Die is al geweest; 1861-1865.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:59 schreef Nemmarith het volgende:
Er komt ooit een burgeroorlog we hebben volgens mij als straks weer +/- 70 miljoen Amerikanen zeggen "not my president" en een senaat die de boel weer stagneert (dus weer stilstand) want not their president![]()
De verdeeldheid is groot en beide kanten zoeken hun uitvlucht in partijen die hun belangen niet vertegenwoordigenironisch...
En die Mexicanen maar betalen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Bedankt voor de halve muur en tot ziens
En dus gebeurt het nooit weer?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die is al geweest; 1861-1865.
Hoewel, ook DAAR zijn het de conservatieven die hun verlies niet willen accepteren; puberaal volk.
Duurde ook maar 4 jaar, net zoals Trumpquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die is al geweest; 1861-1865.
Hoewel, ook DAAR zijn het de conservatieven die hun verlies niet willen accepteren; puberaal volk.
De hel nog wel. De mensheid zakt steeds verder wegquote:Op zondag 8 november 2020 10:13 schreef Puddington het volgende:
Doei Donald. De deuren naar de hel zijn al iets wijder open gezet om dat bolle lijf van je straks door te laten.
Tja..... hate & evil heeft de Amerikaanse verkiezingen gewonnen. Bij dit soort mensen gaat het hart alleen open voor illegalen, daar hoeven ze nl niet mee in discussie.quote:Op zondag 8 november 2020 11:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
De hel nog wel. De mensheid zakt steeds verder weg
quote:
Nee, ze krijgen daar na vier jaar weer een echt staatsman aan het roer.quote:Op maandag 9 november 2020 01:42 schreef SuperKaas het volgende:
Het gaat je goed, Oranje Man.
en nu gaan ze daar ineens hand-in-hand rond het kampvuur zitten en kumbayaa zingen![]()
Hangt er van af. Er lopen een aantal rechtszaken tegen Trump.quote:Op maandag 9 november 2020 10:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen daar na vier jaar weer een echt staatsman aan het roer.
Niemand die hier met staatsman Trump bedoelt.quote:Op maandag 9 november 2020 10:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hangt er van af. Er lopen een aantal rechtszaken tegen Trump.
Sorry je bedoelde Biden.quote:Op maandag 9 november 2020 10:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niemand die hier met staatsman Trump bedoelt.
Wat een haat en persoonlijk ongeluk wat je wenst.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:16 schreef Nielsch het volgende:
Doei zielige loser,
Dat je volgelingen nog maar lang mogen rondzwemmen in die swamp die jij de afgelopen 4 jaar met je eigen stront hebt volgescheten.
Het zou me niks verbazen als de komende jaren allerlei corruptie- en fraudezaken aan het licht komen. Dat je net als Bernie Madoff lekker mag wegrotten in een gevangeniscel.
Verwaal zielige, leugenachtige narcist die vier jaar lang niets anders heeft gedaan dan iedereen voorliegen. De wereld is een betere plek zonder jou, maar vooralsnog ook een betere plek zonder jou als president.
Owja ik hoop echt dat Melania snel van je gaat scheiden en dat je moederziel alleen achterblijft en als een ouwe zielige kerel wegrot in een kitscherige villa.
Bi den!
Biden heeft voor zover ik weet de afgelopen jaren dan ook geen polariserende kots rondgestrooid, zich kwetsend en racistisch uitgelaten of gehandicapten belachelijk gemaakt. You get what you give.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:19 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Wat een haat en persoonlijk ongeluk wat je wenst.
Ik ben niet voor Biden maar hoop dat hij gelukkig oud wordt en dat de "vergeetachtigheid" inderdaad maar uitvergroting was tijdens de campaign door ons.
Mijns inziens het verschil van zijdes, rancuneus en hatelijk. het tolerante links
Trump ook niet. Hij is vaak verkeerd gequote, over die gehandicapte bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Biden heeft voor zover ik weet de afgelopen jaren dan ook geen polariserende kots rondgestrooid, zich kwetsend en racistisch uitgelaten of gehandicapten belachelijk gemaakt. You get what you give.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |