Blijkbaar hebben ze dat daar idd in de wet vastgelegd.quote:
quote:In Denemarken bestaat daarnaast al zeker tien jaar een wet die bepaalt dat vaccinaties verplicht kunnen worden om de verspreiding van een gevaarlijke ziekte tegen te gaan. Het gaat dan wel om de vaccinatie van een beperkt aantal personen of inwoners van een specifiek gebied.
In maart is deze Deense wet aangepast, zodat het tijdens de huidige pandemie ook mogelijk is om risicogroepen te verplichten zich tegen andere ziekten dan COVID-19 te laten vaccineren. Dit moet voorkomen dat de druk op de zorg te groot wordt. Mogelijk zijn de beweringen in de petitie tegen de spoedwet op deze Deense wet gebaseerd.
bron
Wat vind je daarvan?quote:
Geen goede zaak. Vaccineren zou altijd op vrijwillige basis moeten gebeuren.quote:
Nouja dwingen stoffen te nemen die ook schadelijk kunnen zijn.. Sowieso is dat idioot.quote:Op zondag 15 november 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen goede zaak. Vaccineren zou altijd op vrijwillige basis moeten gebeuren.
Overigens ben ik wel vóór vaccinatieprogramma's maar met dwang creëer je alleen maar weerstand.
In 100 gram paling zit ongeveer al 12.000x meer van die stoffen dan in 1 vaccinatie, het gaat om super lage dosis. Deels ter conservering, deels voor betere opname. Tot in den treure geteste stoffen.quote:Op zondag 15 november 2020 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja dwingen stoffen te nemen die ook schadelijk kunnen zijn.. Sowieso is dat idioot.
Ik heb het 3x gelezen maar begrijp niet precies wat hier staatquote:En de hele opzet is raar naar mijn smaak. Tenzij we corona gaan uitbannen heeft het weinig zin om iedereen te vaccineren. Het zal blijven bestaan.
Op het eerste onderdeel. Met de Mexicaanse griep waren er narcolepsie gevallen als resultaat... Dus vandaar.quote:Op zondag 15 november 2020 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In 100 gram paling zit ongeveer al 12.000x meer van die stoffen dan in 1 vaccinatie, het gaat om super lage dosis. Deels ter conservering, deels voor betere opname. Tot in den treure geteste stoffen.
[..]
Ik heb het 3x gelezen maar begrijp niet precies wat hier staat
Daar is nooit bewijs voor geleverd, statistisch gezien was er geen afwijking t.o.v. niet gevaccineerden.quote:Op zondag 15 november 2020 22:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op het eerste onderdeel. Met de Mexicaanse griep waren er narcolepsie gevallen als resultaat... Dus vandaar.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n 7000 mensen in Nederland lijden aan narcolepsie.
Dat houdt in dat ongeveer 1 op de 2833,33 mensen in Nederland dat in een bepaalde mate heeft.
In 2009, toen de Mexicaanse griep wereldwijd alarmbellen deed afgaan, kregen meer dan een half miljoen kinderen in Nederland Pandemrix. Later bleek uit Zweeds onderzoek dat narcolepsie vaker voorkomt bij kinderen die het vaccin toegediend hebben gekregen. Andere onderzoeken laten tegenstrijdige resultaten zien. Een oorzakelijk verband is nooit vastgesteld.
Er zijn 500.000 kinderen gevaccineerd tegen de Mexicaanse griep, waarvan 10 kinderen narcolepsie kregen.
Dat houdt in dat 1 op de 50.000 kinderen die het vaccin heeft gekregen narcolepsie heeft.
Toon aan de hand van die cijfers maar eens aan dat ze het niet sowieso gekregen zouden hebben of dat het verband houdt met de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep.
1 op de hoeveel kinderen die niet zijn ingeënt tegen de Mexicaanse griep ontwikkelden narcolepsie?
Je hoeft het niet wereldwijd uit te roeien om in Nederland van het virus af te komen.quote:Op het tweede onderdeel: mijn fout.
Ik bedoel dat je wel leuk iedereen kan vaccineren maar het virus zal altijd blijven, tenzij je het virus over de hele wereld zou uitroeien.
In het uitroeien scenario begrijp ik dat je iedereen vaccineert.
In het scenario waarin je niet gaat uitroeien.. Tjah, waarom mag je het dan niet natuurlijk oplopen als je de keuze zelf maakt om gevaccineerd te worden of niet?
Heb je daar onderzoek van? Hardnekkig feitje dan zo die nooit gepareerd wordt met feiten.quote:Op zondag 15 november 2020 22:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar is nooit bewijs voor geleverd, statistisch gezien was er geen afwijking t.o.v. niet gevaccineerden.
Is al héél vaak behandeld hier.
[..]
[..]
Je hoeft het niet wereldwijd uit te roeien om in Nederland van het virus af te komen.
Het zou wel helpen.
Blijft gewoon terugkomen.quote:Op zondag 15 november 2020 22:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar is nooit bewijs voor geleverd, statistisch gezien was er geen afwijking t.o.v. niet gevaccineerden.
Is al héél vaak behandeld hier.
[..]
[..]
Je hoeft het niet wereldwijd uit te roeien om in Nederland van het virus af te komen.
Het zou wel helpen.
Alleen paling wordt niet direct in je bloedbaan gespoten.quote:Op zondag 15 november 2020 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In 100 gram paling zit ongeveer al 12.000x meer van die stoffen dan in 1 vaccinatie, het gaat om super lage dosis. Deels ter conservering, deels voor betere opname. Tot in den treure geteste stoffen.
quote:Op maandag 16 november 2020 07:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Alleen paling wordt niet direct in je bloedbaan gespoten.
Maakt weinig uit, wordt in je darmen gewoon opgenomen in de bloedbaan.quote:Op maandag 16 november 2020 07:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Alleen paling wordt niet direct in je bloedbaan gespoten.
Is dat zo? Ik kan me namelijk voorstellen dat de uitwerking van een injectie in de bloedbaan (heel) anders kan uitpakken dan orale inname.quote:Op maandag 16 november 2020 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, wordt in je darmen gewoon opgenomen in de bloedbaan.
Hoe denk je anders dat een paracetamol of een ibuprofen werkt?
1 op de 2833 mensen in Nederland heeft een vorm van narcolepsie.quote:Op zondag 15 november 2020 23:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijft gewoon terugkomen.
1/28000 mensen heeft het.. Tjah 10 is niet bijster veel maar als het in 3 jaar tijd gebeurt en normaal ik 30 dan gebeurt er zeker wel iets.
Maar het is de vraag.
In de bloedbaan is uiteraard effectiever.quote:Op maandag 16 november 2020 10:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me namelijk voorstellen dat de uitwerking van een injectie in de bloedbaan (heel) anders kan uitpakken dan orale inname.
Je gaat te makkelijk voorbij aan het volgende punt:quote:Op maandag 16 november 2020 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
1 op de 2833 mensen in Nederland heeft een vorm van narcolepsie.
Dan is 10 op 500.000 kinderen dus helemaal niet bijzonder, statistisch te verwaarlozen en niet aantoonbaar door een virus.
Als ze een bak koffie hadden gedronken ipv een vaccinatie dan had je er ook 10 met narcolepsie gehad. Maar dan had niemand gezegd "oh, wat gek, een bak koffie en nu narcolepsie".
10 op de 500.000 is 1 op 50.000 kinderen t.o.v. van 1 op 2830 mensen die een vorm van narcolepsie hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 14:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je gaat te makkelijk voorbij aan het volgende punt:
In welke tijdspanne ontwikkeld zich zoiets normaliter? New cases = new cases, als dat 10 new cases zijn die normaliter ontstaan in 10 jaar, en nu in 3 maanden, dan heeft dat betekenis.
Je vergelijkt " current cases" met "new cases"quote:Op maandag 16 november 2020 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
10 op de 500.000 is 1 op 50.000 kinderen t.o.v. van 1 op 2830 mensen die een vorm van narcolepsie hebben.
Dus doe wat moeite en zoek dat op. Ik heb hier al vaak genoeg huiswerk gedaan.
Moeten ze ook 'n betrouwbare test hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zit het met mensen die zowel positief als negatief getest zijn?
Hmm...Echt of opgezet? Politie over-reactie op 'n beetje brutale toon? Gebruikt om nog meer civil unrest te creeen, haat/wantrouw tegen het Staat/autoriteiten enzo zaaien ? Er zijn genoeg pissige mensen momenteel dus kan wat makkelijker in deze tijden gaan.quote:Op maandag 16 november 2020 08:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat moeten we hier nu weer van denken?
De tijd waarin waanzin als norm wordt uitgedragen laat ongewone dingen zien.quote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hmm...Echt of opgezet? Politie over-reactie op 'n beetje brutale toon? Gebruikt om nog meer civil unrest te creeen, haat/wantrouw tegen het Staat/autoriteiten enzo zaaien ? Er zijn genoeg pissige mensen momenteel dus kan wat makkelijker in deze tijden gaan.
Ik kan goed begrepen dat voor sommige mensen is het wel moeilijk om kalm te blijven.
Ik denk ook niet dat politie agenten enz. vrolijk van zijn.
Weet 't nog niet zeker.
https://off-guardian.org/(...)the-fight-was-fixed/
Beetje achtergrond...
Money Circus @ Off-G wrote:
POLICE RELATIONS WITH PUBLIC UTTERLY DESTROYED
'Gym owner told to close for not enforcing masks. Locks business. Pauses outside. Arrested for not walking away fast enough. Agrees to be arrested. Forced to ground. Sat on by several policemen who twist his head to the side.
Wife calmly advises husband to comply to avoid being tasered or gassed. Multiple police cars arrive. She is told to back away. Does so repeatedly. Then she too is seized. Policemen shriek and scream at her.
UK policing 2020.'
En dan 'n andere versie:
Ripped Gym Arrest UKP Tyranny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |