dee fuckin snyderquote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Strijkt achteloos wat tegen de haren in.
Ja MOOI, RAMMEN WE GELIJK FF HArd doorquote:
Leuk!quote:
Ik vond 'm wel weer even actueel door de discussie over de anti-homoverklaring van scholen.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk!
Liedje uit mijn jeugd, overigens had ik pas jaren later door waar het over ging, vond het gewoon een leuk deuntje en had niets door.
Ik vond het een zeikliedjequote:Op woensdag 11 november 2020 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk!
Liedje uit mijn jeugd, overigens had ik pas jaren later door waar het over ging, vond het gewoon een leuk deuntje en had niets door.
Ruim je quote wel ff op.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
No Worries , genoeg voor jou om te flossen
Duh....... sufkut... RADAR is long Range viewing !quote:Op woensdag 11 november 2020 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ruim je quote wel ff op.
Nog steeds Radar Love trouwens, fucking lang nummer.
Was er niet een controverse over de clip.... Met die non? Geboycot in landen ofzo?quote:
Zou kunnen hoor, zie het me boeienquote:Op woensdag 11 november 2020 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was er niet een controverse over de clip.... Met die non? Geboycot in landen ofzo?
Goeie tijden
Was wel veel gedoe over iddquote:Op woensdag 11 november 2020 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was er niet een controverse over de clip.... Met die non? Geboycot in landen ofzo?
Goeie tijden
Je bent graag geboeid?quote:Op woensdag 11 november 2020 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, zie het me boeien![]()
Dit mn je nietquote:Op woensdag 11 november 2020 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent graag geboeid?
Het was een oprechte vraag!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag!
En ik zit heerlijk naar het antwoord van mijn vroegere stadsgenoot te luisteren.
Ja die blijft mooi.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
Iemand al zin in de kerst, ik niet![]()
Deze is wel mooi, altijd
Ai.kkr=ggg rrfquote:
quote:
Zonde...quote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef Karzai het volgende:
Al mijn rap elpees toendertijd verkocht om wiet te kunnen kopen
ja ach het staat nu allemaal digitaal, zoveel zijn ze niet waardquote:
Beter zelf kwekenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef Karzai het volgende:
Al mijn rap elpees toendertijd verkocht om wiet te kunnen kopen
Owquote:Op woensdag 11 november 2020 21:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook gedaan ben er geen ster in, ik heb al tien jaar geen blowtje meer gerookt
Ja, tegenwoordig heb ik ook alles digitaal. Is anders ook geen doen als je een collectie van meer dan 10.000 albums hebtquote:Op woensdag 11 november 2020 21:22 schreef Karzai het volgende:
ja ach het staat nu allemaal digitaal, zoveel zijn ze niet waard
ik heb er nog een paar
Ik hou van raaarrrrrrrquote:Op woensdag 11 november 2020 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Raaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |