Snap niet helemaal wat je bedoelt, zie niks geks op je fotoquote:Op zondag 7 maart 2021 17:03 schreef mschol het volgende:
iemand hier die de 10277 crocodile train gebouwd heeft?
ik wil hem gaan bouwen (eindelijk) maar 2 dingen vallen mij op
1) pagina's van de handleiding lijken niet plat te liggen bij het bindpunt (ze golven, alsof ze niet platlagen)
2) dit is toch nagenoeg onmogelijk?
[ afbeelding ]
check even het vakje met stukjes...quote:Op zondag 7 maart 2021 23:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je bedoelt, zie niks geks op je foto
Heb m zelf niet, maar lego gaat wel stoppen met handleidingen met een zwarte achtergrond vanwege de vele klachten.quote:Op maandag 8 maart 2021 06:39 schreef mschol het volgende:
[..]
check even het vakje met stukjes...
het is allemaal zo donker dat er gewoon niets zichtbaar is, tenzij het licht net goed op het boekje valt, en zelfs dan is het nauwelijks zichtbaar, niet alleen probleem op dit plaatje, maar heel de handleiding
nu ben je vast aan het trollenquote:Op maandag 8 maart 2021 06:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ik denk wel dat ik snap wat je bedoelt maar zie het ook niet in de foto
hmm, ik zie waar het mis gaat: foto ging niet om de golven..quote:Op maandag 8 maart 2021 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, had ook rare golven in m’n boekje van t politiebureau
Check, had qua zichtbaarheid hetzelfde probleem, volgens mij heb ik er hier nog over lopen mopperenquote:Op zondag 7 maart 2021 17:03 schreef mschol het volgende:
iemand hier die de 10277 crocodile train gebouwd heeft?
ik wil hem gaan bouwen (eindelijk) maar 2 dingen vallen mij op
1) pagina's van de handleiding lijken niet plat te liggen bij het bindpunt (ze golven, alsof ze niet platlagen)
2) dit is toch nagenoeg onmogelijk?
[ afbeelding ]
al heel lang sold out thoquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag zojuist Lego bloemen/planten. Dat vond ik best tof, die zullen in ieder geval niet vergaan
[ twitter ]
Een 2CV van 25cm kan nog net bij ons. Complete kastelen vind ik toch meer iets voor de hobby- of kinderkamer.quote:
Geen schaamte, gewoon de kamer op een bepaalde manier inrichten waar LEGO echt niet bij past (vinden wij).quote:Op donderdag 11 maart 2021 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij hebben de achtbaan en de kwik-E-mart op de salontafel. Geen kinderen of schaamte aanwezig hier, dan kan dat
quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:44 schreef kuolema het volgende:
Ik vind het glas in lood bij Hogwarts heel tof:
[ afbeelding ]
Cool! Ik heb alleen maar creator auto’s, maar die staan ook her en der benedenquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:07 schreef mschol het volgende:
momenteel alleen de Beatles yellowsubmarine, maar als ik een kans zie komen meer modellen her en der te staan, of een mini stadlayout
ik heb alle modulairs, maakst een leuke stadslayoutquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Cool! Ik heb alleen maar creator auto’s, maar die staan ook her en der beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |