'You don't want to protect the vulnerable? You heartless beast!'quote:Op woensdag 18 november 2020 19:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
'kwetsbaren beschermen' wordt nog een goede regel in de toekomst om dit soort absurde maatregelen uit te rollen. Dat is wat ik denk.
Ook maar 'n mening denk ik. Is goed met je.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Weerlegbare leugens.
Dat heeft he-le-maal niks met mijn mening te maken.
Na die grootschalige verkiezingsfraude zaak verbaasd dat me niks meer , elke gek kan zo aan de macht komen .quote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja ik vind dat inderdaad heel gek. Totaal gestoord.
Yep een mening .quote:Op woensdag 18 november 2020 21:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ook maar 'n mening denk ik. Is goed met je.
In bovenstaand nieuwsartikel gooit Van Haga een scenario op tafel waar hij dat benoemt.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ook daar heeft niemand het over.
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Na die grootschalige verkiezingsfraude zaak verbaasd dat me niks meer , elke gek kan zo aan de macht komen .
Je bent je ervan bewust dat de stemsoftware gemaakt is door een Chinese zakenpartner van George Soros?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat de stemsoftware gemaakt is door een Chinese zakenpartner van George Soros?
Koekoekquote:Op woensdag 18 november 2020 21:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ook maar 'n mening denk ik. Is goed met je.
Jeetje sommige mensen zijn ook echt niet ruimdenkend en gaan zelfs mensen beledigen omdat ze niet hetzelfde geloven . Erg hoorquote:Op woensdag 18 november 2020 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Koekoek.
Tingo: DE WERELD IS PLAT
Iedereen: Wat lul je man, de wereld is niet plat! Zie hier deze en deze gegevens laten zien dat de wereld een ellipsoïde is.
Tingo: Dat is slechts jouw mening!
Heeft niks met geloven te maken. Je kan nog zo hard geloven dat een appel een mandarijntje is maar dat maakt het niet minder onzin.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Jeetje sommige mensen zijn ook echt niet ruimdenkend en gaan zelfs mensen beledigen omdat ze niet hetzelfde geloven . Erg hoor
Mag je binnen 'n overheids gebouw met je mondvodje, ook grote 70's style mirror zonbrillen en 'n cowboy hoed dragen?quote:
Ik vind de NOs ook propaganda en liegen maar ik ga ook niet naar nieuws om bij iedereen die iets post wat bij hun wereldbeeld past dit soorquote:Op woensdag 18 november 2020 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken. Je kan nog zo hard geloven dat een appel een mandarijntje is maar dat maakt het niet minder onzin.
Can you do that in a Basil Fawlty angry voice?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken. Je kan nog zo hard geloven dat een appel een mandarijntje is maar dat maakt het niet minder onzin.
Prachtig staaltje projectie. Dit heeft niks met mijn ego of wereldbeeld te maken, maar alles met aantoonbare leugens weerleggen.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind de NOs ook propaganda en liegen maar ik ga ook niet naar nieuws om bij iedereen die iets post wat bij hun wereldbeeld past dit sooremo's plaatsen .... dat zou lekker makkelijk zijn want dat is ongeveer bij alles wat ze zouden posten maar ik heb dat niet nodig voor mijn ego .
Nee, ik ben hier om ranzige leugens te weerspreken.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Can you do that in a Basil Fawlty angry voice?
You're here for an argument.
Sorry jouw wereldbeeld moet je echt zelf leven als andere mensen daar geen waarheid inzien , ik zie het niet in ieder geval bij zowat elk onderwerp . Je doet altijd net alsof het een verplichting is in plaats van eigen keuze .quote:Op woensdag 18 november 2020 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prachtig staaltje projectie. Dit heeft niks met mijn ego of wereldbeeld te maken, maar alles met aantoonbare leugens weerleggen.
Als jij naar een appel wijst en zegt "kijk, een mandarijntje!" en vervolgens mijn commentaar dat het gewoon een appel is afdoet als een mening.. ja, dan doe ik.
Ik ook. Wat je als 'ranzige leugens' zien ook maar 'n mening is.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier om ranzige leugens te weerspreken.
Bedankt. Hier kunnen we echt helemaal niks mee. Ik neem het mee naar achterquote:Op woensdag 18 november 2020 21:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry jouw wereldbeeld moet je echt zelf leven als andere mensen daar geen waarheid inzien en dat is hun goed recht
Ik kan prima beargumenteren waarom het ranzige leugens zijn, en dat heb ik in deze reeks ook meermaals gedaan. Argumenten die jij gevoeglijk genegeerd hebt om vervolgens dezelfde of vergelijkbare onzin te verspreiden.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook. Wat je als 'ranzige leugens' zien ook maar 'n mening is.
Je doet maar , jouw wereldbeeld is jouw zaak en niet onze verplichting .quote:Op woensdag 18 november 2020 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedankt. Hier kunnen we echt helemaal niks mee. Ik neem het mee naar achter.
dankzij dat geneuzel goed nieuws uit Portugal nu.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee, nog steeds dat geneuzel over die frauduleuze PCR-testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |