Ja juist, en zeker donkeren biertjes vind iets warmer als gemiddeld lekkerder.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
Bier moet koud, maar als je de smaken beter wil proeven kan het beter ietsje warmer.
Pas op dat je opener niet valt !quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:17 schreef espri het volgende:
Zucht, dan hobbel ik wel ff naar beneden.
Owja, dat had ik nog niet eens overwogenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff over glaskeuze te denken met de Corona......... maar uit het flesje gaat het winnen denk ik.
Of iemand een betere glaskeuze?
Flesje is het beste denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff over glaskeuze te denken met de Corona......... maar uit het flesje gaat het winnen denk ik.
Of iemand een betere glaskeuze?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pas op dat je opener niet valt !
Bestaat er iets zoals een Corona glas? Dan zou dat lang en dun moeten zijn ofzo..quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Owja, dat had ik nog niet eens overwogen
Mooi, en waar valt Carolus onder?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:20 schreef D. het volgende:
Pilsener: 3 – 8 graden Celsius;
Dubbel: 6 – 10 graden Celsius;
Tripel: 6 – 10 graden Celsius;
Blond: 4 – 7 graden Celsius;
Witbier: 3 – 5 graden Celsius;
Weizen: 6 – 8 graden Celsius;
India Pale Ale: 8 – 13 graden Celsius;
Porter/Stout: 8 – 13 graden Celsius.
Kom ik tegen
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bestaat er iets zoals een Corona glas? Dan zou dat lang en dun moeten zijn ofzo..
Geen idee.
Ik pak de fles
quote:Corona, officieel Corona Extra, is een Mexicaans biermerk van brouwerij Grupo Modelo[1], onderdeel van AB InBev. Het heeft een alcoholpercentage van 4,5% en een lichte kleur. Het bier wordt geleverd in een fles van blank glas waardoor het beperkt houdbaar is.
Bij de productie van Corona wordt relatief weinig gerst gebruikt. Een groot deel bestaat uit maïs. Ook hop wordt beperkt gebruikt.
De drank wordt vaak geserveerd met een partje citroen of limoen in de flessenhals. Het stukje citroen of limoen was oorspronkelijk bedoeld om vliegen en andere beestjes te weren.
Heb ik niet, het word de flesquote:
Dubbelquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi, en waar valt Carolus onder?
Hier ook!quote:
Is toch ook glas?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik niet, het word de fles![]()
Ook beter voor de citroen zuur slikkers
Ik stuit hier opquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bestaat er iets zoals een Corona glas? Dan zou dat lang en dun moeten zijn ofzo..
Geen idee.
Ik pak de fles
aH, TNX.quote:
Achtergrond infoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |