Hij durft niet openlijk toe te geven dat hij aartsconservatief is en een vrouw voor hem bij voorkeur achter het aanrecht staat en kinderen baartquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Diezelfde afkeer voor Harris zag je ook bij Hillary. Misschien vind je het geen perfecte kandidaten maar om haar helemaal onderaan je lijst te zetten (sowieso onder Trump) vind ik opmerkelijk.
Mwoah, Kees was de afgelopen jaren stiekem ook wel fan van Trump.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou goed, ik moet inderdaad zeggen dat ook Pence een verademing is t.o.v. Trump, maar het feit dat hij VP van Trump wil zijn zegt wel iets natuurlijk. Dit zou Kees niet doen.
Ook verstandige mensen kunnen fan Trump zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, Kees was de afgelopen jaren stiekem ook wel fan van Trump.
Ja, dat is nou het gevolg van een psychisch gestoorde idioot als presidentskandidaat opvoeren. Dat kost dan stemmen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:07 schreef Montagui het volgende:
Niet dat het niet kan, maar best wel apart:
[ twitter ]
Ik hoop oprecht dat hij met nog wat argumenten komt, behalve ‘ze staat me niet aan’.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij durft niet openlijk toe te geven dat hij aartsconservatief is en een vrouw voor hem bij voorkeur achter het aanrecht staat en kinderen baart
Dat heb ik al gezegd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat hij met nog wat argumenten komt, behalve ‘ze staat me niet aan’.
Ah oke, is duidelijk dan. Staat Harris dan ook nog onder Bernie Sanders? Die zie ik dan meer als Klaverquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd.
Het is alsof in Nederland Klaver de minister president wordt. Moet ik ook niks van hebben. Doe mij maar VVD. En dat vooral omdat Wilders prima is in wat hij doet, maar niet in de regering alsjeblieft. En FvD... nou ja zolang die Baudet hebben schiet dat ook niet op.
Dus dan snap je dat Klaver een nachtmerrie voor mij is. En Harris is voor mij de Klaver van deze 4 personen.
Zie boven: non-argumenten zoals 'ze staat me niet aan'.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat hij met nog wat argumenten komt, behalve ‘ze staat me niet aan’.
Overduidelijk bewijs dat de republikeinen vals hebben gespeeld bij die andere verkiezingenquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:07 schreef Montagui het volgende:
Niet dat het niet kan, maar best wel apart:
[ twitter ]
Wie onder wie weet ik net, maar dat ik van Sanders ook geen juichstemming krijg klopt ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ah oke, is duidelijk dan. Staat Harris dan ook nog onder Bernie Sanders? Die zie ik dan meer als Klaver
Wandelende neukfoutquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, de wandelende neukfout moet ook weer een duit in het zakje doen. Wat zal de wereld opgelucht zijn dat die achterlijke familie straks naar de achtergrond verdwijnt.
Het is van het niveautje "geen idee wie het is of wat hij / zij wil maar de kop staat me niet aan" inderdaad. Vrij gangbaar niveau op fok overigens.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haha nee zo'n dom figuur vergeet je toch nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
Biden adepten die denken dat Republikeinen tegen vrouwen zijn in hoge functiesIn 2008 was Palin nog vp-kandidaat onder MCcain. Maar dat zullen ze wel vergeten zijn inmiddels, past ook mooi in het plaatje met Biden als potus.
Nou moet ook wel gezegd worden dat je als (voormalig) PVV-kamerlid ook vooral "ik ben het eens met Geert" hoeft te zeggen.quote:
Sommige mensen staan erop om publiekelijk te bewijzen dat ze een chromosoom missen.quote:
Wel mooi om te zien dat intelligentie globaal behoorlijk eerlijk verdeeld is over dom-rechtse figuren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mensen staan erop om publiekelijk te bewijzen dat ze een chromosoom missen.
Hij is niet de enige die deze fout maakt:quote:
dat kon ook echt niet. De republieken weten ze wel uit te kiezenquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha nee zo'n dom figuur vergeet je toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |