I know... zag laatst een prachtig filmpje van iemand die daar anders over dacht!quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De 19 verwijst naar het jaartal. Dus covid 21 kan pas in 2021 geidentificeerd worden
Donald Trump toevallig?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
I know... zag laatst een prachtig filmpje van iemand die daar anders over dacht!
Het was een kwinkslag omdat de stupid-in-chief hetzelfde ooit beweerde.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee... chips... @:Kyran, was jij daarbij? Kan het niet terugvinden....
Klopt inderdaad, krom als een hoepelquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet als het mensen uit je eigen huishouden zijn toch?
Maar ik woon alleen, dus zou niet samen met mijn beide ouders mogen wandelen? Dat is wel een beetje krom.
'quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee... chips... @:Kyran, was jij daarbij? Kan het niet terugvinden....
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was een kwinkslag omdat de stupid-in-chief hetzelfde ooit beweerde.
True true.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ehututut..... het is nog maar 22.13!![]()
Tijd kruipt vandaag...
Ja, de tijd is een vreemd fenomeen dit jaar. Enerzijds, jeetje, al november. Anderzijds lijkt het al een eeuwigheid geleden dat 'het briefje' in het speciale programma opdook...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
True true.
Voordeel is wel dat ik dit jaar wel belachelijk snel vind gaan, ondanks alle gedoe.
Thierry draaide laatst ineens en begon te vragen waarom ze de zorg al niet in de zomer hadden opgeschaald.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de FvD. Een beetje zielig is het allemaal wel, zo desperaat om aandacht dat ze achter complottheorieen aanlopen.
Het meest bijzonder aan het filmpje vind ik nog wel dat er niet alleen de domme fout van de eerste 18 corona's, maar dan ook nog het verloop erbij verzinnen!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de FvD. Een beetje zielig is het allemaal wel, zo desperaat om aandacht dat ze achter complottheorieen aanlopen.
Tsja. Mijn leerlingen mogen met dertig in een lokaal gaan zitten, maar aan het einde van de dag niet met zijn drieën naar huis fietsen want dan kunnen ze een boete krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet als het mensen uit je eigen huishouden zijn toch?
Maar ik woon alleen, dus zou niet samen met mijn beide ouders mogen wandelen? Dat is wel een beetje krom.
klopt, en ik mag als ik wil bij 100 en meer verschillende mensen op bezoek.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tsja. Mijn leerlingen mogen met dertig in een lokaal gaan zitten, maar aan het einde van de dag niet met zijn drieën naar huis fietsen want dan kunnen ze een boete krijgen.
Woon boven een winkelcentrum, dus kan dat vanuit m'n ivoren torentje heerlijk beschouwenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef OProg het volgende:
[..]
En jij liep er ook rond terwijl je wil dat mensen binnen blijven?
Of snap ik het nu verkeerd want ik heb er eigenlijk ook niks van meegekregen in het nieuws zoals een half jaar geleden.
Maar we zitten in een soort van lockdown, mensen moeten het er helemaal niet van nemen ze moeten thuisblijven en al helemaal de drukte vermijden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Besmettingen zijn dalende. Als je nog een beetje goodwill wilt behouden onder het volk, moet je dat vooral niet doen.
Zo'n beetje alle ontspanning buitenshuis wordt verboden. Nogal wiedes dat mensen gaan kijken wat nog wel kan.
Qualitytime met je gezin, in de buitenlucht in het herfstzonnetje. Dat is geen kwade opzet van mensen. Iedereen in die bossen denkt dat dat wel kan. Je kunt daar makkelijk afstand EN het is gezond.
En dan nog mensen op willen sluiten in hun eigen huis?![]()
Ik vind het steeds meer bijzonder worden dat mensen zo'n engelengeduld hebben en alles maar pikken.
Ja, dit is gewoon een vorm van lockdown, natuurlijk, alleen is dat een beladen begrip dus noemt men het anders in Nederland.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar we zitten in een soort van lockdown, mensen moeten het er helemaal niet van nemen ze moeten thuisblijven en al helemaal de drukte vermijden.
Niet dat ze ongelijk hebben maar stop dat ook met die onzin en gooi gewoon de rest ook weer open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |