Als Robin Pröpper de beste man is, kun je er beter mee kappen. Niet meer op komen dagen, reglementaire 3-0'tjes.quote:Op zondag 22 november 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Bakkis lijkt mij ook een kat in de zak.
Nu de bus in stappen dus, mooi moment.quote:Op zondag 22 november 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Robin Pröpper de beste man is, kun je er beter mee kappen. Niet meer op komen dagen, reglementaire 3-0'tjes.
Feyenoord deed dat uit voorzorg toch? Hoefde niet per se dacht ik.quote:Op zondag 22 november 2020 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Waarom moet Spahic in quarantaine vanuit Servie en Tadic niet
quote:Op zondag 22 november 2020 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg jammer dat Arnold niet zijn eigen analyse kan maken en mijn teksten moet stelen.
Dinosaurus Aad spreekt.quote:Op zondag 22 november 2020 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Heb jij dit toevallig ook ergens gezegd?
Ze heeft gewoon een zonnesteek!quote:
Goeie tag @Bene, Aadgodquote:Op zondag 22 november 2020 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee, Aad300 is natuurlijk niet met Bruggink te vergelijken. Je zou kunnen stellen dat Aad zo ongeveer het voetbal uitgevonden heeft.quote:Op zondag 22 november 2020 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja, die mag nog wel even een goede beuk ontvangen.quote:Op zondag 22 november 2020 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Tikt Vloet toch even twee tegenstanders uit de wedstrijd
quote:Op zondag 22 november 2020 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, Aad300 is natuurlijk niet met Bruggink te vergelijken. Je zou kunnen stellen dat Aad zo ongeveer het voetbal uitgevonden heeft.
Alhoewel
[ afbeelding ]
Ik voel zoveel afgunst dat ik moeite heb om blij voor je te zijnquote:Op zondag 22 november 2020 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, Aad300 is natuurlijk niet met Bruggink te vergelijken. Je zou kunnen stellen dat Aad zo ongeveer het voetbal uitgevonden heeft.
Alhoewel
[ afbeelding ]
Een trainingspartijtje.quote:Op zondag 22 november 2020 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles is het echt volledig kwijt waar kijk ik naar.
3-0, who cares?quote:Op zondag 22 november 2020 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Ajax staat er ondertussen ook wel erg veel middelmaat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |