abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196137653
Daarom koop ik dus nooit bij de Mediamarkt. Service van dikke Jan lul
Hallo
pi_196137654
cashback claimen / doos uitknippen is hetzelfde als de tv blauw gaan schilderen en daarna willen retouren op "koop op afstand".
dit is een gevalletje garantie.

dat veel winkels hier coulant mee om kunnen gaan (en Mediamarkt duidelijk niet) is weer iets anders.

al denk ik dat veel winkels niet zo happig zijn op een cashback die al is ge-int is weer retour te nemen :P
pi_196137659
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Juist ja! Wat @:deBraat doet is gewoon ook strafbaar. Die speelt maximaal op een keyboard en stuurt hem vervolgens terug naar de winkel :(
Dit slaat nergens op, hij heeft niks met dit topic te maken en de situatie die jij beschrijft is ook compleet anders dan de situatie die TS schetst.
pi_196137671
Wat het nog erger maakt is dat ik denk dat als TS had gezegd dat er niks aan de hand was met de tv, er niks aan de hand was geweest. Eerlijkheid wordt hier dus gestraft door de MM.
pi_196137678
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
True. Blijkt maar weer
pi_196137693
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:29 schreef fespo het volgende:
cashback claimen / doos uitknippen is hetzelfde als de tv blauw gaan schilderen en daarna willen retouren op "koop op afstand".

dat veel winkels hier coulant mee om kunnen gaan (en Mediamarkt duidelijk niet) is weer iets anders.
Dom commentaar. Het is letterlijk een instructie van Samsung. TS dacht gewoon een goede tv te hebben gekregen voor de komende jaren. Wat kan hij er aan doen dat hij kapot gaat?
pi_196137695
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:29 schreef fespo het volgende:

Dit meen je niet serieus toch?
pi_196137702
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:31 schreef Newone82 het volgende:
Wat het nog erger maakt is dat ik denk dat als TS had gezegd dat er niks aan de hand was met de tv, er niks aan de hand was geweest. Eerlijkheid wordt hier dus gestraft door de MM.
Dat denk ik ook. Die kneusjes bij de retouren afdeling hadddn het niet eens gecheckt denk ik.
pi_196137706
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:33 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Dit meen je niet serieus toch?
Volgens mij meent hij het echt....
pi_196137707
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
En bij elke actie zit er een addertje onder het gras. In dit geval dus die verpakking, waarbij veel consumenten direct na opening gelijk maar even die code eruit zullen knippen naar aanleiding van de actie van de MM, waar ze dan moeilijk over gaan lopen doen.
pi_196137761
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef Chia het volgende:

[..]

En bij elke actie zit er een addertje onder het gras. In dit geval dus die verpakking, waarbij veel consumenten direct na opening gelijk maar even die code eruit zullen knippen naar aanleiding van de actie van de MM, waar ze dan moeilijk over gaan lopen doen.
Is actie van Samsung in samenwerking met de retailers lees ik. Ik zou ook als TS dit gelijk na ontvangst tv claimen voordat je het vergeet.
pi_196137782
Hoe lang duurt reparatie trouwens TS? Niet dat je het accepteert maar wel benieuwd naar. En hoe duur was de tv?
pi_196137795
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef Newone82 het volgende:
Hoe lang duurt reparatie trouwens TS? Niet dat je het accepteert maar wel benieuwd naar. En hoe duur was de tv?
2/4 weken vanwege corona :(. Maar ik accepteer dat niet nee. ¤1999
pi_196137810
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef JosMert het volgende:

[..]

Ook nog het dure segment dus. Sterkte!
pi_196137862
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Oh heb dit jaar nog geld van ze terug gekregen voor een printer die niet meer te maken viel en die ook al buiten de garantie viel. Vond ik heel coulant.
Ik wilde een wasmachine ruilen en geld bij leggen ding was net 2 maanden oud en manchet was al stuk.

Achja zal ook wel hygiëne zijn gok ik zo...
pi_196137933
Benieuwd hoe dit afloopt :)
pi_196138006
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:23 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Beetje flauw, vind je zelf ook niet?
TS koopt een tv van 2k die binnen 3 dagen defect is, ontbindt de koop waar hij volledig recht op heeft.

MM weigert te ontbinden, omdat ie een deel van de verpakking heeft uitgeknipt! Loool. Zet daar een stuk karton op en stuur die defecte tv terug naar samsung.

Nee ff nog de consument een poot uitdraaien door zijn rechten te beperken onder het mom van een kapotte verpakking :') en dan nog users hier die meegaan met het standpunt van MM. Moet nie gekker worden.
pi_196138027
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef JosMert het volgende:

[..]

Mail sturen met relevante wetsartikelen... heb je je 2k binnen no time terug
pi_196138058
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef SOG het volgende:

[..]

TS koopt een tv van 2k die binnen 3 dagen defect is, ontbindt de koop waar hij volledig recht op heeft.

MM weigert te ontbinden, omdat ie een deel van de verpakking heeft uitgeknipt! Loool. Zet daar een stuk karton op en stuur die defecte tv terug naar samsung.

Nee ff nog de consument een poot uitdraaien door zijn rechten te beperken onder het mom van een kapotte verpakking :') en dan nog users hier die meegaan met het standpunt van MM. Moet nie gekker worden.
200% mee eens. Het moet ze zelf eens overkomen ;). Piepen ze wel anders.

Service heeft de MM anno 2020 nog steeds niet van gehoord. En dat in tijden van Amazon. RIP mediamarkt.
pi_196138159
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 17:53 schreef SOG het volgende:

[..]

Mail sturen met relevante wetsartikelen... heb je je 2k binnen no time terug
Denk dat ze daar niet zo van onder de indruk zijn als ik hun houding nu al zie.
pi_196138165
quote:

[..]

Waarom reageer je op mijn post? Het enige wat ik stel is dat ik het raar vind om je vertrouwen in iets kwijt te raken omdat het kapot gaat. Staat volkomen los van waar hij wel/niet recht op heeft.

Ach ja, begrijpend lezen. Niet iedereen is er even sterk in.
pi_196138192
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:59 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Waarom reageer je op mijn post? Het enige wat ik stel is dat ik het raar vind om je vertrouwen in iets kwijt te raken omdat het kapot gaat. Staat volkomen los van waar hij wel/niet recht op heeft.

Ach ja, begrijpend lezen. Niet iedereen is er even sterk in.
Een tv kopen van 2K wat binnen 10 uurtjes gebruik kapot gaat. Daar heb jij vertrouwen in? Hahahaha
pi_196138208
quote:

[..]

Beetje ongelukkig ge-quote misschien :P , maar dit dus inderdaad.

Het lijkt wel alsof de MM ook een trollenfabriek heeft aan staan :')
pi_196138224
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:00 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Een tv kopen van 2K wat binnen 10 uurtjes gebruik kapot gaat. Daar heb jij vertrouwen in? Hahahaha
Je kan simpelweg gewoon pech hebben. Zelfs de beste producten gaan wel eens kapot. Als de algemene consensus is dat een bepaald product goed is, dan moet je daar op vertrouwen.

Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat TS geen research heeft gedaan.
pi_196138237
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:01 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Beetje ongelukkig ge-quote misschien :P , maar dit dus inderdaad.

Het lijkt wel alsof de MM ook een trollenfabriek heeft aan staan :')
En er nog anno 2020 mee weg komen ook met deze “service”. En dat dan consumenten dit ook gewoon pikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')