Hij wil nog niet echt door naar de 20+ hé.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Dit weekend ath + correctie graag. Ik heb al fiat klaarstaan.
Geduldquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wil nog niet echt door naar de 20+ hé.
Welkom bij de WAVES clubquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef recursief het volgende:
Lamme hand van het tikken, maar na ongeveer 200 transacties heb ik iets meer dan 8 Waves bij elkaar gegrabbeldWat pas echt leuk is is dat deze 200 transacties me geen cent gekost hebben dankzij ge-airdropte EquaCoins en feetokens waarmee de fees betaald zijn. En dan gaat het ook allemaal nog razendsnel. Dat Waves ecosysteem is zo gek nog niet.
Ik heb bij de ICO een shitload van die dingen gekocht en ik ben nog steeds fan. Veel verkocht in het verleden maar ik heb er nog genoeg om het leuk te blijven vinden.quote:
Toch een kleine 50 euroquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef recursief het volgende:
Lamme hand van het tikken, maar na ongeveer 200 transacties heb ik iets meer dan 8 Waves bij elkaar gegrabbeldWat pas echt leuk is is dat deze 200 transacties me geen cent gekost hebben dankzij ge-airdropte EquaCoins en feetokens waarmee de fees betaald zijn. En dan gaat het ook allemaal nog razendsnel. Dat Waves ecosysteem is zo gek nog niet.
Je kan een bedrag winnen op CMC.com als je raadt wanneer de 20K$ wordt bereikt op Binance. https://coinmarketcap.com/bitcoin-price-prediction/quote:
Fiat is de bubbel van de eeuwquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
Oh oh....
https://www.nu.nl/economi(...)or-flinke-rally.html
En de reacties zijn weer copy/paste van 2013 en 2017 (gebakken lucht, piramideschema, tulpenmanie).
Lekker man, alleen ligt nu de ATH op 200k ipv 20kquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
Oh oh....
https://www.nu.nl/economi(...)or-flinke-rally.html
En de reacties zijn weer copy/paste van 2013 en 2017 (gebakken lucht, piramideschema, tulpenmanie).
Bron?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker man, alleen ligt nu de ATH op 200k ipv 20k
100k voor eind 2021 volgens stock to flow.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker man, alleen ligt nu de ATH op 200k ipv 20k
Oh, volgens weer een ander 320kquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
100k voor eind 2021 volgens stock to flow.
Dat zal best maar die heeft geen fancy mathematisch onderbouwd model om zijn claim te ondersteunen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, volgens weer een ander 320k
In USD of in sats? In sats hebben we nog wel even te gaan, in USD valt het meequote:Op zondag 22 november 2020 13:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we een ATH gaan zien voor Waves. Zou me op zich niet slecht uitkomen
In USDquote:Op zondag 22 november 2020 13:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
In USD of in sats? In sats hebben we nog wel even te gaan, in USD valt het mee.
Ondanks Sasha z'n waardeloze marketing skills zijn ze wel serieus aan het ontwikkelen en begint er nu echt een heel mooi framework te ontstaan. En gelukkig is Waves ook vrij gebleven van hele ernstige bugs (IOTA?quote:Op zondag 22 november 2020 14:47 schreef Gehrman het volgende:
Netjes dat Waves het nu zo goed doet. Meeste projecten van 2017 doen het een stuk slechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |