abonnement Unibet Coolblue
pi_196147409
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2020 10:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik heb een hoop zieligheid hier geobserveerd (afstand van 20 voet, dus wellicht heb ik het niet goed gezien), maar van mij kwam het niet. ^O^
Nee jij leeft alleen in een alternatieve realiteit.
  maandag 9 november 2020 @ 10:36:54 #102
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196147500
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2020 10:18 schreef Ensiferum het volgende:
Ik hoop voor dat mensen die (emotioneel) all-in zijn gegaan op de Biden-overwinning dat Biden ook daadwerkelijk wint. Voor mijzelf hoop ik dat Trump wint, want dan kan ik nog eens 4 jaar genieten van zurigheid. Wellicht is het "slechte winnaarschap" dat we hier zien al de (on)bewuste realisatie dat het toch echt Trump is die zal winnen?
He, wat een grappige periode van afwezigheid heb je gehad.
Overigens: Biden wint, want Biden heeft de meeste stemmen en de meeste aanhang.
De Trumpfans betwisten niet eens dat er meer mensen in de swing states op Biden hebben gestemd, ze gooien het op technische details om zo de stem die mensen in alle oprechtheid voor een kandidaat hebben uitgebracht, ongeldig te laten verklaren. Omdat het allemaal democratiehaters zijn. Net zoals jij ook wilde dat na afloop van de verkiezingen de spelregels zouden worden aangepast zodat mensen opeens hun stem als ongeldig bestempeld konden zien worden. Omdat verkiezingsfraude voor jou een logische stap is als je wil winnen. Erdoganist.
  maandag 9 november 2020 @ 10:37:43 #103
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196147513
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nee jij leeft alleen in een alternatieve realiteit.
Het lijkt erop dat de definitie van realiteit afhankelijk is van verschillende dingen. Voor de een wordt de realiteit bepaald door het door anderen vertelde. Voor anderen is de realiteit afhankelijk van de observaties van de eigen zintuigen.
pi_196147531
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:37 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de definitie van realiteit afhankelijk is van verschillende dingen. Voor de een wordt de realiteit bepaald door het door anderen vertelde. Voor anderen is de realiteit afhankelijk van de observaties van de eigen zintuigen.
Of door 'onderzoek' doen met een aluhoedje op in de fabeltjesfuik :')
  maandag 9 november 2020 @ 10:42:10 #105
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196147573
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

He, wat een grappige periode van afwezigheid heb je gehad.
Overigens: Biden wint, want Biden heeft de meeste stemmen en de meeste aanhang.
De Trumpfans betwisten niet eens dat er meer mensen in de swing states op Biden hebben gestemd, ze gooien het op technische details om zo de stem die mensen in alle oprechtheid voor een kandidaat hebben uitgebracht, ongeldig te laten verklaren. Omdat het allemaal democratiehaters zijn. Net zoals jij ook wilde dat na afloop van de verkiezingen de spelregels zouden worden aangepast zodat mensen opeens hun stem als ongeldig bestempeld konden zien worden. Omdat verkiezingsfraude voor jou een logische stap is als je wil winnen. Erdoganist.
Man man, wat een projectie weer. Wat denk je trouwens wat er gebeurt met de per post ontvangen stemmen in Pennsylvania als blijkt dat de stemmen die na het sluiten van de stembussen binnen kwamen niet apart van de andere stemmen worden gehouden? Supreme Justice Alito was toch best duidelijk in zijn bewoordingen. Ook over Pennsylvania gesproken, de state legislature bepaalt de verkiezingsregels. Dat PA Supreme Court zegt dat stemmen ook na het sluiten van de stembussen binnen mogen komen, is onwettig en zal ook geen stand houden. PA is rood.
  maandag 9 november 2020 @ 10:49:00 #106
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196147666
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2020 10:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Man man, wat een projectie weer.
Het is geen projectie, in al je argumenten tot nu toe straal jij uit dat je een hekel hebt aan democratie en aan mensen die stemmen. Wat is de bedoeling van de verkiezingen? Dat iedereen die stemgerechtigd is en wíl stemmen, kan stemmen en dat die stem vervolgens meetelt. Wat wil jij? Dat mensen die gestemd hebben zoals aangegeven is dat ze mochten stemmen, hun stem ongeldig verklaard zien worden omdat jij graag wil dat na afloop de regels nog veranderen. Maar dat is niet democratisch, dat is iets waar je in de gelederen van Erdogan hoge ogen mee gooit.
quote:
Wat denk je trouwens wat er gebeurt met de per post ontvangen stemmen in Pennsylvania als blijkt dat de stemmen die na het sluiten van de stembussen binnen kwamen niet apart van de andere stemmen worden gehouden?
Precies dit. Precies dit is wat ik bedoel. Dankjewel dat je een regel na je woordje over projectie, aantoont een schijthekel te hebben aan verkiezingen. En, ik heb het al eerder gezegd tegen je, je mag een hekel hebben aan democratie en verkiezingen. Maar besef dan wel dat je dat hebt, dat je zo iemand bent die het beste zou gedijen in een dictatuur, die andere mensen de vrijheid wil ontzeggen om inspraak te hebben op de wereld waarin ze leven. Want zo iemand ben je namelijk.
quote:
Supreme Justice Alito was toch best duidelijk in zijn bewoordingen. Ook over Pennsylvania gesproken, de state legislature bepaalt de verkiezingsregels. Dat PA Supreme Court zegt dat stemmen ook na het sluiten van de stembussen binnen mogen komen, is onwettig en zal ook geen stand houden. PA is rood.
De meeste mensen in Pennsylvania die hun stem hebben uitgebracht, hebben dat gedaan op Joe Biden en daarmee is Pennsylvania niet rood. Dat jij, met je ingebakken afkeer voor verkiezingen en voorliefde voor verkiezingsfraude, vindt dat Pennsylvania rood moet zijn, doet daar niets aan af, maar is wel tekenend voor je karakter en persoonlijkheid. Het is jammer dat mensen die in vrijheid geboren worden, er zulke gedegenereerde denkbeelden op na houden.
pi_196147681
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2020 10:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Man man, wat een projectie weer. Wat denk je trouwens wat er gebeurt met de per post ontvangen stemmen in Pennsylvania als blijkt dat de stemmen die na het sluiten van de stembussen binnen kwamen niet apart van de andere stemmen worden gehouden? Supreme Justice Alito was toch best duidelijk in zijn bewoordingen. Ook over Pennsylvania gesproken, de state legislature bepaalt de verkiezingsregels. Dat PA Supreme Court zegt dat stemmen ook na het sluiten van de stembussen binnen mogen komen, is onwettig en zal ook geen stand houden. PA is rood.
Hoi Ad!

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 november 2020 @ 10:51:13 #108
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196147697
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:49 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het is geen projectie, in al je argumenten tot nu toe straal jij uit dat je een hekel hebt aan democratie en aan mensen die stemmen. Wat is de bedoeling van de verkiezingen? Dat iedereen die stemgerechtigd is en wíl stemmen, kan stemmen en dat die stem vervolgens meetelt. Wat wil jij? Dat mensen die gestemd hebben zoals aangegeven is dat ze mochten stemmen, hun stem ongeldig verklaard zien worden omdat jij graag wil dat na afloop de regels nog veranderen. Maar dat is niet democratisch, dat is iets waar je in de gelederen van Erdogan hoge ogen mee gooit.
[..]

Precies dit. Precies dit is wat ik bedoel. Dankjewel dat je een regel na je woordje over projectie, aantoont een schijthekel te hebben aan verkiezingen. En, ik heb het al eerder gezegd tegen je, je mag een hekel hebben aan democratie en verkiezingen. Maar besef je dan wel dat je dat hebt, dat je zo iemand bent die het beste zou gedijen in een dictatuur, die andere mensen de vrijheid wil ontzeggen om inspraak te hebben op de wereld waarin ze leven. Want zo iemand ben je namelijk.
[..]

De meeste mensen in Pennsylvania die hun stem hebben uitgebracht, hebben dat gedaan op Joe Biden en daarmee is Pennsylvania niet rood. Dat jij, met je ingebakken afkeer voor verkiezingen en voorliefde voor verkiezingsfraude, vindt dat Pennsylvania rood moet zijn, doet daar niets aan af, maar is wel tekenend voor je karakter en persoonlijkheid. Het is jammer dat mensen die in vrijheid geboren worden, er zulke gedegenereerde denkbeelden op na houden.
Oei, we kunnen nu concluderen dat je schijt hebt aan de rechtsstaat, aangezien je geen problemen hebt met het negeren van een bevel van een van de hoogste rechters van het land. Zeer bijzonder.
  maandag 9 november 2020 @ 10:51:53 #109
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196147703
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2020 10:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Oei, we kunnen nu concluderen dat je schijt hebt aan de rechtsstaat, aangezien je geen problemen hebt met het negeren van een bevel van een van de hoogste rechters van het land. Zeer bijzonder.
Goeie comeback man :')
  maandag 9 november 2020 @ 10:53:54 #110
168739 Red_85
'echt wel'
pi_196147732


[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2020 11:05:49 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196147798
twitter
pi_196147867


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2020 11:06:14 (Verwijderde quote) ]
pi_196147894
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 10:53 schreef Red_85 het volgende:
Het was lachen zolang die trump in het witte huis zat, maar dan wel om de real-life comedy en daarom vond ik het grappig dat hij er zat.
Ja, het was ook wel lachen, maar ook wel een heel klein beetje intriest en meelijwekkend. Toch? Ik bedoel, de belangrijkste man van (wellicht) het belangrijkste land ter wereld die amper geeft om zijn bevolking, laat staan dat deel van de bevolking dat niet op hem had gestemd, die mensen schoffeert, kinderlijke Tweets de wereld in gooit en zich over het algemeen niet gedraagt alsof hij opgewassen was voor deze zware, mooie klus.
Het was wel lachen, net zoals ik vroeger ook kon lachen om Boris Jeltsin die dronken rond waggelde. Maar ergens weten wij beter, toch? Dit moet je als land, laat staan belangrijk democratisch land, baken van beschaving, niet willen. Denk ik.

Gelukkig is het nu voorbij. Op naar normaal.

Iets anders: veel wereldleiders hebben Biden al gefeliciteerd. Macron, Trudeau, Merkel, de EU-baas, Spaanse premier, Rutte, Boris Johnson, de Ierse leider.
Zelfs Netanyahu en Abbass (Palestina) hebben hem gefeliciteerd. Terwijl Trump nog zeer recent heeft gezorgd voor een nieuw vredesakkoord. Best bijzonder als je er zo over nadenkt.

Wie Biden (nog) niet heeft gefeliciteerd schijnbaar?

Putin, Xi en Erdogan. _O-

Misschien kan de leider van Noord-Korea nog even aan dat rijtje toegevoegd worden, voor de vorm. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Salina op 09-11-2020 11:26:08 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196147940
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
Niet iedereen die Trump heeft gestemd gelooft in baby-bloed-drinkende pedofielen. Tenminste, ik kan met niet voorstellen dat de helft van de volledige stemmende bevolking verenigde staten zo ver heen is. Het is de twitterschreeuwende minderheid. Of ik ben naïef.

Maar getuige de reactie van vele republikeinen die zeggen dat Biden gewonnen heeft, denk(hoop) ik dat het nog wel mee valt.
Ik denk dat dat wel meevalt inderdaad. Genoeg redelijke Republikeinen. Denk ik.
Of hoop ik. George en Jeb Bush hebben Biden al gefeliciteerd, toch? En andere prominente Republikeinen. Heb even niet voor ogen welke dat waren. Kan me voorstellen dat er genoeg aardige, redelijke Republikeinen rondlopen, zoals Larry Hogan (Maryland).

Melania en Kushner proberen naar verluid Trump duidelijk te maken dat het voorbij is.

Wat de VS nodig heeft, is inderdaad een verbindende fase. Voorbij met de verdeeldheid en de haat. Handreikingen en samenwerking is nu nodig.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196148117
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:05 schreef Salina het volgende:
Melania en Kushner proberen naar verluid Trump duidelijk te maken dat het voorbij is.
Dat wordt ook wel weer betwist, begreep ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games maandag 9 november 2020 @ 11:16:54 #116
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196148133
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:05 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt inderdaad. Genoeg redelijke Republikeinen. Denk ik.
Of hoop ik. George en Jeb Bush hebben Biden al gefeliciteerd, toch? En andere prominente Republikeinen. Heb even niet voor ogen welke dat waren. Kan me voorstellen dat er genoeg aardige, redelijke Republikeinen rondlopen, zoals Larry Hogan (Maryland).

Melania en Kushner proberen naar verluid Trump duidelijk te maken dat het voorbij is.

Wat de VS nodig heeft, is inderdaad een verbindende fase. Voorbij met de verdeeldheid en de haat. Handreikingen en samenwerking is nu nodig.
Die verbinding is belangrijk, maar ik denk dat heel veel van het Democratische electoraat gevolgen wil zien voor alles wat Trump op z'n kerfstok heeft. Dat Biden hem persoonlijk gaat vervolgen via zijn AG lijkt me onwaarschijnlijk (dan staan de Republikeinen, hoe hypocriet ook, op hun achterste poten) maar die AG van New York kan wel rustig z'n gang gaan lijkt me.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 9 november 2020 @ 11:17:33 #117
491163 Viesdik
pi_196148145
twitter


En 100% terecht! Dit zou nog best een ten gunste van Trump kunnen uitvallen.
De haat campagnes, en het niet erkennen van zijn rechtvaardig verkregen titel.
  Redactie Games maandag 9 november 2020 @ 11:18:20 #118
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196148164
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:17 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]

En 100% terecht! Dit zou nog best een ten gunsten van Trump kunnen uitvallen.
De haat campagnes, en het niet erkennen van zijn rechtvaardig verkregen titel.
Zeg 'm dat ie minder moet twitteren en spullen moet gaan inpakken. Zo'n verhuizing duurt altijd langer dan gedacht.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 9 november 2020 @ 11:19:03 #119
491163 Viesdik
pi_196148180
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:18 schreef Puddington het volgende:

[..]

Zeg 'm dat ie minder moet twitteren en spullen moet gaan inpakken. Zo'n verhuizing duurt altijd langer dan gedacht.
dat mag je zelf doen
pi_196148216
Het blijft wel schattig, al die nitwits die echt nul op hadden met de Amerikaanse politiek totdat Trump kwam en nu denken dat ze het nieuwe Watergate hebben ontdekt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 november 2020 @ 11:21:41 #121
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196148228
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2020 10:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Oei, we kunnen nu concluderen dat je schijt hebt aan de rechtsstaat, aangezien je geen problemen hebt met het negeren van een bevel van een van de hoogste rechters van het land. Zeer bijzonder.
Je bedoelt dat gerechtelijke bevel om 300.000 vermiste stembiljetten op te sporen? Ja heel bijzonder dat een overheidsdienst dat weigert. Dat ben ik helemaal met je eens. Groot schandaal.
pi_196148251
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:16 schreef Puddington het volgende:

[..]

Die verbinding is belangrijk, maar ik denk dat heel veel van het Democratische electoraat gevolgen wil zien voor alles wat Trump op z'n kerfstok heeft.
Oh, dat is ook wel zo. Het een (verbinding) sluit het ander (actie op "illegale" praktijken) ook niet uit denk ik. Al is het politiek misschien erg lastig om beiden tegelijkertijd uit te voeren en samen te voegen in beleid.
Mocht er inderdaad sprake zijn van bepaalde zaken die Trump of wie dan ook op zijn kerfstok heeft, dan zou daar - zoals het hoort in een goede democratie - actie op moeten volgen.
En daar ben ik dan ook voorstander van.

Maar het wordt lastig, verbindend te werk gaan en samenwerken met de Republikeinen, en tegelijkertijd puin ruimen m.b.t. wat men ook op zijn kerfstok heeft.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 9 november 2020 @ 11:24:57 #123
491163 Viesdik
  Redactie Games maandag 9 november 2020 @ 11:26:09 #124
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196148318
quote:
We zijn vier jaar verder.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 9 november 2020 @ 11:27:23 #125
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_196148347
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 23:04 schreef Viesdik het volgende:
Gast :') Trump gaat nog harder winnen dan 4 jaar geleden :D
Get over it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')