Wat vond je er verder van?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Isabeau het volgende:
@:vlindertje89 jouw verhuisdrama![]()
![]()
Wat erg! Maar wel een leuk verhaal aan over gehouden
Wij keken eindelijk Parasite. En mijn fitbit dacht dat ik lag te slapen, dus qua spanning viel het wel mee.
Ik vond het heel wisselend qua kwaliteit. Soms prachtig gefilmd en geacteerd en dan leek het weer een soort slapstick. Een half uur voor het eind zei ik nog tegen Jross dat ik héél benieuwd was hoe dít nou zou aflopen en het stelde niet teleur, want de afloop kwam voor mij nog behoorlijk onverwacht. De scenes bij het tuinfeestje, zeg maar.quote:
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
Masterchef Profs nu begonnen op de BBC!
Bbc herhaalt vaak ‘s nachts een paar dagen later. Even naar op website kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Voordeel van digitale agenda items... is dat je ze zo kunt instellen dat ze vantevoren een melding geven... en dan vlak voor aanvang nog eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 01:35 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik misselijk zou worden van maar één zak kruidnoten, @:Candaas!
Altijd te ADHD geweest voor een papieren agenda, sinds een paar jaar hou ik op mijn telefoon Google Agenda aan, wat ik erg halfslachtig invul en dat scheelt ietsje ten opzichte van überhaupt geen agenda in de decennia ervoor
Normaal geef ik altijd een gil ja. Dit keer gewoon niet van gekomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Ben jij altijd zo vroeg wakker?quote:Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. PfoeBest warm buiten nu voor half november!
Hoeveel loop je nu? Je hebt al eens eerder 5 kilometer kunnen lopen toch? Is het een volgende keer makkelijker opbouwen?quote:Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. PfoeBest warm buiten nu voor half november!
Hoiquote:
You met your match Kreaquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.
..alles al geregeld. Genieten.
He??? Dat meen je toch nietquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.
Wtf ...quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt, maar ik vrees van nietquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |