Houd toch op met je kinderachtige gemanipuleer om mensen proberen jouw waarheid in te dwingen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor; wanneer het laster betreft kan het zelfs een juridische zaak worden.
quote:
Wat een pareltjes weerquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het er zo staat is het gewoon misbruik met een titelquote:
Slap to reality.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Als het er zo staat is het gewoon misbruik met een titelBedankt voor the slap to reality
![]()
Was een grapje schat, niet zo bijten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kan de pot op met je gesmeek, het boeit me niet wat jij ervan vindt.
Misschien heb jij die eerst nodig om te begrijpen dat jij niet de realiteit voor een ander waarneemt , dat doen we allemaal door onze eigen ogen .quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Slap to reality.
Volgens mij kan jij een klap van de grootste molenwiek ter wereld krijgen, en is dat nog niet genoeg om jou terug naar de de realiteit te meppen.![]()
![]()
Tuurlijk mop.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Misschien heb jij die eerst nodig om te begrijpen dat jij niet de realiteit voor een ander waarneemt , dat doen we allemaal door onze eigen ogen .
Trump's rechtszaken worden dan ook allemaal afgewezen omdat ze inhoudsloos zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 01:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Houd toch op met je kinderachtige gemanipuleer om mensen proberen jouw waarheid in te dwingen.
Dat soort tactieken werkt misschien nog bij een naieve 15 jarige .
Voor de rest ben je een huichelaar terwijl je zelf bijv Trump voor van alles uitmaakt en je medemensen en als het je niet bevalt dan roep je laster![]()
Jouw zogenaamde waarheid moet je zelf leven en rust op jouw geweten en moet jij als last op jouw schouders dragen . Betrek mij niet in je hersenkronkels en thank god voor karma
[ afbeelding ]
Waarom zijn dit soort teksten toch altijd in belabberd Nederlands geschreven en vinden de schrijvers het nodig om Willekeurige woorden met hoofdletters te Schrijven?quote:
Jullie blijven er maar vanuit gaan dat mensen hier uberhaupt nog televisie kijken...quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bronnen als CDC, WHO etc. de mensen er verstand van zouden moeten hebben zeggen dat t niet erg gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jullie blijven er maar vanuit gaan dat mensen hier uberhaupt nog televisie kijken...
Daarnaast, erg benieuwd hoe jullie dan die internetbronnen wél betrouwbaar vinden...
Dan ga ik uit principe eens eits bij die natuurdrogisterij kopen. Niet omdat ik trouwens denk dat het schadelijk is, zo'n mondkapje, maar vooral omdat ik vind dat we te ver afglijden naar een totalitaire maatschappij en het mondkapje het symbool bij uitstek hiervan geworden is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |