quote:
Je moet ook wel lef hebben jezelf daar kandidaat te stellen. En in ieder geval geen thee drinken in openbare gelegenheden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar wel een winnaar. Altijd weer.
Dat klopt niet, Trump heeft 2 handen nodig om iets te drinkenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef Boussaadia het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie ook vraagtekens bij de overwinning van Biden? 🤔
Nope!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef Boussaadia het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef Boussaadia het volgende:
[ twitter ]
Beetje jong maar wel knap ja.quote:
Detail, detail.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je moet ook wel lef hebben jezelf daar kandidaat te stellen. En in ieder geval geen thee drinken in openbare gelegenheden.
18+ dus gewoon doordrukken maatquote:
Eerst trouwen dan..quote:
Eerst was ze PVVquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze heeft haar pijlen op FvD gericht...
FvD, een uitvloeisel van Trumpism, en derhalve gelukkig op diens retour.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:28 schreef spinazieruiker het volgende:
Met Thierry aan de macht wordt 2020 met terugwerkende kracht een topjaar.
Wat? Ze heeft toch een leuk koppie?quote:
Geeft al aan dat ze zelf niet eens weet wat links en rechts betekenen. Logisch, wel.quote:
Dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat? Ze heeft toch een leuk koppie?
Terechtquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze heeft haar pijlen op FvD gericht...
De uitslag is er al, je kunt de touwtjes wel wat laten vierenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Blijf een beetje ontopic aub, tweets van nobodies kun je in het grappige tweets topic kwijt, niet hier[/modbreak]
Zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De uitslag is er al, je kunt de touwtjes wel wat laten vieren
Over dom generaliseren gesprokenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je wel van 90% van de PVV FvD tuig zeggen. Dombo's vol met haat naar anderen.
Ik zou in AMV gaan posten als ik jou wasquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Biden is iets uitgelopen in Arizona, nu 21k voorsprong
He wil concede? Peacefull transfer? Wow, dat wil ik zienquote:
Hopelijk klopt dit. Het is ook niet alsof er een andere keuze is eigenlijk.quote:
Het is nog steeds een zakenman. En een beetje zakenman investeert niet in vrijwel zeker verliesgevende plannen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He wil concede? Peacefull transfer? Wow, dat wil ik zien
Zakenman?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is nog steeds een zakenman. En een beetje zakenman investeert niet in vrijwel zeker verliesgevende plannen.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:30 schreef beantherio het volgende:
Deze had ik nog niet eerder gezien. Ongelooflijk. [ twitter ]En ja hij is echt: https://www.bbc.com/news/world-middle-east-50080737
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |