abonnement Unibet Coolblue
pi_198033709
Ja dat snap ik wel.
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:47 schreef DaMook het volgende:

[..]

Formaat vooral. Ik heb nu de iPhone X en die bevalt wel, maar vraag me toch af hoeveel kleiner die is en hoe dat werkt, zelfde met de max, hoeveel groter die is en hoe dat voelt, broekzak, hand enz.
Ik had ook de X en die was voor net te groot. Ik heb nu de mini en daar ben ik echt heel blij mee. Goed in de broekzak, goed in mijn handen. Ik zou nooit een Max aanschaffen, maar ik heb gewoon kleine handen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:12:39 #152
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_198033770
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:10 schreef Lief17 het volgende:
Ja dat snap ik wel.
[..]

Ik had ook de X en die was voor net te groot. Ik heb nu de mini en daar ben ik echt heel blij mee. Goed in de broekzak, goed in mijn handen. Ik zou nooit een Max aanschaffen, maar ik heb gewoon kleine handen.
Ja, geloof ik.

Gewoon jammer dat ik nu de formaten niet fysiek kan proberen, want dan zou het ook nog de gewone 12 of pro kunnen worden.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_198037449
Ja
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:12 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ja, geloof ik.

Gewoon jammer dat ik nu de formaten niet fysiek kan proberen, want dan zou het ook nog de gewone 12 of pro kunnen worden.
Ja jammer is dat hè. Je kunt wel op filmpjes op YouTube zien wat het scheelt qua formaat. Maar dat is wat anders dan daadwerkelijk vast kunnen houden.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_198046140
Twijfel over een iPad Air 4 en de aankomende iPad Pro’s in combinatie met een Magic Keyboard.

Ik weet niet of de iPad Pro 12,9 inch te groot is en de prijs helpt ook al niet.

Mini-LED, Pro Motion en Face ID zijn eigenlijk wel een grote stap vergeleken met mijn iPad Pro 9,7 inch.

Volgens mij volgende maand de aankondiging van de nieuwe iPad Pro’s. Dan kan ik beter even wachten :P
Ben bang als ik een Air 4 koop spijt krijg :@
SOONY
  vrijdag 19 februari 2021 @ 09:38:05 #155
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_198090304
Mijn apple watch scherm is losgekomen van de body (na 7 jaar of hoelang die ook al bestaat), kan ik die zelf weer vastzetten met secondelijm ofzo, of moet ik hem gewoon afschrijven?
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_198099877
Sinds vandaag de iPhone 12 Pro. Kan nog niet echt zeggen dat ik blij ben. Op mijn 8 plus zien de foto’s er tig keer mooier uit. Wat een gele waas hangt er over alles heen. Ook veel minder helder. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198101174
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds vandaag de iPhone 12 Pro. Kan nog niet echt zeggen dat ik blij ben. Op mijn 8 plus zien de foto’s er tig keer mooier uit. Wat een gele waas hangt er over alles heen. Ook veel minder helder. -O-
Dat zou niet moeten. De foto’s en het scherm van mijn XR waren echt een stuk minder dan van mijn 12 Pro.
Misschien heeft het met settings te maken. True Tone en/of Nighshift misschien....
SOONY
pi_198102027
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat zou niet moeten. De foto’s en het scherm van mijn XR waren echt een stuk minder dan van mijn 12 Pro.
Misschien heeft het met settings te maken. True Tone en/of Nighshift misschien....
Ik bedoelde de gemaakte oude foto’s, ik weet niet of dat duidelijk was. Maar ik vind m’n foto’s van de sneeuw van verleden week zo geel. En ook websites.

True Tone staat uit. Nightshift ook. Brightness op standje Max.
Lees wel meer mensen die erover schrijven. Er is nog een andere instelling die het iets feller maakt, maar ik vind het geen vooruitgang. Dat kijkt onprettig en je vreet je batterij. En de tint blijft gebroken wit.

Voorheen vergeleek ik m’n foto’s wel eens op toestellen van anderen (Samsung galaxy’s bv) en dan waren de foto’s kouder dan op m’n 8+. Ik snap wel dat elk toestel iets scheelt. :)

Als ik een selfie maak, heb ik nu wel iets meer een realistische huidskleur dan op de 8+ en dat is fijn, maar het is bijna alsof hij overal crème overheen gooit.

Misschien is het persoonlijke voorkeur.
Morgen met daglicht weer eens met een frisse blik kijken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198111131
Wellicht hebben jullie een idee, ik heb een Macbook Air 2012 met MacOs Sierra.
Aan beide kanten heb ik een USB Poort.
Gek genoeg werkt de USB muis van het merk Microsoft alleen op de poort aan de linkerkant.
De poort aan de rechterkant werkt prima met een USB stick.

Hoort dat zo of moet ik wellicht iets wijzigen aan instellingen?
Alhoewel ik overwegend linkshandig ben gebruik ik de muis met mijn rechterhand.
pi_198138483
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Wellicht hebben jullie een idee, ik heb een Macbook Air 2012 met MacOs Sierra.
Aan beide kanten heb ik een USB Poort.
Gek genoeg werkt de USB muis van het merk Microsoft alleen op de poort aan de linkerkant.
De poort aan de rechterkant werkt prima met een USB stick.

Hoort dat zo of moet ik wellicht iets wijzigen aan instellingen?
Alhoewel ik overwegend linkshandig ben gebruik ik de muis met mijn rechterhand.
Volgens mij had je dit vroeger ook vaak met Windows-laptops. Misschien een andere versie USB-poort.
SOONY
pi_198138578
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik bedoelde de gemaakte oude foto’s, ik weet niet of dat duidelijk was. Maar ik vind m’n foto’s van de sneeuw van verleden week zo geel. En ook websites.

True Tone staat uit. Nightshift ook. Brightness op standje Max.
Lees wel meer mensen die erover schrijven. Er is nog een andere instelling die het iets feller maakt, maar ik vind het geen vooruitgang. Dat kijkt onprettig en je vreet je batterij. En de tint blijft gebroken wit.

Voorheen vergeleek ik m’n foto’s wel eens op toestellen van anderen (Samsung galaxy’s bv) en dan waren de foto’s kouder dan op m’n 8+. Ik snap wel dat elk toestel iets scheelt. :)

Als ik een selfie maak, heb ik nu wel iets meer een realistische huidskleur dan op de 8+ en dat is fijn, maar het is bijna alsof hij overal crème overheen gooit.

Misschien is het persoonlijke voorkeur.
Morgen met daglicht weer eens met een frisse blik kijken.
Kan liggen aan het OLED-scherm en volgens mij had ik al gehoord dat video’s en foto’s warmer waren dan van de 11 Pro. Voorheen waren de foto’s inderdaad kouder.
SOONY
  zondag 21 februari 2021 @ 23:07:23 #162
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_198140039
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij had je dit vroeger ook vaak met Windows-laptops. Misschien een andere versie USB-poort.
Als dit in windows gebeurt is er iets stuk. Ik gok dat dag bij apple niet anders is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_198141438
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als dit in windows gebeurt is er iets stuk. Ik gok dat dag bij apple niet anders is.
Negen jaar oud dus die kans is aardig groot ja.
SOONY
pi_198141563
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kan liggen aan het OLED-scherm en volgens mij had ik al gehoord dat video’s en foto’s warmer waren dan van de 11 Pro. Voorheen waren de foto’s inderdaad kouder.
Ik heb hem inmiddels teruggestuurd. Niet elke 12 Pro heeft dit probleem.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 13:24:45 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_198160616
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef DKUp het volgende:
Twijfel over een iPad Air 4 en de aankomende iPad Pro’s in combinatie met een Magic Keyboard.

Ik weet niet of de iPad Pro 12,9 inch te groot is en de prijs helpt ook al niet.

Mini-LED, Pro Motion en Face ID zijn eigenlijk wel een grote stap vergeleken met mijn iPad Pro 9,7 inch.

Volgens mij volgende maand de aankondiging van de nieuwe iPad Pro’s. Dan kan ik beter even wachten :P
Ben bang als ik een Air 4 koop spijt krijg :@
Die 12,9 inch is echt wel fijn en ook het feit dat je 4 speakertjes hebt scheelt best wel bij de Pro dus zou zeker daar voorgaan, hopelijk snel nieuws een release datum idd want ik wil hem ook gaan halen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_198172169
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 07:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb hem inmiddels teruggestuurd. Niet elke 12 Pro heeft dit probleem.
Ah oké, hopelijk fixen ze het snel voor je.
SOONY
pi_198172293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die 12,9 inch is echt wel fijn en ook het feit dat je 4 speakertjes hebt scheelt best wel bij de Pro dus zou zeker daar voorgaan, hopelijk snel nieuws een release datum idd want ik wil hem ook gaan halen.
Ik gebruik mijn iPad thuis alleen maar eigenlijk, dus een grotere iPad met een nieuw scherm, toetsenbord, Apple Pencil 2 en nieuwe chip zijn meer dan wel welkom.

Alleen die prijs is wel heel heftig eigenlijk vergeleken met het iPad Air 4 complete pakket.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 23-02-2021 22:07:36 ]
SOONY
  woensdag 24 februari 2021 @ 11:46:01 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_198179008
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn iPad thuis alleen maar eigenlijk, dus een grotere iPad met een nieuw scherm, toetsenbord, Apple Pencil 2 en nieuwe chip zijn meer dan wel welkom.

Alleen die prijs is wel heel heftig eigenlijk vergeleken met het iPad Air 4 complete pakket.
Ja dat wel maar het is de meerprijs wel echt waard wat mij betreft en zeker dat grotere scherm is fijn. Ik gebruik hem ook alleen thuis en ook alleen maar voor internet, YouTube enz dus ik zou ook met een air uit de voeten kunnen maar het is wel m'n main ding dus dan is wat groter wel fijn.

Ik hoop wel dat die snel komt want ik heb nog de oude pro en daarvan is de accu kapoet. Dus ik moet snel een nieuwe.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 13:25:01 #169
18653 crew  D.
pi_198267539
Bijna iedere keer als ik de iPhone aan Carplay hang start ie audiobestand uit mijn bibliotheek. Iemand een idee hoe dit te voorkomen?
  maandag 1 maart 2021 @ 13:55:02 #170
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_198267954
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:25 schreef D. het volgende:
Bijna iedere keer als ik de iPhone aan Carplay hang start ie audiobestand uit mijn bibliotheek. Iemand een idee hoe dit te voorkomen?
Apple Music, Spotify, audio bestand op je iPhone?

Mogelijk staat je auto media ingesteld op USB apparaat o.i.d. en speelt ie automatisch het eerste bestand dat ie kan vinden.

Bij mijn vorige auto (VW Up!) had ik dit probleem ook, bij m'n nieuwe Polo niet.
pi_198268363
Bijna de knoop doorgehakt om een nieuwe 13" MacBook Pro te kopen. Maar ik geloof dat ik beter kan wachten tot de nieuwe modellen eind dit jaar uitkomen.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 14:29:26 #172
18653 crew  D.
pi_198268433
quote:
2s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:55 schreef Drankster het volgende:

[..]

Apple Music, Spotify, audio bestand op je iPhone?

Mogelijk staat je auto media ingesteld op USB apparaat o.i.d. en speelt ie automatisch het eerste bestand dat ie kan vinden.

Bij mijn vorige auto (VW Up!) had ik dit probleem ook, bij m'n nieuwe Polo niet.
Audiobestand op telefoon ja

Dus het zouden instellingen van de auto zijn, niet de telefoon?
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 07:38:07 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_198404975
Jongens, hebben jullie nog ideeën? MacBook Pro 15” mid 2014 helemaal up to date met Big Sur, start sinds gisteren niet meer op. Ik krijg de gong, appel, inlogscherm, na password invullen m’n naam en balkje wat wit wordt. Halverwege het laden springt de toetsenbord verlichting aan en een seconde daarna wordt het scherm zwart. Toetsenbord verlichting blijft aan, maar daarna niks meer... zwart scherm

Opstarten in veilige modus lukt wel, alle opstartprocessen staan uit. Diverse resets en hardware checks zijn gedaan

Wat kan ik nog proberen? ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 11 maart 2021 @ 19:56:15 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_198450445
Sinds kort giert de accu van mijn iphone 8 leeg. Met kort bedoel ik sinds een week.

Ik snap d'r niets van, ik heb geen nieuwe apps geinstalleerd oid. Ik moet nu 2 of 3 keer per dag opladen omdat hij van 100% in no time op <20% staat.

Iemand een idee hoe dit kan komen? En hoe ik het op kan lossen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_198578996
Mijn iPhone SE loopt ook als een malle leeg. Met licht gebruik doe ik 7 uur op een batterijlading, bij intensief gebruik slechts 3 uren.

Ik hoop echt dat ze er eens solid-state batterijen gaan ingooien, liefst van 4000mAh om dan tegen 2030 op te bouwen richting 10.000mAh.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')