Kipquote:Op donderdag 12 november 2020 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker zeker Haga. Welk dier heb jij gegeten?
Ik heb ook kip gegeten en ik voel me nu kip lekkerquote:Op donderdag 12 november 2020 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes netjes. Voel jij je nu een kip?
Dacht dat jij van de fazant, parelhoen en everzwijnen wasquote:Op donderdag 12 november 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook kip gegeten en ik voel me nu kip lekker
Dat is correct en tevens juist, maar vandaag toch maar even 'normaaltjes' gegeten voor de verandering.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat jij van de fazant, parelhoen en everzwijnen was
Ja een kip zonder kop.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes netjes. Voel jij je nu een kip?
Dat moet ook kunnen inderdaad. Heb je al een beest gekozen voor het kerstdiner?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist, maar vandaag toch maar even 'normaaltjes' gegeten voor de verandering.
Nee hoor nee.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas op dat je je lichaam niet stoot.
Jij in de avond online dat gebeurt niet vaakquote:
Nee weet ik. Maar morgen, overmorgen en zondag heb je geen last van mij.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij in de avond online dat gebeurt niet vaak
ontzettendquote:Op donderdag 12 november 2020 21:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee weet ik. Maar morgen, overmorgen en zondag heb je geen last van mij.
Is dat niet fijn?
Beef Wellington word het hoofdgerecht met kerstquote:Op donderdag 12 november 2020 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat moet ook kunnen inderdaad. Heb je al een beest gekozen voor het kerstdiner?
Daar ga je wel van kwijlen héquote:Op donderdag 12 november 2020 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beef Wellington word het hoofdgerecht met kerst
Ik heb een vermoede dat het nagerecht grenache taart of iets in die richting wordquote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar ga je wel van kwijlen hé
Sluit je het af met:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede dat het nagerecht grenache taart of iets in die richting word
Afgelopen kerst hadden wij zalmrolletjes met gestoofde groenten als voorgerecht. Was ook zeer goed te nassenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:02 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Ik moet deze week het kerstmenu doorgeven. Ik denk dat het hoofdgerecht iets met zalm wordt. Over het voor- en nagerecht moet ik nog nadenken.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen kerst hadden wij zalmrolletjes met gestoofde groenten als voorgerecht. Was ook zeer goed te nassen![]()
En goed gemaakte zalm met een lekker room sausje is sowieso altijd een win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |