abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196278442
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 22:08 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

De tijd waarin waanzin als norm wordt uitgedragen laat ongewone dingen zien.
Geen zorgen yo, de wondermiddelen komen zo aan hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 17 november 2020 @ 01:10:12 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196280190
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196280482
quote:
Met een dergelijke post diskwalificeer je jezelf, want je maakt kenbaar niet op een gelijkwaardige discussie uit te zijn.
pi_196292376
Als het aan de WHO-baas ligt in dit filmpje van gister, dan gaan we ook na de vaccinatie door met maatregelen.

"Surveillance will need to continue, people will still need to be tested, isolated and cared for. Contacts will still need to be traced and quarantined ..."

pi_196295893
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:08 schreef n__n het volgende:
Als het aan de WHO-baas ligt in dit filmpje van gister, dan gaan we ook na de vaccinatie door met maatregelen.

"Surveillance will need to continue, people will still need to be tested, isolated and cared for. Contacts will still need to be traced and quarantined ..."

Dat is een half verhaal. Wereldwijd is dat geldig, landen die voldoende dekkingsgraad halen met vaccineren kunnen echter versoepelen.

Het is geen NHO maar WHO ;)
  woensdag 18 november 2020 @ 07:40:37 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196298053
Hugo gaat hard

De Jonge wil iedereen vanaf maart maandelijks kunnen testen, klachten of niet

Minister De Jonge (Volksgezondheid) wil de testcapaciteit zo ver opvoeren dat alle Nederlanders met of zonder klachten zich vanaf maart gemiddeld één keer per maand kunnen laten testen.

Het gaat dan om 10 miljoen testen per maand, staat in een brief aan de Tweede Kamer.

"Met nadruk stel ik dat deze ambitie vanaf maart niet gelimiteerd is, ook niet in financiële zin," schrijft hij. In januari zijn er experimenten om te kijken wat de beste aanpak is voor het ambitieuze testplan.

Er wordt onderzocht welke testen het meest geschikt zijn, net als welke logistiek en infrastructuur nodig is maar ook wat het effect is op de verspreiding van het virus. Ook de maatschappelijke impact en testbereidheid worden onderzocht. De Jonge heeft het Outbreak Management Team (OMT) om advies gevraagd over deze aanpak.

Voor de logistiek hoopt de minister op meer hulp van GGD's, werkgevers en ondernemers. Hij mikt op extra testlocaties bij ondernemers en publieke locaties, zoals trein- en metrostations en winkels.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 18 november 2020 @ 09:14:26 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196298752
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Hugo gaat hard

De Jonge wil iedereen vanaf maart maandelijks kunnen testen, klachten of niet

Minister De Jonge (Volksgezondheid) wil de testcapaciteit zo ver opvoeren dat alle Nederlanders met of zonder klachten zich vanaf maart gemiddeld één keer per maand kunnen laten testen.

Het gaat dan om 10 miljoen testen per maand, staat in een brief aan de Tweede Kamer.

"Met nadruk stel ik dat deze ambitie vanaf maart niet gelimiteerd is, ook niet in financiële zin," schrijft hij. In januari zijn er experimenten om te kijken wat de beste aanpak is voor het ambitieuze testplan.

Er wordt onderzocht welke testen het meest geschikt zijn, net als welke logistiek en infrastructuur nodig is maar ook wat het effect is op de verspreiding van het virus. Ook de maatschappelijke impact en testbereidheid worden onderzocht. De Jonge heeft het Outbreak Management Team (OMT) om advies gevraagd over deze aanpak.

Voor de logistiek hoopt de minister op meer hulp van GGD's, werkgevers en ondernemers. Hij mikt op extra testlocaties bij ondernemers en publieke locaties, zoals trein- en metrostations en winkels.

Die spoort echt niet 8)7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196298838
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Die spoort echt niet 8)7
Kunnen is geen moeten.
pi_196298884
quote:
80s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Kunnen is geen moeten.
Inderdaad.

Als je voor elk kutreisje zo'n PCR test moet doen, is het best handig als de testcapaciteit hoog is.

Toen ik mijn ticket boekte om deze maand naar Spanje te gaan, was er nog geen PCR test nodig, momenteel wel.
Overigens, dat zeggen ze, in de praktijk kan je gewoon doorlopen en bij de Arrivals staat er gewoon iemand met je auto klaar en je rijdt weg.
  woensdag 18 november 2020 @ 09:29:30 #210
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196298943
quote:
80s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Kunnen is geen moeten.
Ik vertrouw ze niet meer :{
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 18 november 2020 @ 09:43:06 #211
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196299063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ook niet en velen met ons als ik de reacties lees op de fabeltjeskrant van gisteravond.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196299729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Nou, verrassing. Je vertrouwde "ze" voorheen wel?
pi_196302779
Unofficial English translation of ‘Frauds and falsehoods in the medical field’

The scam has been confirmed: PCR does not detect SARS-CoV-2
http://philosophers-stone(...)ud-November-2020.pdf

Original article:
https://www.dsalud.com/revistas/numero-242-noviembre-2020/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196303132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:32 schreef Tingo het volgende:

Original article:
Bron is een site die opent met een popup dat maskers gevaarlijk voor je gezondheid zijn. Seems legit. :P

DSalud staat in Spanje als onbetrouwbaar vodje bekend.
pi_196304451
2010:
Channel 4 News Exposes Swine Flu Scandal

Ook de Duitse Dr.Wodarg te zien is.
pi_196305358
https://www.telegraaf.nl/(...)cte-vaccinatieplicht

Bizar vind ik dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2020 17:03:27 ]
pi_196305430
quote:
Als je al niks meer te zeggen hebt over je eigen lichaam dan is t einde zoek.
pi_196305449
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:09 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Als je al niks meer te zeggen hebt over je eigen lichaam dan is t einde zoek.
Ja, ongeacht of je nu voor of tegen vaccinatie bent, ik kan me niet voorstellen dat je dan vóór een verplichting bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2020 17:10:43 ]
pi_196305967
In COR zijn er serieus mensen die deze waanzin goedpraten. Het einde is echt zoek hier in dit land, ik word er moedeloos van. Een indirecte vaccinatieplicht, walgelijk. De zogenaamde "complotdenkers" krijgen steeds meer gelijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_196306341
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:
In COR zijn er serieus mensen die deze waanzin goedpraten. Het einde is echt zoek hier in dit land, ik word er moedeloos van. Een indirecte vaccinatieplicht, walgelijk. De zogenaamde "complotdenkers" krijgen steeds meer gelijk.
Waar heb je het nu precies over?

Indirect verplichtstellen wat is dat nou weer?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 18 november 2020 @ 18:11:07 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196306394
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:32 schreef Tingo het volgende:

Original article:
Houd eens op met leugens te verspreiden.
Huilen dan.
pi_196306409
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er moet nog over gebabbeld worden. Maar je moet een vaccinatie hebben voordat je gebouwen binnen mag.
Groot fan van User Wotte
pi_196306430
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is een half verhaal. Wereldwijd is dat geldig, landen die voldoende dekkingsgraad halen met vaccineren kunnen echter versoepelen.

Het is geen NHO maar WHO ;)
Als die IC niet overbelast raakt en men zelf kan beslissen gevaccineerd te worden.... Tjah, weet niet wat er dan nog nodig is aan dit beleid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196306451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Er moet nog over gebabbeld worden. Maar je moet een vaccinatie hebben voordat je gebouwen binnen mag.
:') :')
Gaat gewoon te ver, als ik al mee had willen doen, is het nu helemaal over uit principe vanwege wanbeleid + fascistisch gedrag dat ik het al helemaal laat zitten.
pi_196306518
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/politie(...)aks-minder~a0de8b86/
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')