SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom?quote:Op maandag 9 november 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch even mijn tong uitgestoken net
Dat kun je testen door je tong uit te steken? Heb weer wat gemist hier zie ikquote:Op maandag 9 november 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even testen of ik geen hersentumor heb
Tip van dokter USquote:Op maandag 9 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kun je testen door je tong uit te steken? Heb weer wat gemist hier zie ik
Dat was een verboden onderwerp toch?quote:Op maandag 9 november 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schuimpjes gekocht door de discussie laatst hier.
Wat was dat voor discussiequote:Op maandag 9 november 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb schuimpjes gekocht door de discussie laatst hier.
Dat is een veilig gevoelquote:Op maandag 9 november 2020 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik waak over jullie gezondheid, zowel van binnen als buiten
Waarom niet?quote:Op maandag 9 november 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:lospedrosa heeft liever geen gesprekken over schuimpjes.
Aiquote:Op maandag 9 november 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een verboden onderwerp toch?
Laag uitgesneden shirtje dragen wil wel helpen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriendjes bij de milieustraat maar weer lief aankijken.
Heb je die niet ook als app op de telefoon?quote:Op maandag 9 november 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi ben mijn stortpasje weer eens kwijt.
Snijboontjes heb ik ook. Hamburger niet.quote:
Na ik ken sowieso iemand die administratie enz doet daar.quote:Op maandag 9 november 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laag uitgesneden shirtje dragen wil wel helpen.
Ik ben pas verhuisd. Dan krijg je op je nieuwe adres dus een nieuw pasje. Je oude wordt automatisch geblokkeerd.quote:Op maandag 9 november 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik ken sowieso iemand die administratie enz doet daar.Vorige keer heeft ze gewoon in het systeem gezet dat mijn pasje kapot is en dan krijg je gewoon gratis een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |