abonnement Unibet Coolblue
pi_196180532
quote:
Als dat maar niet zoek raakt in de post :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:37 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ah, we gaan het eindelijk horen.

Ben benieuwd!
Benieuwd ook of ze daar al een rechtszaak over begonnen zijn. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180579
Dit blijft ook zo vreemd:

twitter


Nog steeds geen goeie verklaring voor gehoord :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180590
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Als dat maar niet zoek raakt in de post :X
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 11 november 2020 @ 00:52:28 #55
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196180601
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:46 schreef Kijkertje het volgende:
Dit blijft ook zo vreemd:

[ twitter ]

Nog steeds geen goeie verklaring voor gehoord :N
- Om het geloofwaardig te laten lijken heeft Biden alleen presidentschap stemmen gefraudeerd.

- Ze hebben ook voor de senaat gefraudeerd maar Reps kwamen in zulke grote getalen opdagen dat het niet gewerkt heeft

Kies 1 van de 2
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196180603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:49 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is er eik gebeurd met die zoekgeraakte documenten van Tucker die zo beschadigend zouden zijn voor de familie Biden. Ik heb er niks meer over gehoord en kan er ook niks over vinden -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180625
quote:
Na de informatie die ik tot me heb gekregen globaal te overzien zie ik als enige logische verklaring die er zou kunnen komen dat er daadwerkelijk gefraudeerd zou zijn dit dan gebeurd zou moeten zijn door middel van de software waarmee de "ballots" zijn geteld.
Ben zeer benieuwd waar ze mee naar voren komen.
pi_196180629
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat is er eik gebeurd met die zoekgeraakte documenten van Tucker die zo beschadigend zouden zijn voor de familie Biden. Ik heb er niks meer over gehoord en kan er ook niks over vinden -O-
Die waren even later weer "teruggevonden" maar hij zou ze niet openbaren om Hunter Biden te beschermen :')
En nu hoor je helemaal niets meer over de zaak, zoals voorspeld. Het was alleen nodig om de verkiezingen te beïnvloeden (en het effect is minimaal geweest).
pi_196180648
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

- Om het geloofwaardig te laten lijken heeft Biden alleen presidentschap stemmen gefraudeerd.

- Ze hebben ook voor de senaat gefraudeerd maar Reps kwamen in zulke grote getalen opdagen dat het niet gewerkt heeft

Kies 1 van de 2
De eerste is geloofwaardig omdat Republikeinen alleen Trump eruit willen wippen?

De tweede kan sws niet want dan was Trump ook wel herkozen.

:P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Die waren even later weer "teruggevonden" maar hij zou ze niet openbaren om Hunter Biden te beschermen :')
En nu hoor je helemaal niets meer over de zaak, zoals voorspeld. Het was alleen nodig om de verkiezingen te beïnvloeden (en het effect is minimaal geweest).
Wat nobel! _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180718
twitter


quote:
The Reuters/Ipsos national opinion survey, which ran from Saturday afternoon to Tuesday, found that 79% of U.S. adults believe Biden won the White House. Another 13% said the election has not yet been decided, 3% said Trump won and 5% said they do not know.

The results were somewhat split along party lines: about six in 10 Republicans and almost every Democrat said Biden won.

https://in.reuters.com/article/uk-usa-election-poll-idINKBN27Q3DW
79% vs 3% dus.
  woensdag 11 november 2020 @ 01:25:39 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196180728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 01:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[..]

79% vs 3% dus.
Toch nog 21% die (deels) meegaat in de stuiptrekkingen van die jankbal.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196180919
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ twitter ]

Mooi dat Biden eigenlijk al meteen het werk oppakt en persconferenties geeft
In tegenstelling tot Trump is er een read-out beschikbaar:

twitter


Wat de Logan Act ermee te maken heeft is een raadsel.

twitter

Maar ja Junior he! Ook niet het grootste licht -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180929
https://github.com/alex/n(...)nd-state-changes.csv

Weet iemand waar de cijfers voor "votes_remaining" vandaan komen?
pi_196180949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 02:29 schreef illusions het volgende:
https://github.com/alex/n(...)nd-state-changes.csv

Weet iemand waar de cijfers voor "votes_remaining" vandaan komen?
Kan van alles zijn: absentee votes, mail-in votes, provisional votes

Er komen blijkbaar ook nog steeds ballots binnen met dank aan oa DeJoy's bezorgings-ondermijnende maatregelen bij de USPS (één van de vele voter suppression acties van Trump & Co) :')

Een gedeelte zal ook wel gewoon te laat verstuurd zijn maar ze moeten ze natuurlijk wel allemaal nakijken en tellen.

twitter


[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 11-11-2020 02:57:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180976
quote:
6s.gif Op woensdag 11 november 2020 02:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Kan van alles zijn: absentee votes, mail-in votes, provisional votes

Er komen blijkbaar ook nog steeds ballots binnen met dank aan oa DeJoy's bezorgings-ondermijnende maatregelen bij de USPS (één van de vele voter suppression acties van Trump & Co)

:')

[ twitter ]
Vind wel dat die mee horen te tellen, als ze gestempeld zijn op de juiste datum.
pi_196180978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 02:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind wel dat die mee horen te tellen, als ze gestempeld zijn op de juiste datum.
Die regels verschillen per staat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196180981
quote:
6s.gif Op woensdag 11 november 2020 02:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die regels verschillen per staat.
Snap ik. Te lui om me in te verdiepen. :P
pi_196181015
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196181021
Nog een vraagje.

Sommigen checken de stats middels dit medium:
https://www.realclearpolitics.com/

Weet dit via het BNW forum en de bedoeling is absoluut niet om het belachelijk te maken, ik vraag me enkel af hoeveel authenticiteit valt te ontlenen aan dit groepje "duidelijke politici".
  woensdag 11 november 2020 @ 04:02:35 #71
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196181048
HIj is weer lekker bezig.. https://twitter.com/realDonaldTrump :')

Blijft doorzeuren over fraude maar wat als hij gelijk heeft?
En dan niet dat de democraten fraude hebben gepleegd maar dat de republikeinen fraude hebben gepleegd namens de democraten?
Dan heeft ome Donald straks gelijk en er zal gezegd worden dat de farudeurs opgepakt owrden maar dat gebeurt dan in de praktijk natuurlijk niet.
OP die manier kan er een Coup worden gepleegd zonder dat men het door heeft en Biden kan weinig anders doen om z'n nederlaag toe te geven.
pi_196181088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 04:02 schreef SiGNe het volgende:
HIj is weer lekker bezig.. https://twitter.com/realDonaldTrump :')

Blijft doorzeuren over fraude maar wat als hij gelijk heeft?
En dan niet dat de democraten fraude hebben gepleegd maar dat de republikeinen fraude hebben gepleegd namens de democraten?
Dan heeft ome Donald straks gelijk en er zal gezegd worden dat de farudeurs opgepakt owrden maar dat gebeurt dan in de praktijk natuurlijk niet.
OP die manier kan er een Coup worden gepleegd zonder dat men het door heeft en Biden kan weinig anders doen om z'n nederlaag toe te geven.
Niet lullig of neerbuigend bedoeld, maar hier begint de indoctrinatie volgens mij - zie dikgedrukt/onderstreept.

Iedereen gelooft zo langzamerhand dat er fraude is gepleegd, en de website waarover ik eerder vroeg in hoeverre men die betrouwbaar vindt (https://realclearpolitics.com/) meldt inmiddels een aangepaste count betreft electoral votes (259/214).

In mijn ogen zijn er 2 situaties mogelijk:

• 1.) Je gelooft in complottheorieën, hertelling vindt plaats, Biden wint alsnog, want illuminati (ofzo).

• 2.) Geen enkele juridische claim krijgt voeten aan de grond, en de voorspelling (290/214) blijft, welke op 6 januari wordt bevestigd door het congres ("Congress").

Ik moet toegeven dat ik sinds Bwin heeft uitbetaald, niet echt meer op de hoogte ben, maar volgens mij heeft alleen die Republican-judge een rechtzaak geaccepteerd, en is de rest van die fraudezaken simpelweg op niets uitgelopen.
pi_196181095
Dit is een Tweet die ik in een ander topic heb gevonden:

https://twitter.com/_MAArgentino/status/1325144053479075840

Uiteraard vindt er van beide kanten een soort indoctrinatie plaats, maar ik denk dat bovenstaand voorbeeld vrij realistisch is. Mensen die zich nooit voor politiek interesseerden, vinden Trump ineens de held, en Biden een pedo.

Met alle gevolgen van dien.
  woensdag 11 november 2020 @ 04:44:47 #74
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196181122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 04:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet lullig of neerbuigend bedoeld, maar hier begint de indoctrinatie volgens mij - zie dikgedrukt/onderstreept.

Iedereen gelooft zo langzamerhand dat er fraude is gepleegd, en de website waarover ik eerder vroeg in hoeverre men die betrouwbaar vindt (https://realclearpolitics.com/) meldt inmiddels een aangepaste count betreft electoral votes (259/214).

In mijn ogen zijn er 2 situaties mogelijk:

• 1.) Je gelooft in complottheorieën, hertelling vindt plaats, Biden wint alsnog, want illuminati (ofzo).

• 2.) Geen enkele juridische claim krijgt voeten aan de grond, en de voorspelling (290/214) blijft, welke op 6 januari wordt bevestigd door het congres ("Congress").

Ik moet toegeven dat ik sinds Bwin heeft uitbetaald, niet echt meer op de hoogte ben, maar volgens mij heeft alleen die Republican-judge een rechtzaak geaccepteerd, en is de rest van die fraudezaken simpelweg op niets uitgelopen.
Trump riep al weken voor de verkiezingen dat het de meest corrupte verkiezingen ooit zouden worden, heeft er ook voor gezorgd dat er minder postbeambtes zijn waardoor stembiljetten minder snel bezorgd konden worden en er zijn nog veel meer zaken waarbij je je af kan vragen of het niet een vooropgezet plan is.

Ondertussen heeft zelfs de gouverneur van Texas (Republikein) 1 miljoen uit z'n eigen fonds (staatsgeld dus) uitlooft om klokkenluiders te vinden die fraudezaken aanwijzen.
  woensdag 11 november 2020 @ 04:48:18 #75
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196181132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 04:44 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Trump riep al weken voor de verkiezingen dat het de meest corrupte verkiezingen ooit zouden worden, heeft er ook voor gezorgd dat er minder postbeambtes zijn waardoor stembiljetten minder snel bezorgd konden worden en er zijn nog veel meer zaken waarbij je je af kan vragen of het niet een vooropgezet plan is.

Ondertussen heeft zelfs de gouverneur van Texas (Republikein) 1 miljoen uit z'n eigen fonds (staatsgeld dus) uitlooft om klokkenluiders te vinden die fraudezaken aanwijzen.
Ze hadden toch overweldigend bewijs?

En toch miljoenen uitgeven voor klokkenluiders _O-

Het is allemaal heel surrealistisch eigenlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')