Nou, leg eens uit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan de optimisme in de topic echt niet begrijpen, niemand heeft door wat voor ellende ons te wachten staat
Wacht maar, over een jaartje denk je van die R-woud93 had toch wel een puntquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve jij, onze Nostradamus
-R-woud93quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
THIS IS A FRAUD!!!! 'I'M ZIEDEND'!!!
Ik verwacht dat de handelsbarrières tussen de EU en de VS minder zwaar worden, wat zou kunnen betekenen dat Amerikaans bier goedkoper geïmporteerd kan worden. Dat vind ik geen ellende hoor maatquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan de optimisme in de topic echt niet begrijpen, niemand heeft door wat voor ellende ons te wachten staat
Wel leuk, want zoals gezegd, zijn advocaten gaven voor de rechter toe dat zijn observers wel aanwezig waren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze had ik effe gemist. Gaat volledig CAPS LOCK: [ twitter ]
Ik denk vooral dat je aan het trollen bent.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wacht maar, over een jaartje denk je van die R-woud93 had toch wel een punt
Ik zou er niet op rekenenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nope. Goed nieuws voor Amerika en voor de wereld, denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef Boussaadia het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie ook vraagtekens bij de overwinning van Biden? 🤔
De hele wereld gaat kapot met deze seniele idioot aan de macht, hij mag niet aan de knoppen zittenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:06 schreef Belabor het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit.
Volgens mij ben jij namelijk degene die hier schromelijk overdrijft.
Dat kan toch niet met die mail-in ballots? Niemand weet hoeveel votes er nog komen toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, gaan ze nog tellen daar of ehh? Lijkt me dat ze in Georgia wel weten hoeveel ze nog moeten tellen?
Dat zal het geweest zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren al dat je natuurlijk nooit kan weten of die Republikein wel een échte Rep is en niet stiekem een geïnfiltreerde Dem!
Dat Bud is niet te zuipen manquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de handelsbarrières tussen de EU en de VS minder zwaar worden, wat zou kunnen betekenen dat Amerikaans bier goedkoper geïmporteerd kan worden. Dat vind ik geen ellende hoor maat
Maakt niet zoveel meer uit tochquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, gaan ze nog tellen daar of ehh? Lijkt me dat ze in Georgia wel weten hoeveel ze nog moeten tellen?
Leg eens uit dan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hele wereld gaat kapot met deze seniele idioot aan de macht, hij mag niet aan de knoppen zitten
Iets minder opzichtig mag welquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hele wereld gaat kapot met deze seniele idioot aan de macht, hij mag niet aan de knoppen zitten
Nog niet officieel he?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel meer uit toch
Biden heeft gewonnen
Gooi het daar maar op ja, alleen maar wegkijken..quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat je aan het trollen bent.
OORLOG!quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:08 schreef Belabor het volgende:
[..]
Leg eens uit dan.
Wat gaat er gebeuren?
Ik ben graag voorbereid
Ik dacht dan ook meer aan al die craftbeers die ze daar makenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |