https://www.telegraaf.nl/(...)egionale-maatregelenquote:Er worden voorlopig geen extra maatregelen afgekondigd in regio’s met een hoog aantal coronabesmettingen. De besmettingscijfers geven daar op dit moment geen aanleiding toe.
Hoe laat is dat dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn later zodat ze na het persmomentje van Rutte en De Jonge pas komen.
Ligt eraan wat je lekt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom lek jij zoveel? Lekken is vertrekken werkt niet in de zorg?
15:00 ongeveer zeggen ze.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:14 schreef Mammietje het volgende:
@:Kyran
Er wordt nu al gevochten om de stationnetjes!![]()
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20201110_94038556
Datzelfde geldt voor politieagenten, boa's, brandweermannen, vakkenvullers, mensen in de logistiek/distributie, ov-medewerkers en ongetwijfeld nog veel meer beroepsgroepen die ik nu niet eens bedacht krijg. Dat wordt een flinke lijst met beroepen die voorrang zouden hebben bij een vaccin.quote:Onderwijsbond AOb zegt dat „leerkrachten door moeten blijven werken onder ingewikkelde omstandigheden”. „Als je dat van ze vraagt, is het ook logisch dat ze voorrang krijgen bij vaccinaties.”
Ik heb inmiddels tijdens deze pandemie een paar dingen geleerd:quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die eeuwige belangengroepen die elk persbericht maar in de krant kunnen krijgen. Vermoeiend.
Vergeet de horeca niet, hun werk is om in contact te komen met veel mensen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Datzelfde geldt voor politieagenten, boa's, brandweermannen, vakkenvullers, mensen in de logistiek/distributie, ov-medewerkers en ongetwijfeld nog veel meer beroepsgroepen die ik nu niet eens bedacht krijg. Dat wordt een flinke lijst met beroepen die voorrang zouden hebben bij een vaccin.
/carequote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Datzelfde geldt voor politieagenten, boa's, brandweermannen, vakkenvullers, mensen in de logistiek/distributie, ov-medewerkers en ongetwijfeld nog veel meer beroepsgroepen die ik nu niet eens bedacht krijg. Dat wordt een flinke lijst met beroepen die voorrang zouden hebben bij een vaccin.
Nou rustahg... er is al bijna twee weken geen storing geweest. Moeten ook niet teveel verwachten he!quote:
De cijfers zijn te laag, ze willen even dubbelcheckenquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow... de rekensom is vandaag ingewikkelder dan anders...
Of ze zijn er achter gekomen dat ze van de week de helft zijn vergeten te tellenquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De cijfers zijn te laag, ze willen even dubbelchecken
Mijn dochter is een week thuisgebleven omdat een lerares Corona had en langer dan 15 minuten contact heeft gehad met haar collega's. Ze moesten allen in quarantaine. Dus ik vind ook dat leerkrachten voorrang moeten krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Het is jammer dat de Bond van Wetsovertreders niet meer bestaat, daar had ik wel heil in gezien. Gigantisch risico, om in te moeten breken bij iemand die potentieel besmet is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
En in de regio's waar weinig gevallen zijn, zoals de drie noordelijke provincies, daar blijven de regels wel gewoon hetzelfde als in de zwaar getroffen regio's? Ik dacht dat we sinds een maand of zo regio specifiek beleid gingen maken? De noordelijke provincies zitten volgens de routekaart in niveau zorgelijk (50-150 positieve test per week), maar qua regels is het niveau zeer-ernstig tot lockdown (2 a 3 niveaus hoger).quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)egionale-maatregelen
Hertellingen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De cijfers zijn te laag, ze willen even dubbelcheckenDubbelchecken is door Trump wel populair geworden natuurlijk.
Nee, dat was het plan van de zomer maar dat hebben ze uiteindelijk niet echt doorgezet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En in de regio's waar weinig gevallen zijn, zoals de drie noordelijke provincies, daar blijven de regels wel gewoon hetzelfde als in de zwaar getroffen regio's? Ik dacht dat we sinds een maand of zo regio specifiek beleid gingen maken?
Gewoon dat gepruts elke keer. Zorg gewoon dat het op tijd online komt en recent is allemaal.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat je zo'n emoticon gebruikt?
het is een delta, dan moet de uitkomst nagenoeg 0 worden lijkt mequote:
Och jee, de emoticon bevalt VoMy niet. VERKLAAR JE NADER!quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat je zo'n emoticon gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |