Die kans is best groot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Kamala Harris dus 47e president binnenkort
Er loopt nu iemand naar hem toe op de golfbaan, hij is zelf nog niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer houdt Trump een persconferentie?
Zijn advocaten zouden 17:30 onze tijd sprekenquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:32 schreef Bolasie het volgende:
Bij CNN is een donkere man emotioneel
Die is aan het golfen.quote:
Oh is hij dat? Dit is fakequote:Op zaterdag 7 november 2020 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik word toch zo enorm moe van Van Jones he.
Hij is bezig, maar er is geen hond meer geinteresseerd ...quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet gezien in livestream...?quote:
Maar Harris gaat het niet goed doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Die kans is best groot.
Harris. Als die het goed doet en Biden valt in 2023 om zou
ze zomaar 10 jaar president kunnen worden
(2 jaar als vervangend president en dan 4 + 4 jaar is het absolute maximum).
Harris maakt hier geschiedenis
Der zit er 1 doorheen op CNN zeg
AP is eigenlijk wel de leidende bron ieder jaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Fox maakt de call nog niet ...
hmmm kwam er net achter dat ik die in mijn favo's heb staanquote:
Nee, nu reclame over een matras op Fox News....quote:
Popcorn staat klaar voor de meltdown die nu volgt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Er loopt nu iemand naar hem toe op de golfbaan, hij is zelf nog niet op de hoogte.
Dat blijft zo stereotype die gastquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:34 schreef NightDancert het volgende:
Lang verhaal op CNN, ik zou het graag willen afkorten:
[ afbeelding ]
Op Fox zei men net letterlijk dat men de call nog niet maakt ...quote:
Andere optie is haar kleurquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij durft niet openlijk toe te geven dat hij aartsconservatief is en een vrouw voor hem bij voorkeur achter het aanrecht staat en kinderen baart
Welke zender? Ik zie alleen iets op Al Jazeera gvd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is bezig, maar er is geen hond meer geinteresseerd ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |