Nee, degene die nog gerestaureerd moet worden heeft meer kansen, deze zou zo in een Cars-show mee kunnen doen als het Hillbilly neefje van Lightning McQueen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dacht ff "oeh! Corvette".
Maar dit kan je toch geen corvette meer noemen?:
Past wel bij de rest van het huis, though.
Oeh, dat is bij Ruinerwold om de hoekquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Keldertje in Dwingeloo
[ afbeelding ]
Instapklaar! Incl. koeiendeur.
[ afbeelding ]
DIT HUIS
Gaat vanzelf weer voorbij joh, is de hype van het moment, over 10 jaar kun je huizen met zwart stalen deuren met glas en een grote visgraatvloer zo pinpointen naar een (ver)bouw rond 2020.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Mag dat zwart en glas in de ban? Werkelijk elk huis in elk programma knappen ze op met zwart en glazen deuren
Over een paar jaar te bezichtigen in het openluchtmuseum.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat vanzelf weer voorbij joh, is de hype van het moment, over 10 jaar kun je huizen met zwart stalen deuren met glas en een grote visgraatvloer zo pinpointen naar een (ver)bouw rond 2020.
Wacht even... dit huis is vorig jaar opgeleverd maar staat nu al te koop. De buren hebben echter hetzelfde gedaan en is ook al verkocht! Wat is hier gaande?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:50 schreef Fred het volgende:
Hier zijn ze denk ik uitgekeken op het uitzicht op het toilet vanaf de eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Woning staat in een wijk waar het min of meer verplicht is om je tuin zo in te richten dat er je twee auto's op kan parkeren, om de percelen betaalbaar te houden is de ruimte voor de auto's afgesnoept van de achtertuin. Gevolg is dat je op een grote parkeerplaats woont met een postzegel om om zelf op te zitten.
Je ziet dan ook veel woningen nu kort na oplevering van de wijk te koop staan (net zoals de buren van deze woning ook hebben gedaan)
Gebeurt hier in de nieuwbouwwijken ook, ze maken vette winstquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Wacht even... dit huis is vorig jaar opgeleverd maar staat nu al te koop. De buren hebben echter hetzelfde gedaan en is ook al verkocht! Wat is hier gaande?
Ik denk twee redenen:quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wacht even... dit huis is vorig jaar opgeleverd maar staat nu al te koop. De buren hebben echter hetzelfde gedaan en is ook al verkocht! Wat is hier gaande?
Of een scheiding.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:33 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik denk twee redenen:
- deze woningen zijn in korte snel gestegen in waarde
- de woonwijk is niet zo uitgepakt als vooraf werd voorgespiegeld.
Mijn vriendin en ik heb een woning gekocht in een naburige wijk, die tegelijkertijd wordt gebouwd en daar hangt een hele andere sfeer: die wijk is veel weidser opgezet en oogt veel ruimer en rustiger.
Dat je er voor kiest om in dit dorp te wonen zeg, wat engquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:33 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik denk twee redenen:
- deze woningen zijn in korte snel gestegen in waarde
- de woonwijk is niet zo uitgepakt als vooraf werd voorgespiegeld.
Mijn vriendin en ik heb een woning gekocht in een naburige wijk, die tegelijkertijd wordt gebouwd en daar hangt een hele andere sfeer: die wijk is veel weidser opgezet en oogt veel ruimer en rustiger.
Dit is dan ook wel in één van de pauperigste pauperwijken van Leeuwarden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe langer je naar de foto's kijkt hoe meer pauper dingen je ziet.
Bij mijn nieuwbouwstraat zijn 2 huizen verkocht 2 maanden na de oplevering. De persoon die het in eerste instantie gekocht had is niet eens komen kijken bij de tussentijdse leveringen... Lekker een ton winst gepakt zonder iets te doen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Namen van klanten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat zouden wij niet mogen zien?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/zetten/huis-41035068-magdalena-13/
Dan blur je die toch gewoon weg?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Namen van klanten bijvoorbeeld.
Tolhuis is enrom groot enkele woonblokken waren ooit campuswonigen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Dit zal sociale huur zijn geweest denk ik. Wat een treurnis.
[ afbeelding ]
In die groene aanbouw:quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Koopje!
150.000 vrijstaande woning te Wassenaar![]()
Met garage (waar dan? )
Dat noem ik een schuurtjequote:Op dinsdag 17 november 2020 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In die groene aanbouw:
[ afbeelding ]
Dus het huisje is nog kleiner dan je wellicht al dacht
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:23 schreef Daantke het volgende:
Binnen geen plek meer voor de oven? Geen probleem
[ afbeelding ]
Het is bieden vanaf. Ik zou het wel willen hebben maar 7000 euro per jaar aan erfpacht is een dingetjequote:Op dinsdag 17 november 2020 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In die groene aanbouw:
[ afbeelding ]
Dus het huisje is nog kleiner dan je wellicht al dacht
Je bedoelt dat je dat laat afhangen van de skills en inzet van de fotograaf? Neuh.... daar zou ik ook niet op bouwen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:18 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Dan blur je die toch gewoon weg?
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Koopje!
150.000 vrijstaande woning te Wassenaar![]()
Met garage (waar dan? ) op ruim perceel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron;
https://www.funda.nl/koop(...)-rijksstraatweg-464/
---> Kugh !! iets met erfpacht
Dat is gelukkig wel weer aftrekbaar.... maar het blijft een post die maar door blijft gaan, ook als je inkomen amper meer ruimte voor aftrekposten heeft.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is bieden vanaf. Ik zou het wel willen hebben maar 7000 euro per jaar aan erfpacht is een dingetje
Wel een originele Eames in de woonkamer zo te zienquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Dit zal sociale huur zijn geweest denk ik. Wat een treurnis.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |