Steken blijft het eigenlijk nooit, het glijdt altijd netjes de pot in. Maar wellicht dat dat bij jou weleens anders is.quote:Op zondag 29 november 2020 19:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of hij op je boom staat of uit je reet steekt
En er zijn altijd genoeg mensen die hun o zo mooie kerstboom willen showenquote:Op zondag 29 november 2020 19:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Er is altijd echt overal wel iemand die stom grappig probeert te doen 🙄
Als je ontzettend allergisch bent voor sparren en coniferen, zul je wel moeten.quote:Op zondag 29 november 2020 19:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Steken blijft het eigenlijk nooit, het glijdt altijd netjes de pot in. Maar wellicht dat dat bij jou weleens anders is.
Ontopic: met zo'n kunstboom moet je je echt de ogen uit de kop schamen. Dan kun je beter helemaal niets neerzetten.
Je kunt ook nog een dennenboom kiezen.quote:Op zondag 29 november 2020 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ontzettend allergisch bent voor sparren en coniferen, zul je wel moeten.
Ik ben er blij mee
Ziet er zo gezellig uit bij jullie. Met die 2 wijntjes op tafelquote:Op zondag 29 november 2020 19:40 schreef Muck het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonte boom met veel oude, glazen ballen die van mijn oudtante zijn geweest, maar ook dingen die ik zelf gemaakt heb of gekregen heb van mensen die me dierbaar zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
veel werk aan gehad
De tering wat zit jij in de kijker zeg.quote:Op zondag 29 november 2020 19:40 schreef Muck het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonte boom met veel oude, glazen ballen die van mijn oudtante zijn geweest, maar ook dingen die ik zelf gemaakt heb of gekregen heb van mensen die me dierbaar zijn![]()
Kan die lief uitziende kat daar vanaf blijven? Of sloopt hij hemquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:08 schreef Ireth het volgende:
Oké, nu hopen dat dit me gaat lukken....
[ afbeelding ]
Is dat Brandi Love?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
veel werk aan gehad
Ze gaat er altijd onder liggen maar blijft er verder vanafquote:Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan die lief uitziende kat daar vanaf blijven? Of sloopt hij hem
Verder mooie boom trouwens
Holy Moses!quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:02 schreef Charrell het volgende:
Ik post hier onder dwang, vanuit Lenny.
[ afbeelding ]
Wat zie ik op de TV?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
veel werk aan gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |