alles goed daar?quote:
ja ook goed thnxquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goed zo geniet ervan
Thanks! Ik vind deze heel erg lekker (maar dan met die amandel erin)quote:
Aiquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik vind deze heel erg lekker (maar dan met die amandel erin)
[ afbeelding ]
En gisteravond had ik als laatste stukje van de dag een kleine baklava met chocolade erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:21 schreef stokj het volgende:
Zal me niet verbazen als Donald het land in puinhoop achterlaat voor Joseph Robinette en hem op die manier probeert dwars te bomen zodat Donald na 4 jaar weer el presidente kan worden...Alsjeblieft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weg met de creep
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat bepaalde dingen zomaar kunnen daar hé...quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Weg met de creep
Bizarquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat bepaalde dingen zomaar kunnen daar hé...
ik vind niet allemaal even lekker smaken hoorquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik vind deze heel erg lekker (maar dan met die amandel erin)
[ afbeelding ]
En gisteravond had ik als laatste stukje van de dag een kleine baklava met chocolade erop.
hoiquote:
Klopt, sommige zijn wat flauwtjes. Ik heb er ook een waarvan de bodem met Oreo kruimels bedekt is. Ik ga die voor het laatst bewaren, lijkt me persoonlijk niet echt lekker maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind niet allemaal even lekker smaken hoor
ga zo ook wat baklava halen . jou schuldquote:
Kan je trakteren op je nieuwe werkquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga zo ook wat baklava halen . jou schuld
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Maanlicht, ga je vaak schijnen met Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |