dan eerst even braaf factchecken en op een goed moment presenteren?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we wel wezen: als de Trump-campagne nog bewijs achter de hand dat de uitslag op z'n kop kan zetten, dan was dat inmiddels wel gepresenteerd.
Ik bedoelde het meer cynisch. Sommige Republikeinen proberen een sfeer neer te leggen van "het presidentschap is ons eigendom en hoe durf je daar aan te komen?". Dat terwijl ze zelf juist al voor de verkiezingen probeerden om het presidentschap te stelen en daar nu nog mee doorgaan met al die beschuldigingen. Ik wordt er een beetje gaar van.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, we kunnen ook gewoon wachten tot januari. Dan gaat het vanzelf.
De race was op 3 november over.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:29 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet "over 2 weken" bedoeldequote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou toch gisterenavond worden gepresenteerd? Iemand meegekregen wat en of daar überhaupt wat getoond is?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |