Bij sommige budgethypotheken, moet je binnen een bepaalde periode na aflossing, de hypotheek weer opnemen om de eventuele boete te vermijden. De boete is overigens fiscaal aftrekbaar.quote:Op maandag 9 november 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn er nog andere zaken om rekening mee te houden?
ah!quote:Op maandag 9 november 2020 09:54 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij sommige budgethypotheken, moet je binnen een bepaalde periode na aflossing, de hypotheek weer opnemen om de eventuele boete te vermijden. De boete is overigens fiscaal aftrekbaar.
Als je meer dan een 100K hebt, niet allemaal bij dezelfde bank stallen.quote:Op maandag 9 november 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zijn er nog andere zaken om rekening mee te houden?
I knowquote:Op maandag 9 november 2020 10:17 schreef Zoete_Piraat het volgende:
[..]
Als je meer dan een 100K hebt, niet allemaal bij dezelfde bank stallen.
Ik ga andere dingen binnen dezelfde sector doenquote:Op maandag 9 november 2020 10:21 schreef Seven. het volgende:
Klinkt goed! Wat ga je doen? En ga je na die 2 jaar weer klussen?
Elke huis, verbouwing, onderhoudsproject, hypotheek is weer een wijze les.quote:Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
Met dit huis iig een hoop wijze lessen geleerd
als de markt goed is, absoluut nietquote:Op maandag 9 november 2020 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou het tijdstip van een eventueel nieuw te kopen huis niet af laten hangen van de bijleenregeling
Sowieso niet. Zoveel invloed heeft een eventueel verlies van een klein stukje hypotheekrenteaftrek nou ook weer niet, zeker niet met de huidige lage rentestand. En ik gok dat je een groot deel van je overwaarde weer in je nieuwe huis stopt, al dan niet middels een verbouwing.quote:Op maandag 9 november 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als de markt goed is, absoluut niet
Klopt, HRA is leuke bonus maar ga ik toch niet vanuitquote:Op maandag 9 november 2020 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sowieso niet. Zoveel invloed heeft een eventueel verlies van een klein stukje hypotheekrenteaftrek nou ook weer niet, zeker niet met de huidige lage rentestand. En ik gok dat je een groot deel van je overwaarde weer in je nieuwe huis stopt, al dan niet middels een verbouwing.
Ja?quote:Op maandag 9 november 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.belastingdien(...)len_over_uw_vermogen
Ik weet wel wat het isquote:Op maandag 9 november 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je post het alsof je niet weet wat het is..?
Vermogensbelasting stond al in de opquote:Op maandag 9 november 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is![]()
Je vroeg waar je rekening mee moes houden qua belastingen toch.
oh daar heb ik overheen gelezen.:P Excuusquote:Op maandag 9 november 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vermogensbelasting stond al in de op
Yes!quote:
Waarom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |