Beetje kleiner partje makenquote:
Doe ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:12 schreef D. het volgende:
Oja, de Corona moest nog ietsje kouder gelegd worden toch?
Deze stampt minder goedquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo moet ie ja.
En dan lekker stampen met die opener van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest dat ook?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe ik ook
En heb de Carolus op kamertemperatuur
Moet ik het in de vriezer leggen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:12 schreef D. het volgende:
Oja, de Corona moest nog ietsje kouder gelegd worden toch?
Om ideaal te proeven schenkt men zacht en in één trek aan een temperatuur van ongeveer 7°C.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe ik ook
7-9 graden dacht ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe ik ook
Oh Oh...quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Om ideaal te proeven schenkt men zacht en in één trek aan een temperatuur van ongeveer 7°C.
Oh die moet warmer? Dan gaat ie alvast uit de koelingquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe ik ook
oh neeeeequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh Oh...
[ afbeelding ]
Ik begin hem nu te knijpen, maar zou hem toch het liefst zo op 15-17 graden hebben voor de smaak.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die moet warmer? Dan gaat ie alvast uit de koeling
nee neequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die moet warmer? Dan gaat ie alvast uit de koeling
Getverquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh Oh...
[ afbeelding ]
Ik houd hem nu koelkast koud hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik begin hem nu te knijpen, maar zou hem toch het liefst zo op 15-17 graden hebben voor de smaak.
Maar dat mag ieder voor zich weten uiteraard.
Niets moet warmerquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:16 schreef espri het volgende:
Nou de 1 moet warmer, de ander kouder... ben het kwijt nu hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |