Rutte is een staatsman, een politicus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:54 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hou je het onder Rutte nog wel enigszins uit of is dat ook al te rechts?
Alles is beter dan Trumpquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben wel reuze benieuwd wie de republikeinen over 4 jaar naar voren duwen.
Zolang ik in m'n marxistische bubbel blijf is het net vol te houden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:54 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hou je het onder Rutte nog wel enigszins uit of is dat ook al te rechts?
Als zelfs de staatskrant van China je propaganda ongeloofwaardig vindt...quote:
Als de Dems een wandelend seniel lijk dat al 40 jaar in het systeem rondloopt naar voren schuiven maak je het jezelf wel moeilijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
Dat het nog zo ongemeen spannend was, terwijl de tegenstander Trump is.
Gelukkig bijna klaar. Dat Trump maar volledig mag doorslaan
Oh, mag ik die volgende week een dagje lenen? Ik moet ontgiftenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang ik in m'n marxistische bubbel blijf is het net vol te houden.
Vanuit ons oogpunt. Maar Trump was wellicht de laatste stuiptrekking van de GOP. Een extreme vent die vooral die veel hype en aandacht creeerde. De demografie van veel staten veranderd (naar dems toe) dus het zou zo maar kunnen dat een normaal persoon nooit meer kan winnen.quote:
wat lul jij nou weer ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als de Dems een wandelend seniel lijk dat al 40 jaar in het systeem rondloopt naar voren schuiven maak je het jezelf wel moeilijk.
Is Hillary natuurlijk stikjaloers. De eerste vrouwelijke president en zij is het nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan wordt Harris President. Dat is nu al tig keer uitgelegd
Ik denk dat m'n sneeuwvlokje dan smelt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, mag ik die volgende week een dagje lenen? Ik moet ontgiften
Eastern Time.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:01 schreef Postbus100 het volgende:
misschien een domme vraag, maar waar staat 1:00 PM ET eigenlijk voor? Vooral dat 'ET'.
Eastern Time.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:01 schreef Postbus100 het volgende:
misschien een domme vraag, maar waar staat 1:00 PM ET eigenlijk voor? Vooral dat 'ET'.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:01 schreef Postbus100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eastern Time, de tijdzone waar o.a. New York in valt dus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:01 schreef Postbus100 het volgende:
anderhalf uur geleden ong.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef Salina het volgende:
OK, zie nu dat Biden gewonnen heeft op CNN. Lees het eigenlijk net op cnn.com.
Wanneer is dat bekend geworden ongeveer?
Thanks, Even snel dit topic teruglezen voor de "live flippening op FOK".quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
anderhalf uur geleden ong.
Ja het ging wel los hierquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks, Even snel dit topic teruglezen voor de "live flippening op FOK".
Ik hoor/lees het wel om 7u. Of doe het dan rond 6 PM ET aka 00:00 uur hier. Kan het nog mooi in het laatste avondjournaalquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:02 schreef ETA het volgende:
Biden Speech om 8:00 PM ET, dus 2:00 NL tijd.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef Salina het volgende:
OK, zie nu dat Biden gewonnen heeft op CNN. Lees het eigenlijk net op cnn.com.
Wanneer is dat bekend geworden ongeveer?
FIRST!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |