SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Is het ooit voorgekomen dat iemand in de laatste dagen pas begon en toch won?quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Homijn het volgende:
Ik kan nog steeds winnen.Als jullie eindelijk eens stil zijn nadat ik heb gepost.
Revolutions are the locomotives of history.
quote:Dat dacht ik ook .quote:Op zondag 8 november 2020 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het schijnt dat alle punten deze maand tussen deze tijden gescoord zijn.![]()
Het is hier geen wenzconcertquote:
had ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FreshFruit wil Brittany Pierce Fantopicquote:Revolutions are the locomotives of history.
Dat vind ik wel een goede.quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier geen wenzconcert
had ik.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @. Murp 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
FreshFruit wil Brittany Pierce FantopicActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @murp 🤪
Revolutions are the locomotives of history.
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik wil eigenlijk wel andere knopjes hebben voor DTSquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @:. Murp 🤪![]()
Dank u.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooooo je hebt mijn post aangepastquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vraag me af of het ooit is voorgekomen dat iemand dit zei en dat de ander toen dacht "oh, laat ik naar dit vriendelijke verzoek luisteren, toedeloe"quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens op met je kleutergedrag.Revolutions are the locomotives of history.
De ban knop?quote:Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel andere knopjes hebben voor DTSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen is blij, dus murp ookquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag niet aan je mod knopjes zitten hier van @:. Murp 🤪
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geen idee.quote:Op zondag 8 november 2020 19:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is het ooit voorgekomen dat iemand in de laatste dagen pas begon en toch won?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik had hem ook al in mijn hoofd.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@FreshFruit is geen homoquote:Op zondag 8 november 2020 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
FreshFruit wil Brittany Pierce Fantopic![]()
![]()
Ik zal antwoorden per DM zodat de rest het antwoord niet weetquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Morgenvroeg om 10u ga ik @:mikeytt ten huwelijk vragen in dit topique.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: