Ach, die mensen hebben pret.quote:Op zondag 8 november 2020 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Emmen gifjes in de OP. Dat is niet goed hoor
Freek Jansen zit vanavond bij Studio Voetbal.quote:
Klootzak.quote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou toch fantastisch ludiek zijn als Utrecht supporters straks vuurwerk afsteken buiten het stadion
Dank je.quote:
Mja ik ga alsnog niet kijken ik vind dat programma écht niet leuk.quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Freek Jansen zit vanavond bij Studio Voetbal.
Daarom altijd lachen om mensen die denken dat hij als controleur kan spelen wanneer Ajax het spel moet maken.quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik moet iedere keer gniffelen als ik Blind een sprintje zie trekken.
Wowquote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja ik ga alsnog niet kijken ik vind dat programma écht niet leuk.
Zelfs fans van Vitesse en Emmen kijken niet naar die wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
Ik twijfel welke wedstrijd ik zo ga kijken. Vitesse - Emmen of Feyenood - Groningen.
Waarom niet beide?quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
Ik twijfel welke wedstrijd ik zo ga kijken. Vitesse - Emmen of Feyenood - Groningen.
Wat nog niet is, kan nog komen.quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef Saekerhett het volgende:
Gravenberch heeft de draaicirkel van een vrachtwagen.
POLLquote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
@onlogisch en ik stemmen niet op deze poll.quote:
Studio Filmpjesquote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Freek Jansen zit vanavond bij Studio Voetbal.
quote:Op zondag 8 november 2020 13:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Onlogisch en ik stemmen niet op deze poll.
Gewaagde post als Feyenoord supporter daar waar Vitesse toch een stuk leuker/beter voetbal dan Feyenoord speeltquote:Op zondag 8 november 2020 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs fans van Vitesse en Emmen kijken niet naar die wedstrijd.
Hij draait juist soepel weg.quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef Saekerhett het volgende:
Gravenberch heeft de draaicirkel van een vrachtwagen.
Niet meer, moet een nieuwe komen. Mobiel gebruik ik voor het forumquote:
Vitesse speelt beter omdat zij gewend zijn in een leeg stadion te spelen.quote:Op zondag 8 november 2020 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewaagde post als Feyenoord supporters daar waar Vitesse toch een stuk leuker/beter voetbal dan Feyenoord speelt
KingFlopland or riot.quote:
Voortzetting mag soms wel beter alleen.quote:Op zondag 8 november 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lichaamsschijnbewegingen is juist waar hij goed in is inderdaad.
Ik zal iets voor half 3 eens kijkenquote:
Knap dat Feyenoord hun niveau en spelinzicht wel stabiel weet te houden als je het zo bekijktquote:Op zondag 8 november 2020 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vitesse speelt beter omdat zij gewend zijn in een leeg stadion te spelen.
Eens. Wel zin in Gravenberch-Klaassen-Kudus.quote:Op zondag 8 november 2020 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voortzetting mag soms wel beter alleen.
Maar hij doet het prima dit seizoen.
Helaas pas na de winterstop.quote:Op zondag 8 november 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Wel zin in Gravenberch-Klaassen-Kudus.
Ik snap deze zin niet.quote:Op zondag 8 november 2020 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap dat Feyenoord hun niveau en spelinzicht wel stabiel weet te houden als je het zo bekijkt
Of blauw-zwart.quote:Op zondag 8 november 2020 13:59 schreef Ramboetan het volgende:
Wie denkt er ook dat er in het ouderlijk huis van Django Warmerdam veel wit met goud te vinden is?
Lange Frans?quote:Op zondag 8 november 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Naborrelen met Frans moet vast gezellig zijn.
Is hij een Turk?quote:Op zondag 8 november 2020 13:59 schreef Ramboetan het volgende:
Wie denkt er ook dat er in het ouderlijk huis van Django Warmerdam veel wit met goud te vinden is?
mimimmimiquote:Op zondag 8 november 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen niet zeggen dat Ajax de scheids tegen heeft.
Tenzij je fan van Utrecht bentquote:Op zondag 8 november 2020 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig geen nederlaag vlak voor de interlandbreak zo.
De KNJB doet er alles aan om PSV zich niet ten schande te laten zetten in de Champions League.quote:Op zondag 8 november 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gohquote:Op zondag 8 november 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie sparen je vast voor de Europese wedstrijden. Oh wacht...quote:Op zondag 8 november 2020 13:59 schreef Paul het volgende:
DAT WAS EEN PENAL! EN AJAX SCOORDE EEN BUITENSPELPENAL! dus het had gewoon 1-1 moeten staan
Dat de KNVB een voorkeur heeft voor Ajax.quote:Op zondag 8 november 2020 14:04 schreef StarGazer het volgende:
Even kijken wat Korneel te melden heeft op Twitter.
quote:Op zondag 8 november 2020 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie sparen je vast voor de Europese wedstrijden. Oh wacht...
Helemaal focussen op 1 wedstrijd per jaar. Zo moeten die kaasklappers zich ook voelen. Voor mij is de klassieker een mooi moment om even iets voor mezelf te gaan doen.quote:
De klassieker in De Kuip toch niet?quote:Op zondag 8 november 2020 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal focussen op 1 wedstrijd per jaar. Zo moeten die kaasklappers zich ook voelen. Voor mij is de klassieker een mooi moment om even iets voor mezelf te gaan doen.
Nee die niet, maar dat is normaal een goed moment om 90 minuten te mekkeren.quote:Op zondag 8 november 2020 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De klassieker in De Kuip toch niet?
Heeft waarschijnlijk geen Nederlandse vriend(in).quote:Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gufatafson is zo'n unieke Zweed die weigert om Nederlands te leren.
Toivonen deed dat toch ook niet?quote:Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gufatafson is zo'n unieke Zweed die weigert om Nederlands te leren.
In ieder geval las ik nog gejank over de wedstrijd die vorig seizoen niet doorging.quote:Op zondag 8 november 2020 14:05 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat de KNVB een voorkeur heeft voor Ajax.
Die Jezus bij ons op rechtsback ook niet.quote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen deed dat toch ook niet?
Wie?quote:Op zondag 8 november 2020 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die Jezus bij ons op rechtsback ook niet.
Geen idee volgens mij wel?quote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen deed dat toch ook niet?
Mooi, kan die 'angstgegner Utrecht' act ook de kast in.quote:Op zondag 8 november 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Een simpele 0-3 overwinning, dikke prima.
quote:Op zondag 8 november 2020 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hadden die mensjes vorige week toch gelijk dat Ajax hier simpel ging winnen.
WAcht maar als er weer publiek zitquote:Op zondag 8 november 2020 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi, kan die 'angstgegner Utrecht' act ook de kast in.
Ja, dit was echt een eitje.quote:Op zondag 8 november 2020 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hadden die mensjes vorige week toch gelijk dat Ajax hier simpel ging winnen.
Simpel: er was geen VAR.quote:Op zondag 8 november 2020 14:13 schreef GGMM het volgende:
Mario Been wordt gevraagd hoe het kan dat ze donderdag dan wel winnen
En Mario Been zegt ja dat is natuurlijk de vraag
quote:Op zondag 8 november 2020 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi, kan die 'angstgegner Utrecht' act ook de kast in.
Zat hij net een jaar bij PSV dus zeer behoorlijkquote:
Linssen gaat er een x-aantal verprutsen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord gaat een x-aantal kansen creëren.
Precies, maar alsnog waren legio Ajacieden hier aan het indekken.quote:Op zondag 8 november 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
De laatste jaren gaat het gelukkig prima.(in de competitie)
Op zich wel logisch, ik ben dit seizoen van geen enkele wedstrijd echt zeker.quote:Op zondag 8 november 2020 14:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, maar alsnog waren legio Ajacieden hier aan het indekken.
Een moeilijk potje verwachten tegen FC Utrecht vind ik niet echt indekken.quote:Op zondag 8 november 2020 14:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, maar alsnog waren legio Ajacieden hier aan het indekken.
Ja maar Feyenoord.quote:Op zondag 8 november 2020 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich wel logisch, ik ben dit seizoen van geen enkele wedstrijd echt zeker.
@Scrummie kan je wel helpen onthoudenquote:Op zondag 8 november 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Reminder om Hapsie even in mijn coach van het jaar team te zetten nu hij linksbuiten staat.
Op mijn carona act krijg ik erg veel happers.quote:Op zondag 8 november 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie kan je wel helpen onthouden
Ach nee, je mag geen kritiek op de scheids hebben.quote:
Dat mag wel, maar ik mag dat dan ook gejank vinden.quote:Op zondag 8 november 2020 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach nee, je mag geen kritiek op de scheids hebben.
Het heeft er niet aan gelegen hoor, maar ik vond dat beslissingen die twee kanten uit hadden kunnen vallen wel de richting van Ajax op vielen.
Eens met deze man.quote:Op zondag 8 november 2020 13:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Onlogisch en ik stemmen niet op deze poll.
Misschien is @Scrummie alvast gevlucht naar het Feyenoordtopic.quote:
Er zijn dagen dat ik Regi Blinker als analist mis ook hij was werkelijk geniaalquote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Been: "neem van mij aan dat een trainer niet graag een van zijn beste spelers mist"
1-1quote:Op zondag 8 november 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemiddag. Een voorspelling voor straks?
Daar merk je toch aan dat analyses geven een vak is.quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Been: "neem van mij aan dat een trainer niet graag een van zijn beste spelers mist"
Hij zou zo een boek van Toon Gerbrands niveau kunnen schrijven.quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar dat de grote mannen er verstand van hebben.quote:Op zondag 8 november 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had ook 1-1 bij Stijn zijn toto.
Ook dan kan Utrecht nog steeds niet verdedigenquote:
Eens, ik zeg toch ook niet dat het onterecht is?quote:Op zondag 8 november 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij logisch, het was 5 meter buitenspel.
Ik zeg het er even bij voor de mensen die niet kijken, stukje duiding.quote:Op zondag 8 november 2020 14:34 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, ik zeg toch ook niet dat het onterecht is?
Alleen bij PSV zeurt men dat men tegen hen is.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
Emmen is de club in het lagere segment die bij elke club kan stunten. Een waardevolle toevoeging voor de Eredivisie.
Dit neem ik mee als tip uit het hogere segment.quote:Op zondag 8 november 2020 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
Emmen is de club in het lagere segment die bij elke club kan stunten. Een waardevolle toevoeging voor de Eredivisie.
Je hebt me door. Stiekem heet ik in het echt Badr Hari.quote:Op zondag 8 november 2020 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
We zitten in de 5e minuut en Yats slaat alweer wild om zich heen.
Wanneer treft Vitesse weer een topteam?quote:Op zondag 8 november 2020 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt me door. Stiekem heet ik in het echt Badr Hari.
Dat verklaart wel je grammatica en spellingquote:Op zondag 8 november 2020 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2020 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet allemaal tattoo's op je benen hebt.
Terecht, die keeper was te laatquote:
Badr deelt anders weldegelijk rake klappen uitquote:Op zondag 8 november 2020 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende week. Groningen-uit. Oh wacht, je zei top team en niet topper.quote:Op zondag 8 november 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer treft Vitesse weer een topteam?
Ik ook, maar alleen als iemand al op de grond ligt. Toch Paul?quote:Op zondag 8 november 2020 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Badr deelt anders weldegelijk rake klappen uit
Jij haat Feyenoord echt.quote:Op zondag 8 november 2020 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een typisch Feyenoord-hoofd.
Ik zeg het er even bij voor mensen die niet kijken, stukje duiding.quote:Op zondag 8 november 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, ik zei ook niet dat het onterecht was. (sterker nog ik zei dom gekeept)
Wij zijn een olijk duo zo.quote:Op zondag 8 november 2020 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg het er even bij voor mensen die niet kijken, stukje duiding.
Gok op Padt.quote:Op zondag 8 november 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Wie wordt de vervanger van Bijlow in Oranje? Paes? @:paul
Gevlucht naar het Feyenoord topic (waar ze nu enkel lurken en pas tevoorschijn komen als we 2 of 3-0 voorstaanquote:Op zondag 8 november 2020 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zijn alle Feyenoorders in dit topic eigenlijk
Eet smakelijk. Ik heb een halve liter schultenbrau en croky chips.quote:Op zondag 8 november 2020 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een appel jongens
Met een kopje thee
Die vluchten altijd naar het Feyenoordtopic tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2020 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zijn alle Feyenoorders in dit topic eigenlijk
Ik kreeg laatst een 12% halve liter blik van Schultenbrau voorgeschoteld.quote:Op zondag 8 november 2020 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik heb een halve liter schultenbrau en croky chips.
Dat kan ik nog niet aan hoor rond dit tijdstipquote:Op zondag 8 november 2020 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik heb een halve liter schultenbrau en croky chips.
Eet je vaker warm in de middag?quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net een schnitzel op met gebakken aardappeltjes.
Alleen op zondag vaak. Gewoonte die ik van thuis heb meegenomen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eet je vaker warm in de middag?
Dit niet doenquote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eet je vaker warm in de middag?
Is Braddie al langer je inspiratiebron?quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net een schnitzel op met gebakken aardappeltjes.
Ik kan het hebben Niels.quote:Op zondag 8 november 2020 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is Braddie al langer je inspiratiebron?
Even Grun uit laten razenquote:Op zondag 8 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen domineert. Dan zal Feyenoord zo wel de 1-0 maken.
Daar was groot enthousiasme over na één potje.quote:Op zondag 8 november 2020 14:58 schreef Tagliano het volgende:
"Spajic is ook wat slordig"
Die kan er gewoon geen reet van
Kan natuurlijk altijd dat die zich nog ontwikkelt maar die heb ik nog niet beter wil spelen dan wat ervoor stondquote:Op zondag 8 november 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was groot enthousiasme over na één potje.
Is heel matig aan de bal en verder ook niet echt top.quote:Op zondag 8 november 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd dat die zich nog ontwikkelt maar die heb ik nog niet beter wil spelen dan wat ervoor stond
Dat wil wat zeggen
Nee, ik ben geen racist. Het mannelijke orgaan stond daar.quote:
Beetje het type speler dat met goede spelers om hem heen prima zal functioneren maar je team niet echt verder brengtquote:Op zondag 8 november 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is heel matig aan de bal en verder ook niet echt top.
Domme prostaat?quote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen racist. Het mannelijke orgaan stond daar.
quote:Op zondag 8 november 2020 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
maar aan de kant kreeg Zahavi er vorige week nog gewoon mee weg.
niet langquote:Op zondag 8 november 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
We wachten nog op het eerste schot op goal van Feyenoord.
Daar heb je hemquote:Op zondag 8 november 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Serieus? Dat is wel heeeeel slechtquote:Op zondag 8 november 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een schot uit het hogere segmentquote:Op zondag 8 november 2020 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
Terecht afgekeurd. Blijft wel een mooi gesneden schot.
Dit zeggen met twee collegamods in het topic die die post terug kunnen zettenquote:Op zondag 8 november 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwijzen naar een post die niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |