quote:Op woensdag 11 november 2020 20:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Halve Nederlander. Zijn moeder was Rotterdamse maar die is overleden. Hij heeft nog wel familie in Nederland wonen en hij houdt van broodjes met pindakaas.
En backs die niet kunnen verdedigen. De achterste linie van Nederland is lachwekkend, en dan nog Bizot erachter om het af te toppen. Dit wordt 0-6quote:Op woensdag 11 november 2020 20:08 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Twee kabouters als CV is verre van conform de moderne voetbalwetten. Je ziet dat eigenlijk geen enkel ander land doen.
Ik kijk weinig AZ, maar Bizot was tegen La Real de enige reden dat ze niet dik verloren.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En backs die niet kunnen verdedigen. De achterste linie van Nederland is lachwekkend, en dan nog Bizot erachter om het af te toppen. Dit wordt 0-6
Tegen Sparta was hij iets minder.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk weinig AZ, maar Bizot was tegen La Real de enige reden dat ze niet dik verloren.
Hij is dit seizoen niet echt betrouwbaar. Op zich vind ik het niet eens een slechte keeper, maar het houdt niet over en hij is nog bleu in oranje. Een meer ervaren keeper kan de verdediging nog een beetje vertrouwen geven en coordineren.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk weinig AZ, maar Bizot was tegen La Real de enige reden dat ze niet dik verloren.
Dat zielig doen over een geblesseerde spelerquote:
Ach, zou het wat uitmaken in een oefenwedstrijd en met de blessures op keepersgebied in gedachten?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen niet echt betrouwbaar. Op zich vind ik het niet eens een slechte keeper, maar het houdt niet over en hij is nog bleu in oranje. Een meer ervaren keeper kan de verdediging nog een beetje vertrouwen geven en coordineren.
Cillessen ligt er ook 3/4 maanden uit, krijgt hij dan een extra mooie beterschapskaart of kerstkaart?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zielig doen over een geblesseerde spelerhij is niet dood.
Neuh, niet echt, maar je kunt natuurlijk wel voor lul worden gezet door Spanje als die er zin in hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, zou het wat uitmaken in een oefenwedstrijd en met de blessures op keepersgebied in gedachten?
Dit is ook maar een bijeengeraapte opstelling van Spanje. Alleen Gaya staat hiervan misschien in de beste basis in duel met Reguilón. Of Gerard Moreno.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, maar je kunt natuurlijk wel voor lul worden gezet door Spanje als die er zin in hebben.
Waar Depay staat moet Donny staan, geen jokers. Stop.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:45 schreef fetX het volgende:
Op Wijnaldum, F. de Jong en Depay na is dit een zeer armoedig elftal.
Hahahahaquote:Op woensdag 11 november 2020 20:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar Depay staat moet Donny staan, geen jokers. Stop.
Veltman, Berghuis, Ake ?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:45 schreef fetX het volgende:
Op Wijnaldum, F. de Jong en Depay na is dit een zeer armoedig elftal.
Fout. Je mag volgende week niet meer meedoen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar Depay staat moet Donny staan, geen jokers. Stop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |