SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom?quote:Op maandag 9 november 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch even mijn tong uitgestoken net
Dat kun je testen door je tong uit te steken? Heb weer wat gemist hier zie ikquote:Op maandag 9 november 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even testen of ik geen hersentumor heb
Tip van dokter USquote:Op maandag 9 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kun je testen door je tong uit te steken? Heb weer wat gemist hier zie ik
Dat was een verboden onderwerp toch?quote:Op maandag 9 november 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schuimpjes gekocht door de discussie laatst hier.
Wat was dat voor discussiequote:Op maandag 9 november 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schuimpjes gekocht door de discussie laatst hier.
Dat is een veilig gevoelquote:Op maandag 9 november 2020 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik waak over jullie gezondheid, zowel van binnen als buiten
Waarom niet?quote:Op maandag 9 november 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:lospedrosa heeft liever geen gesprekken over schuimpjes.
Aiquote:Op maandag 9 november 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een verboden onderwerp toch?
Laag uitgesneden shirtje dragen wil wel helpen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriendjes bij de milieustraat maar weer lief aankijken.
Heb je die niet ook als app op de telefoon?quote:Op maandag 9 november 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi ben mijn stortpasje weer eens kwijt.
Snijboontjes heb ik ook. Hamburger niet.quote:
Na ik ken sowieso iemand die administratie enz doet daar.quote:Op maandag 9 november 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laag uitgesneden shirtje dragen wil wel helpen.
Ik ben pas verhuisd. Dan krijg je op je nieuwe adres dus een nieuw pasje. Je oude wordt automatisch geblokkeerd.quote:Op maandag 9 november 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik ken sowieso iemand die administratie enz doet daar.Vorige keer heeft ze gewoon in het systeem gezet dat mijn pasje kapot is en dan krijg je gewoon gratis een nieuwe.
Goede contacten hebben helpt. Zo krijg ik op mijn werk ook een hoop voor elkaarquote:Op maandag 9 november 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik ken sowieso iemand die administratie enz doet daar.Vorige keer heeft ze gewoon in het systeem gezet dat mijn pasje kapot was en dan krijg je gewoon gratis een nieuwe.
Zou toch dat shirtje aandoenquote:Op maandag 9 november 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik ken sowieso iemand die administratie enz doet daar.Vorige keer heeft ze gewoon in het systeem gezet dat mijn pasje kapot was en dan krijg je gewoon gratis een nieuwe.
Nieuwe pasje ligt toch wel snel dan op je nieuwe adres?quote:Op maandag 9 november 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben pas verhuisd. Dan krijg je op je nieuwe adres dus een nieuw pasje. Je oude wordt automatisch geblokkeerd.
Maar dat is niet heel handig als je in de tussentijd aan het verhuizen bent en naar het milieupark wilt
is vorige week binnen gekomen, maar heb dus 2 weken geen pasje gehad.quote:Op maandag 9 november 2020 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe pasje ligt toch wel snel dan op je nieuwe adres?
Ah 2 weken is wel lang ja.quote:Op maandag 9 november 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is vorige week binnen gekomen, maar heb dus 2 weken geen pasje gehad.
niet handig zo direct na een verhuizing.
komt misschien ook wel door mijn vader dat die te lang gewacht heeft met zich uitschrijven.quote:
Nee want ze zei net al dat ze het morgen gaat regelen voor me op het werk.quote:Op maandag 9 november 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat shirtje nu al aan of wat?
Spinazie hoor ik net.quote:
Da's wel irritant.quote:Op maandag 9 november 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben pas verhuisd. Dan krijg je op je nieuwe adres dus een nieuw pasje. Je oude wordt automatisch geblokkeerd.
Maar dat is niet heel handig als je in de tussentijd aan het verhuizen bent en naar het milieupark wilt
en welk vlees?quote:
hmm, die heb ik volgens mij ook nog wel in de koelkast.quote:
Schimmelkrokant schnitzels dus.quote:Op maandag 9 november 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, die heb ik volgens mij ook nog wel in de koelkast.
maar dan de neppe, oftewel vega.
je zegt het alsof schimmel iets slechts zou zijn..quote:Op maandag 9 november 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schimmelkrokant schnitzels dus.
Oh spannendquote:Op maandag 9 november 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Over tien minuten gesprekje over mijn, hopenlijk, nieuwe baan
dit boeit me echt helemaal niksquote:Op maandag 9 november 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
pauw heeft een nieuwe talkshow.
Pauze komt binnnen. Gisteren vanuit ziekenhuis, met mondkapje op
Nee maar klinkt wat minder aantrekkelijk dan kip.quote:Op maandag 9 november 2020 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt het alsof schimmel iets slechts zou zijn..
Succesquote:Op maandag 9 november 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Over tien minuten gesprekje over mijn, hopenlijk, nieuwe baan
Accuraat op zich.quote:Op maandag 9 november 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schimmelkrokant schnitzels dus.
neuh.quote:Op maandag 9 november 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar klinkt wat minder aantrekkelijk dan kip.
kaas schnitzels heb ik ook nogquote:Op maandag 9 november 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Accuraat op zich.
Ik gok op iets met kaas erbij. Want kaas.
Bedankt voor uw begripquote:
Ik heb sperzieboontjesquote:
En dit.quote:
Er zijn twee soorten mensen, mensen die dat soort dingen boeien en mensen die dat soort dingen niets boeit.quote:
Ja maar als we dat constant tegen elkaar gaan zeggen wordt het er ook niet gezelliger opquote:Op maandag 9 november 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen, mensen die dat soort dingen boeien en mensen die dat soort dingen niets boeit.
#wijs.
Daarom vermoed ik kaas, want dat matcht.quote:Op maandag 9 november 2020 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kaas schnitzels heb ik ook nog
maar die passen dan denk ik weer beter bij jouw spinazie dan bij mijn snijbonen
Bedoel het dan ook niet boos of ongezellig.quote:Op maandag 9 november 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als we dat constant tegen elkaar gaan zeggen wordt het er ook niet gezelliger op
ik bedenk me net dat ik geen schimmelkrokantschnitzels heb maar wel zigeunerschnitzels. dat vind ik prima bij snijboonquote:Op maandag 9 november 2020 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik kaas, want dat matcht.
quote:Op maandag 9 november 2020 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat ik geen schimmelkrokantschnitzels heb maar wel zigeunerschnitzels. dat vind ik prima bij snijboon
Nee dat zei ik ook nietquote:Op maandag 9 november 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel het dan ook niet boos of ongezellig.
Alsof we het aanvoelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Macaroniquote:Op maandag 9 november 2020 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Nog even bedenken wat ik ga smekken vanavond
Heb je nog opties op voorraad of moet je naar de winkel?quote:
Ja heb meestal voor een week eten op vooraadquote:Op maandag 9 november 2020 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je nog opties op voorraad of moet je naar de winkel?
je had 5 kilo paling gemaakt kan je wel een week van etenquote:Op maandag 9 november 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. heb nog witlof liggen enzo
maar geen zin om te koken
Appeltje, walnoten, slasausje, wat scherper sausje, klaar.quote:Op maandag 9 november 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. heb nog witlof liggen enzo
maar geen zin om te koken
deel is op, ander deel zit in de vriezer en nog een deel weggegevenquote:Op maandag 9 november 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had 5 kilo paling gemaakt kan je wel een week van eten
nee, rauw vind ik dat niet lekker.quote:Op maandag 9 november 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appeltje, walnoten, slasausje, wat scherper sausje, klaar.
Ligt het aan mij, of zien die voeten er raar uit?quote:Op maandag 9 november 2020 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe broek gekocht om naar 'kantoor' te dragen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaah lekker hardop en met open mond smekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voeten zijn gewoon lelijke lichaamsdelen.quote:Op maandag 9 november 2020 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zien die voeten er raar uit?
Komt door de broek.quote:Op maandag 9 november 2020 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op maandag 9 november 2020 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voeten zijn gewoon lelijke lichaamsdelen.
Geen idee, maar die heb ik er toch niet bij gekocht, dus maakt me niet uitquote:Op maandag 9 november 2020 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeugdtrauma's komen weer naar boven drijven.quote:Op maandag 9 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
smakelijk eten
smakelijk drinken
hap hap hap
smek smek smek
slok slok slok
dat zal lekker smaken
dat zal lekker smaken
eet maar op
drink maar op
soms het idee dat jij in 1 trauma leeftquote:Op maandag 9 november 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeugdtrauma's komen weer naar boven drijven.
geen zin?quote:Op maandag 9 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft 'hoofdpijn' zoals vrouwen dat noemen
Zo voelt het echt soms, altijd gezeikquote:Op maandag 9 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soms het idee dat jij in 1 trauma leeft
Doet smekdansje meequote:Op maandag 9 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
smakelijk eten
smakelijk drinken
hap hap hap
smek smek smek
slok slok slok
dat zal lekker smaken
dat zal lekker smaken
eet maar op
drink maar op
quote:Op maandag 9 november 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet smekdansje mee [ link | afbeelding ]
kan hij ook hier even langs komen? ik moet nog 2 banken kwijt komen.quote:Op maandag 9 november 2020 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken dus nog iemand die bij milieustraat werkt, hij doet wel rijden op de vrachtwagens. Krijg net appje hey je moest dingen naar de stort hebben?Denk dat ze het hier bij huis komen ophalen voor me (gratis).
Zoek je eigen vrienden maar hoor.quote:Op maandag 9 november 2020 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan hij ook hier even langs komen? ik moet nog 2 banken kwijt komen.
Jemig, ben je weer aan boord of zoquote:Op maandag 9 november 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brood
of witlof in ham met kaas saus en aardappelpuree
moet ff kijken of mn melk nog goed is.
Ik wil geen vrienden, ik wil van mn afval afquote:Op maandag 9 november 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoek je eigen vrienden maar hoor.
Jeetjequote:Op maandag 9 november 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een tv-meubel staan dat al 8 jaar weg kan
Waarom wacht je daar zo lang mee?quote:Op maandag 9 november 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een tv-meubel staan dat al 8 jaar weg kan
Hij staat beneden in de berging, kom ik amperquote:Op maandag 9 november 2020 16:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom wacht je daar zo lang mee?
nee thuisquote:Op maandag 9 november 2020 16:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jemig, ben je weer aan boord of zo
Ah zo.quote:Op maandag 9 november 2020 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat beneden in de berging, kom ik amper
Gadverdamme man. Dan wil je toch meteen iemand kielhalen..quote:Op maandag 9 november 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee thuis
dit kreeg ik aan boord niet hoor
dan kreeg je rauwe witlof met een gesmolten plak oude kaas er op
op zo'n moment heeft @:ettovanbelgie wel gelijk
ik kielhaal ze voor minderquote:Op maandag 9 november 2020 16:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gadverdamme man. Dan wil je toch meteen iemand kielhalen..
Heb ik ook gedaan toen ik een keer ging verhuizen, binnen een dag weg.quote:Op maandag 9 november 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Zet wel op MP: gratis op te halen, zelf uit de berging sjorren en in de lift frotten, ik steek geen poot uit.
Morgen maar eens foto's maken. Dan moet ie wel weg zijn voor ik m'n balkonzooi naar binnen haal over een weekquote:Op maandag 9 november 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan toen ik een keer ging verhuizen, binnen een dag weg.
heb ook nog wel meuk t koop staan.quote:Op maandag 9 november 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Gratis willen mensen veel wel hebben.
kallax?quote:Op maandag 9 november 2020 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook nog zo'n kastje van Ikea, Expedit ofzo?
Laat je fotos zien van je balkon als het klaar is?quote:Op maandag 9 november 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen maar eens foto's maken. Dan moet ie wel weg zijn voor ik m'n balkonzooi naar binnen haal over een weekAnders staat ie weer ingebouwd.
Ja maar dat is pas over een maand of vier hoor.quote:Op maandag 9 november 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat je fotos zien van je balkon als het klaar is?
k zit er al klaar voorquote:Op maandag 9 november 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is pas over een maand of vier hoor.
Nee?quote:Op maandag 9 november 2020 16:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
JIj hebt ook werkelijk alles he
Een vriend, eten, een eigen plekje, een kallax. Wat wil een mens nog meerquote:
Ja geen idee eigenlijk, eigenlijk is dat wel voldoende ja.quote:Op maandag 9 november 2020 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vriend, eten, een eigen plekje, een kallax. Wat wil een mens nog meer
Dan heb je toch alles wat je nodig hebtquote:Op maandag 9 november 2020 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, eigenlijk is dat wel voldoende ja.
Helemaal rechtsquote:Op maandag 9 november 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
of bovenste rij rechts?
of midden boven?
Ik mag niet klagen nee.quote:Op maandag 9 november 2020 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je toch alles wat je nodig hebt
Ik mis alleen nog een lekker wijf en bier in je rijtjequote:
Je bent zelf een lekker wijf.quote:Op maandag 9 november 2020 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een lekker wijf en bier in je rijtje
Ga weg met je bier.quote:Op maandag 9 november 2020 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een lekker wijf en bier in je rijtje
Ja cola zero, melk etc. maar nee alcohol drink ik echt al 5 of 6 jaar ofzo niet meer.quote:
Dit ja, drink dan ook bijna nooit. Soms wel eens gezellig een wijntje als we gaan uiteten, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo lekker. Behalve een Hugo, dat is wel lekker in de zonquote:
de jong?quote:Op maandag 9 november 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, drink dan ook bijna nooit. Soms wel eens gezellig een wijntje als we gaan uiteten, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo lekker. Behalve een Hugo, dat is wel lekker in de zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val gewoon in slaap na 2 glazen alcoholquote:Op maandag 9 november 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind mezelf ook helemaal niet leuk met alcohol op.Ben nuchter soms al te eerlijk.
quote:Op maandag 9 november 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hugo met z'n kekke schoentjes, heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap je wel lekker haha.quote:Op maandag 9 november 2020 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik val gewoon in slaap na 2 glazen alcohol
jawel, maar kwaliteit van slaap is rukquote:Op maandag 9 november 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan niet slapen met alcohol op?
Dat helaas welquote:Op maandag 9 november 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel, maar kwaliteit van slaap is ruk
Daar slaap ik ook echt slecht van.quote:Op maandag 9 november 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan niet slapen met alcohol op?
Bij mij sterk afhankelijk van de stemming die ik op het begin heb. Als ik met niet happy voel moet ik geen alcohol gaan drinken want dat maakt me niet gezelliger.quote:Op maandag 9 november 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik word nóg sentimenteler van alcohol. of nou ja, eerst heel losjes en iedereen is leuk, en daarna komen de zware gesprekken.
waarheidquote:Op maandag 9 november 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik word nóg sentimenteler van alcohol. of nou ja, eerst heel losjes en iedereen is leuk, en daarna komen de zware gesprekken.
Ik raak juist ontzettend hyper en melig van alcohol, kan me niet heugen dat ik ooit een kwade dronk heb gehad, katers wel.quote:Op maandag 9 november 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
1000km/uquote:Op maandag 9 november 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Als die een noodstop moet maken ben je echt menselijke tomatenpuree.
https://www.nu.nl/284247/(...)a-vacuum-tunnel.html
Ben je in een klein uurtje in Nederland.quote:Op maandag 9 november 2020 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1000km/uWel mooi hoor als dat uiteindelijk treinen of zelfs gewoon het wegennetwerk zou vervangen.
Ohjee.quote:
hard duimenquote:Op maandag 9 november 2020 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steekt als zijn duimen in de mond
Yes.quote:Op maandag 9 november 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat het huis waar je maar 1x blind mocht bieden?
Duimenquote:Op maandag 9 november 2020 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ [url=https://media1.tenor.com/images/c23767e308a9b70cbe2655b8f69815b4/tenor.gif?itemid=11345823[]afbeelding[/url] ]
jezusquote:Op maandag 9 november 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Kom neuken als konijnen jongens, de kerk wil het![]()
https://www.ad.nl/politie(...)ierde-kind~a23569d2/
Telt zeker niet als je al je kinderen weggeeft?quote:Op maandag 9 november 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
SGPquote:Op maandag 9 november 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
duizend euro voor grotere auto ookquote:Op maandag 9 november 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Is wel veel werk voor een schamele 1000 euroquote:Op maandag 9 november 2020 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telt zeker niet als je al je kinderen weggeeft?
Alleen koeien heten Hendrika.quote:Op maandag 9 november 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
"Hendrika, kom maar voorin zitten schat, jij bent vandaag de airbag want je bent toch het lelijkste van alle vier de kinderen"
Dat blijft het toch. Donderdag hoor je het?quote:Op maandag 9 november 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu kan je er niks meer aan doen :p ook al is het natte vingerwerk zo
zelf torto gekookt en sausje opgewarmd in de ping jaquote:
Nee volgende maandag pas. tot vrijdag kan je bieden. En dan maandag maken ze de biedingen 'open' en wordt er een gekozen.quote:Op maandag 9 november 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat blijft het toch. Donderdag hoor je het?
ahquote:Op maandag 9 november 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelf torto gekookt en sausje opgewarmd in de ping jaWat vers gemalen zwarte peper eroverheen, dikke prima
Lekkerquote:Op maandag 9 november 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelf torto gekookt en sausje opgewarmd in de ping jaWat vers gemalen zwarte peper eroverheen, dikke prima
quote:Op maandag 9 november 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu kan je er niks meer aan doen :p ook al is het natte vingerwerk zo
En dan kijken ze puur naar het hoogste bedrag of spelen er ook nog andere dingen mee?quote:Op maandag 9 november 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee volgende maandag pas. tot vrijdag kan je bieden. En dan maandag maken ze de biedingen 'open' en wordt er een gekozen.
O, ik had donderdag in mijn hoofd zitten. Dat wordt een week koekjes kruimelenquote:Op maandag 9 november 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee volgende maandag pas. tot vrijdag kan je bieden. En dan maandag maken ze de biedingen 'open' en wordt er een gekozen.
Ja wat voor de verkoper het beste is. Dus kan hoogste bod zijn maar als de andere voorwaarden niet naar wens zijn kan het een ander bod worden.quote:Op maandag 9 november 2020 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan kijken ze puur naar het hoogste bedrag of spelen er ook nog andere dingen mee?
nou dus datquote:Op maandag 9 november 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik had donderdag in mijn hoofd zitten. Dat wordt een week koekjes kruimelen
okee volgende week verhuismeet aan de Boompjes dusquote:Op maandag 9 november 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat voor de verkoper het beste is. Dus kan hoogste bod zijn maar als de andere voorwaarden niet naar wens zijn kan het een ander bod worden.
Ik had het idee dat de verkoper snel weg wilde. Makelaar zei ook gelijk dat het dit jaar nog opgeleverd kan worden maar toen gelijk er achter aan maar ook volgend jaar. En volgend jaar is voor starters tot 35 jaar die overdrachtsbelastingweg. Dus hij keek naar mij natuurlijk en dacht dat ik dat zou willen.
Maar er stonden al verhuisdozen in gepakt en vond het verkoopverhaal ook niet logisch.
Dit is niet deboompjes hequote:Op maandag 9 november 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee volgende week verhuismeet aan de Boompjes dus
Maar dat is wel waar wij dan allemaal naartoe gaan heaquote:
oh das goed. boompjes is een mooie plekquote:Op maandag 9 november 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is wel waar wij dan allemaal naartoe gaan hea
quote:Op maandag 9 november 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik had donderdag in mijn hoofd zitten. Dat wordt een week koekjes kruimelen
De hel?quote:Op maandag 9 november 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is wel waar wij dan allemaal naartoe gaan hea
vergeten?quote:Op maandag 9 november 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht ik heb een pubquiz met wat oud-studiegenoten. Om 18:30
Succesquote:Op maandag 9 november 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht ik heb een pubquiz met wat oud-studiegenoten. Om 18:30
quote:Op maandag 9 november 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon vrouwen die als maagd zijn gestorven?
Necrofilie niks te gek jeweetzquote:Op maandag 9 november 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon vrouwen die als maagd zijn gestorven?
ja die kans is groot. Of non.quote:Op maandag 9 november 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze dus maagd uit lelijkheid.
wat heb je er mee gedaan danquote:Op maandag 9 november 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn snijbonen waren niet lekker
kwarktaartquote:Op maandag 9 november 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door de hele oude appeltaart heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |