Fijn voor ome Donald dat ze een hertelling hebben gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hertelling? Want dat kan dus wel gewoon, he, in 2000 in Florida bleven er bij Bush nog maar 500 stemmen over van zijn voorsprong die origineel 2500 was, volgens mij.
Tja...niemand kon bevroeden dat zijn stemmers degenen waren die fraude pleegdenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn voor ome Donald dat ze een hertelling hebben gedaan
Die is een stuk minder grappig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, er is altijd nog Poetin dus droog je tranen.
Gelukkig hebben we nog zekerheden in het levenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, er is altijd nog Poetin dus droog je tranen.
Hallo Etto!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voetbalkantines over de hele wereld gaan Donald missen.
Zelden zo blij geweest dat ik er naast zat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo Etto!
Hoe gaat het met je voorspelling dat de wereld ziek is en Trump weer zou gaan winnen?
een ding is zeker poetin wint de bekerquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog zekerheden in het leven
Met zo'n gore lafaard als Trump moet je daar wel voor oppassen ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:03 schreef Confetti het volgende:
Dat volk moet goed begrijpen dat Trump nog steeds de baas is over de strijdkrachten. Wat een simpel gedrag.
Nee, dan Jeltsin inderdaad. Kon je pas mee lachen.quote:
Die wist wel raad met een fles vodka.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dan Jeltsin inderdaad. Kon je pas mee lachen.
Het maakt mij allemaal niet zo uit wat ze daar doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelden zo blij geweest dat ik er naast zat.
En met jou?
Ben je niet megablij?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu ik dit filmpje heb gezien ga ik dat programma zeker niet kijken.
Dit ga ik even weer opzoeken op youtube. JeltsinGOD.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dan Jeltsin inderdaad. Kon je pas mee lachen.
Nah, het grappige was er na de eerste paar maanden wel vanaf wat mij betreft.quote:
Nee. Het maakt mij niet zoveel uit wat ze daar aan de andere kant doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |