Die mini frikandellen van die AH zijn echt ranzig.quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef Mikeytt het volgende:
De vegan chicken wings van de AH zijn trouwens nog best lekker
Ik eet dan of geen vlees of vega, maar vega is ook lang niet alles lekker vind ik..quote:Op zondag 8 november 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst had ik ook ff 2 of 3 dagen dat ik amper vlees at. (Klein stukje worst uitgezonderd).
Viel me niet eens zo tegen eigenlijk, maar ik zou dat nooit langdurig willen doen.
Wel zou ik meer alternatieven willen zien zoals sprinkhanen en meelwormen enzo tegen een betaalbare prijs. Momenteel is het allemaal nog schofterig duur.
Dat spul is gewoon prima te vreten en hartstikke gezond.
Ja het christendom is uiteindelijk wel getemd, met name door de wetenschap, maar binnen de islam is het zo van "Als de werkelijkheid en de Koran met elkaar in conflict zijn, zit de werkelijkheid fout."quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, van onze bijbel heeft de maatschappij niet zoveel last, maar die van de islamietjes...
Vriendin wil vegan gaan, dus dan wil ik sowieso niet echt dierlijke producten in huis nemen. Dan doe ik lekker meequote:Op zondag 8 november 2020 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo..en wat is de reden er achter?
Die vond ik niet zo bijzonder. Voor een keer wel lekker ja. Ik vind die Beyond Meat sausages erg lekker.quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef Mikeytt het volgende:
De vegan chicken wings van de AH zijn trouwens nog best lekker
Ah dan is het helemaal fijn als dat op orde isquote:Op zondag 8 november 2020 15:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het toch wel om aardige bedragen gaat. En geld van anderen.
Jawel, maar niet vaak en ook niet tot ik dronken benquote:
Vegan is totaal niet beter voor het milieu tenzij je zelf alles verbouwd.quote:Op zondag 8 november 2020 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vriendin wil vegan gaan, dus dan wil ik sowieso niet echt dierlijke producten in huis nemen. Dan doe ik lekker mee
+ goed voor het milieu
Ik heb met name op vakanties wel het één en ander gevreten, waaronder dus meelwormen, sprinkhanen en zwarte schorpioenen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik eet dan of geen vlees of vega, maar vega is ook lang niet alles lekker vind ik..
En insecten zou ik sws niet eten
Of is vlees schofterig goedkoop?quote:Op zondag 8 november 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst had ik ook ff 2 of 3 dagen dat ik amper vlees at. (Klein stukje worst uitgezonderd).
Viel me niet eens zo tegen eigenlijk, maar ik zou dat nooit langdurig willen doen.
Wel zou ik meer alternatieven willen zien zoals sprinkhanen en meelwormen enzo tegen een betaalbare prijs. Momenteel is het allemaal nog schofterig duur.
Dat spul is gewoon prima te vreten en hartstikke gezond.
Absoluut.quote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan is het helemaal fijn als dat op orde is
Lolquote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vegan is totaal niet beter voor het milieu tenzij je zelf alles verbouwd.
Meh, vind ik niet.quote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef SchuurFryer het volgende:
[..]
Of is vlees schofterig goedkoop?
Ok, nou dat vind ik dan wel weer lief van jou dat je dat voor je vriendin over hebt..quote:Op zondag 8 november 2020 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vriendin wil vegan gaan, dus dan wil ik sowieso niet echt dierlijke producten in huis nemen. Dan doe ik lekker mee
+ goed voor het milieu
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef SchuurFryer het volgende:
[..]
Of is vlees schofterig goedkoop?
Beyond Meat is sowieso wel de leider op de markt qua kwaliteit.quote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo bijzonder. Voor een keer wel lekker ja. Ik vind die Beyond Meat sausages erg lekker.
Het is 2020, er zijn er genoeg zaken waar we ons druk over (moeten) makenquote:Op zondag 8 november 2020 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het christendom is uiteindelijk wel getemd, met name door de wetenschap, maar binnen de islam is het zo van "Als de werkelijkheid en de Koran met elkaar in conflict zijn, zit de werkelijkheid fout."
En dan al die geschriften binnen de islam over dood en verderf voor de ongelovigen...
Waarom zeg je dit?quote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vegan is totaal niet beter voor het milieu tenzij je zelf alles verbouwd.
Mwuah, kleine aanpassingquote:Op zondag 8 november 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, nou dat vind ik dan wel weer lief van jou dat je dat voor je vriendin over hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |