Wat ben je rebels vanochtendquote:
quote:
quote:
Jouw liedjes tellen ook meequote:Op zaterdag 7 november 2020 23:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dit liedje wel ja, trouwens.... gisteren was er wat verwarring over wie aan de beurt was, ik werd genoemd maar iemand anders was aan de beurt en daarna ben ik nooit meer genoemd. Niet heel erg als ik naar die liedjes kijk die totaal niet bij mij passen. Dus ik heb jullie maar laten gaan en me afzijdig gehouden
Doe maar onder eenquote:Op zondag 8 november 2020 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw liedjes tellen ook mee![]()
Ben er nu wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar onder een
Zelfs die hoeft niet onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar onder een
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke.
Ook al zo brutaal ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke.
Welke muziek gaat uw voorkeur naar uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Eigenlijk net zoiets als een knoop in je zakdoek. Meer een constante reminderquote:Op zondag 8 november 2020 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is alleen maar schijnveiligheid.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk net zoiets als een knoop in je zakdoek. Meer een constante reminder
Het is een rare onnatuurlijke situatie waar we al veel te lang in zittenquote:Op zondag 8 november 2020 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze staan niet voor niets naast elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |