Mwa wel ietsjes beter dan ditquote:Op maandag 9 november 2020 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Nee 4 jaar geleden namen ze hun verlies lekker
Indien animo.quote:Op maandag 9 november 2020 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan na VI nog wel even spelen toch? (anders zit ik hier nu voor jan lul)
Dat zijn ze vergeten. Daarom stemmen ze op Biden. Die dementie spreekt die stemmers wel aan.quote:Op maandag 9 november 2020 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Nee 4 jaar geleden namen ze hun verlies lekker
quote:
En dat was ook nog eens Amerika in Drenthe.quote:Op maandag 9 november 2020 21:55 schreef GGMM het volgende:
Scrummie is wel eens in Amerika geweest, dus nu doet hij net alsof hij Trump persoonlijk kent.
Heel vermoeiend die man.
Zou Trump weten waar de Achterhoek ligt?quote:Op maandag 9 november 2020 21:55 schreef GGMM het volgende:
Scrummie is wel eens in Amerika geweest, dus nu doet hij net alsof hij Trump persoonlijk kent.
Heel vermoeiend die man.
Dat was het leukstequote:Op maandag 9 november 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat @:chevycaprice nog terugkomt (die was écht woedend)
Echt niet. Moet ik het rijtje weer even opnoemen?quote:Op maandag 9 november 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat was ook nog eens Amerika in Drenthe.
quote:Op maandag 9 november 2020 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Johangod zegt gewoon waar het op staat. Wat een griezel die Trump
quote:Op maandag 9 november 2020 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet. Moet ik het rijtje weer even opnoemen?
America Limburg toch?quote:Op maandag 9 november 2020 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet. Moet ik het rijtje weer even opnoemen?
Dit vind ik wel wat sneu.quote:
Ik heb nog wel energie voor een potje straks!quote:Op maandag 9 november 2020 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar user @:bluedisplay die is snel moe
quote:Op maandag 9 november 2020 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik wel wat sneu.
Gewoon een lieve man die wat ongemakkelijk is en nu wordt hij neergezet als één of ander pedo door @:scrummie en zijn Trump-vrienden.
Wtf.quote:Op maandag 9 november 2020 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik wel wat sneu.
Gewoon een lieve man die wat ongemakkelijk is en nu wordt hij neergezet als één of ander pedo door @:scrummie en zijn Trump-vrienden.
Snap ik, je deed nauwelijks iets bij de vorige.quote:Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik heb nog wel energie voor een potje straks!
quote:Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, je deed nauwelijks iets bij de vorige.
quote:Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat niet JR?quote:Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je neemt het terug?quote:Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf.
Ik heb hier nog niets over gezegd. Ik vind het gedoe erover namelijk ook wat overdreven.
Ik haat jou.quote:Op maandag 9 november 2020 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je neemt het terug?
Nou ja dat siert je dan in ieder geval. Al blijft de beschuldiging beneden alle peil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |