quote:
Het is later ochtend in Nevadaquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog even wachten tot het ochtend is in de eerste staten in de VS denk ik, voordat nieuwe uitslagen binnenkomen.
Daarom zeg ik eerste staten toch. De eerste staten waar het ochtend wordt.quote:
Pittsburgh area geeft al aan in de middag pas iets te hebben, beginnen om 9:00 EST te tellen, dus 15:00 hier pas. Voordat dat doorkomt duurt het wel even. Zelfde zal voor Philadelphia gelden en dat zijn de belangrijkste punten in PA nu.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog even wachten tot het ochtend is in de eerste staten in de VS denk ik, voordat nieuwe uitslagen binnenkomen.
Dacht dat eerste update om 10:00 AM was, dus pas rond 19:00?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daarom zeg ik eerste staten toch. De eerste staten waar het ochtend wordt.
Nevada gaat trouwens 2 keer per dag updaten vanaf nu. maar weet niet precies hoelaat die updates zijn.
Ze tellen dus niet meer snachts? Dan gaat het erg traag ja..quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pittsburgh area geeft al aan in de middag pas iets te hebben, beginnen om 9:00 EST te tellen, dus 15:00 hier pas. Voordat dat doorkomt duurt het wel even. Zelfde zal voor Philadelphia gelden en dat zijn de belangrijkste punten in PA nu.
... en als mr. King straks wakker is kan de show beginnen
Ik heb werkelijk geen enkel respectabel medium zien beweren dat Trump een 'Russische spion' is. Wel was er volop aandacht voor het Mueller-onderzoek, maar dat is nogal logisch.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:17 schreef Ixnay het volgende:
De claims van verkiezingsfraude volgens de Republikeinen zijn onbewezen en komen daarom niet in het nieuws.
Kan ik me in vinden media.
Maar waarom waren de claims dat Trump een "Russische spion" was dan wel voorpagina nieuws. En al die Stormy Daniels onzin.
Gewoon zoveel mogelijk winnen en die Trump verpulveren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:14 schreef Mikeytt het volgende:
Nevada is an sich niet meet belangrijj
Volgens mij hebben ze nooit geclaimd dat hij een spion voor de Russen zou zijn, alleen dat er veel connecties waren tussen Trump&Kompanen en Rusland, en dat er illegale activiteiten waren. Dat bleek dus waar te zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:17 schreef Ixnay het volgende:
De claims van verkiezingsfraude volgens de Republikeinen zijn onbewezen en komen daarom niet in het nieuws.
Maar waarom waren de claims dat Trump een "Russische spion" was dan wel voorpagina nieuws.
En waarom is het nooit gerectificeerd achteraf toen het onzin bleek te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
Behalve zure Trumpfans op Fok, niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:21 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen uren?
Voor het gebeuren omtrent Rusland was er een officieel onderzoek ingesteld. Moet men daar dan niet over berichten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Maar waarom waren de claims dat Trump een "Russische spion" was dan wel voorpagina nieuws.
Verschil is dat de republikeinen zelf ook niet achter Trump staan in zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Bush sr. is nog jaren gepest met "Read my lips" toen hij begon te janken over "ongeoorloofde politieke aanvallen" toen schoolkinderen dit massaal kopieerdenquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:15 schreef Kyran het volgende:
Ben benieuwd hoevaak wij STOP THE COUNT terug gaan zien. Het is echt de nieuwe meme geworden
John King is even een dutje doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:21 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen uren?
Gewoon hard roepen dat de tegenpartij ook slechte dingen doet, dus beide partijen zijn even slecht.... dat is standaard R tactiek.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voor het gebeuren omtrent Rusland was er een officieel onderzoek ingesteld. Moet men daar dan niet over berichten?
Van Stormy Daniels was gewoon waar.
Wat is je punt nou precies?
Weinig TRUMPGOD meer en veel 'maar die en die staat heeft nog niet alle stemmen binnen' en 'het supreme court gaat hier wel over beslissen'-denial.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:22 schreef ETA het volgende:
[..]
Behalve zure Trumpfans op Fok, niet zoveel.
Wie geeft trump een Russische spion genoemd dan? Schandknaapje van Poetin. Chantabel vanwege vele schulden en met een liefhebberij om zich te laten onderpissen door Russische hoertjes. Meer niet hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |