abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196178645
Carry on.
pi_196178756
@vlindertje89 jouw verhuisdrama :o :o :o Wat erg! Maar wel een leuk verhaal aan over gehouden :7

Wij keken eindelijk Parasite. En mijn fitbit dacht dat ik lag te slapen, dus qua spanning viel het wel mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196178817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Isabeau het volgende:
@:vlindertje89 jouw verhuisdrama :o :o :o Wat erg! Maar wel een leuk verhaal aan over gehouden :7

Wij keken eindelijk Parasite. En mijn fitbit dacht dat ik lag te slapen, dus qua spanning viel het wel mee.
Wat vond je er verder van?
pi_196178895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:26 schreef Sarabi het volgende:

Wat vond je er verder van?
Ik vond het heel wisselend qua kwaliteit. Soms prachtig gefilmd en geacteerd en dan leek het weer een soort slapstick. Een half uur voor het eind zei ik nog tegen Jross dat ik héél benieuwd was hoe dít nou zou aflopen en het stelde niet teleur, want de afloop kwam voor mij nog behoorlijk onverwacht. De scenes bij het tuinfeestje, zeg maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196179894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
Masterchef Profs nu begonnen op de BBC!

Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196180129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Bbc herhaalt vaak ‘s nachts een paar dagen later. Even naar op website kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_196180772
Ik geloof niet dat ik misselijk zou worden van maar één zak kruidnoten, @Candaas! :D

Altijd te ADHD geweest voor een papieren agenda, sinds een paar jaar hou ik op mijn telefoon Google Agenda aan, wat ik erg halfslachtig invul en dat scheelt ietsje ten opzichte van überhaupt geen agenda in de decennia ervoor :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_196181325
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196181328
Moggeh Pee!
pi_196181335
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. Pfoe :) Best warm buiten nu voor half november!
pi_196181378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 01:35 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik misselijk zou worden van maar één zak kruidnoten, @:Candaas! :D

Altijd te ADHD geweest voor een papieren agenda, sinds een paar jaar hou ik op mijn telefoon Google Agenda aan, wat ik erg halfslachtig invul en dat scheelt ietsje ten opzichte van überhaupt geen agenda in de decennia ervoor :')
Voordeel van digitale agenda items... is dat je ze zo kunt instellen dat ze vantevoren een melding geven... en dan vlak voor aanvang nog eens.

De digitale agenda heeft zo wel een goede invloed op mijn sociaal leven... _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 november 2020 @ 06:52:27 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196181451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Normaal geef ik altijd een gil ja. Dit keer gewoon niet van gekomen. :s)
/druk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196181543
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. Pfoe :) Best warm buiten nu voor half november!
Ben jij altijd zo vroeg wakker?
pi_196181544
Ik werd vanochtend een uur voor mijn wekker wakker, en daar baal ik van. :') Slapen. O+
pi_196181574
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoeveel loop je nu? Je hebt al eens eerder 5 kilometer kunnen lopen toch? Is het een volgende keer makkelijker opbouwen?

Wij rennen vanmiddag weer want de muziekles mag niet doorgaan, dus we hebben tijd B-) ik ben gisteren gekraakt door de fysio dus ik voel me als een beurs appeltje dus ik ben wel benieuwd hoe dat gaat :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196181656
Ik ben laat. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196181657
Nieuwe dag :O Nieuwe testronde :O Dit keer beginnen we echt fysiek met een voorbespreking om 07:30. Echt, het wordt steeds vroeger -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196181668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 06:08 schreef minilot het volgende:
Moggeh Pee!
Hoi :W
pi_196181672
Ik ben gisteravond begonnen aan The Man in The High Castle op Amazon. Intrigerende serie wel moet ik zeggen.
pi_196181894
Mogge!

Warm voor november idd, @minilot.
Ik was anderhalf uur wandelen, heb halverwege de jas maar uitgedaan en om het middel geknoopt.

Langs de kudde Schoonebekers gelopen:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 november 2020 @ 08:59:18 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196182084
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.

..alles al geregeld. Genieten.
pi_196182107
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.

You met your match Krea :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196182120
quote:

He??? Dat meen je toch niet :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_196182169
quote:

Wtf ...
pi_196182224
quote:

Ik hoop dat je een grapje maakt, maar ik vrees van niet -O- wtf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')