hmm, ik zie waar het mis gaat: foto ging niet om de golven..quote:Op maandag 8 maart 2021 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, had ook rare golven in m’n boekje van t politiebureau
Check, had qua zichtbaarheid hetzelfde probleem, volgens mij heb ik er hier nog over lopen mopperenquote:Op zondag 7 maart 2021 17:03 schreef mschol het volgende:
iemand hier die de 10277 crocodile train gebouwd heeft?
ik wil hem gaan bouwen (eindelijk) maar 2 dingen vallen mij op
1) pagina's van de handleiding lijken niet plat te liggen bij het bindpunt (ze golven, alsof ze niet platlagen)
2) dit is toch nagenoeg onmogelijk?
[ afbeelding ]
al heel lang sold out thoquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag zojuist Lego bloemen/planten. Dat vond ik best tof, die zullen in ieder geval niet vergaan
[ twitter ]
Een 2CV van 25cm kan nog net bij ons. Complete kastelen vind ik toch meer iets voor de hobby- of kinderkamer.quote:
Geen schaamte, gewoon de kamer op een bepaalde manier inrichten waar LEGO echt niet bij past (vinden wij).quote:Op donderdag 11 maart 2021 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij hebben de achtbaan en de kwik-E-mart op de salontafel. Geen kinderen of schaamte aanwezig hier, dan kan dat
quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:44 schreef kuolema het volgende:
Ik vind het glas in lood bij Hogwarts heel tof:
[ afbeelding ]
Cool! Ik heb alleen maar creator auto’s, maar die staan ook her en der benedenquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:07 schreef mschol het volgende:
momenteel alleen de Beatles yellowsubmarine, maar als ik een kans zie komen meer modellen her en der te staan, of een mini stadlayout
ik heb alle modulairs, maakst een leuke stadslayoutquote:Op donderdag 11 maart 2021 19:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Cool! Ik heb alleen maar creator auto’s, maar die staan ook her en der beneden
Wij hebben Hogwarts gewoon in onze woonkamer op een dressoir staan, dat kan prima.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Een 2CV van 25cm kan nog net bij ons. Complete kastelen vind ik toch meer iets voor de hobby- of kinderkamer.
Dat was hier vorige week al. nu reeds aflevering tweequote:
Huh wat vreemd, waarom loopt dat niet gewoon gelijk?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat was hier vorige week al. nu reeds aflevering twee
Moet je weten wie het goeden steentje wint straks?
2?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zijn er trouwens twee LEGO-reeksen hier? Had deze nog niet gevonden.
Toch even soort introduceren dan; met kerst 2019 het Hogwarts Kasteel als kerstcadeau gekocht, toen is 'het' eigenlijk begonnen. Omdat we wel aardige Harry Potter-fans zijn moest natuurlijk Hedwig, de bus en Hogwarts Crest er ook komen. Ondertussen nog wat meer grote sets in huis, zoals de Liebherr 42100
en de Boomhut 21318. Met de boomhut zijn we nu nog bezig, die is ook echt gaaf hoor. De Landrover lijkt me overigens ook nog tof, zeker omdat er zoveel MOCs van zijn te maken
Qua kerst hebben we oa de brandweerkazerne, de mini Gingerbreadhouse en het Elf Clubhouse. Behoorlijk diverse thema's dus, omdat het gewoon allemaal leuk is.
LEGO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
OUD / Het grote LEGO-topic voor jong en OUD! #2quote:
Welke is er nog meer dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zijn er trouwens twee LEGO-reeksen hier? Had deze nog niet gevonden.
Toch even soort introduceren dan; met kerst 2019 het Hogwarts Kasteel als kerstcadeau gekocht, toen is 'het' eigenlijk begonnen. Omdat we wel aardige Harry Potter-fans zijn moest natuurlijk Hedwig, de bus en Hogwarts Crest er ook komen. Ondertussen nog wat meer grote sets in huis, zoals de Liebherr 42100
en de Boomhut 21318. Met de boomhut zijn we nu nog bezig, die is ook echt gaaf hoor. De Landrover lijkt me overigens ook nog tof, zeker omdat er zoveel MOCs van zijn te maken
Qua kerst hebben we oa de brandweerkazerne, de mini Gingerbreadhouse en het Elf Clubhouse. Behoorlijk diverse thema's dus, omdat het gewoon allemaal leuk is.
LEGO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |