abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196295121
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dank je dat is heel lief van je dat je dat zegt. Ik ben niet boos op anderen of zo zij leven hun leven ik het mijne. Maar ik kan het reageren niet weerstaan en daar ben ik wel boos over. Ik was weer weggelopen middenin een taak maar ik voel me nu ten minste weer wat beter dus het is niet helemaal verspilde tijd dat ik het weer had onderbroken. Uiterlijke verzorging durfde ik niet. Ja heel onlogisch,ik ben wisselend voor allerlei nergens op slaande dingen bang zonder reden, maar ik denk dat ik het nu weer eens moet proberen ja. Alhoewel ik het ook tijdverspilling vind, maar een paar minuten moet kunnen.
Ja ik weet bijna zeker dat wat ik nu ervaar deels komt door slaapgebrek. Het is zooo irritant wat voor verschil dat kan maken. Ik moet eigenlijk echt opschieten met afronden wat ik moest doen, anders heb ik straks geen tijd meer om het slaaptekort in te halen en dan begint dit morgen weer van voren af aan.
Maar niet alles hoeft nuttig te zijn soms is het ook leuk om iets te doen waarvoor je affiniteit of passie voor hebt of dat je het gewoon wil doen uitproberen. Dat is nu wat meer een struggle voor je maar geef je zelf ook de kans om het te proberen en door te zetten (waar jij goed bij voelt en waar je aan wou werken). Vervelend dat vandaag niet gelukt is maar morgen weer een nieuwe kans. Dat patroon waar jij je slecht bij voelt moet doorbroken worden. Jij weet van jezelf het fokken en de reacties van andere en wat je daarvan vind gevoelsmatig een zware weerslag op je hebben en een giftige werking. En ik snap je echt hoor. Je moet afstand kunnen nemen want je tilt er zwaar aan maar je weet zelf ook dat het patroon doorbroken moet worden. Dat kan op verschillende manieren maar overanalyseren van dingen waar je geen macht over hebt zuigt je leeg en geeft stress. Daarin is dat stuk acceptie essentieel want soms moet je gewoon niet laten raken. Het gebeurt wel we hebben allemaal emoties maar denk eraan wat heb ik eraan? Het is zwaar maar je kan het. En geef jezelf meer credits voor dingen die wel goed gaan en waar je trots op bent. Maar totaal begrijpelijk als het niet lukt dat je er slecht over voelt want dat effect heeft het op je. Je straft jezelf hard en vaak te hard vanwege de foksituatie maar dat is hoe je er naar kijkt voelt en wat voor waarde het heeft en je vind eigenlijk dat het je afleid en dat je andere dingen moeten doen. Dus blijf proberen. Slaap lekker straks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Borrelnootje00 op 17-11-2020 22:43:54 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_196296781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar niet alles hoeft nuttig te zijn soms is het ook leuk om iets te doen waarvoor je affiniteit of passie voor hebt of dat je het gewoon wil doen uitproberen. Dat is nu wat meer een struggle voor je maar geef je zelf ook de kans om het te proberen en door te zetten (waar jij goed bij voelt en waar je aan wou werken). Vervelend dat vandaag niet gelukt is maar morgen weer een nieuwe kans. Dat patroon waar jij je slecht bij voelt moet doorbroken worden. Jij weet van jezelf het fokken en de reacties van andere en wat je daarvan vind gevoelsmatig een zware weerslag op je hebben en een giftige werking. En ik snap je echt hoor. Je moet afstand kunnen nemen want je tilt er zwaar aan maar je weet zelf ook dat het patroon doorbroken moet worden. Dat kan op verschillende manieren maar overanalyseren van dingen waar je geen macht over hebt zuigt je leeg en geeft stress. Daarin is dat stuk acceptie essentieel want soms moet je gewoon niet laten raken. Het gebeurt wel we hebben allemaal emoties maar denk eraan wat heb ik eraan? Het is zwaar maar je kan het. En geef jezelf meer credits voor dingen die wel goed gaan en waar je trots op bent. Maar totaal begrijpelijk als het niet lukt dat je er slecht over voelt want dat effect heeft het op je. Je straft jezelf hard en vaak te hard vanwege de foksituatie maar dat is hoe je er naar kijkt voelt en wat voor waarde het heeft en je vind eigenlijk dat het je afleid en dat je andere dingen moeten doen. Dus blijf proberen. Slaap lekker straks.
Bedankt voor je uitgebreide reactie en ook origineel. Nu ik er zelf zo mee bezig ben ga ik ook bedenken hoeveel tijd reacties anderen gekost hebben en of ze dat bewust zo ingepland hadden of dat het ook een van tevoren niet bedoelde afleiding was. Heb je er zelf vaak last van? Ik denk dat mijn probleem niet alleen fok is maar ook dat ik te weinig kan doen in de tijd die ik heb omdat ik langzaam ben. Dat zorgt voor frustratie. Ik ben echt verslaafd aan fok denk ik want social media kan echt verslavend zijn dat is gewoon zo maar anderzijds was dat niet zo erg geweest als ik ook gewoon mn vooraf bedachte doelen haalde. Maar ja, naar beneden bijstellen maar weer eens, zoals altijd. Het heeft ook geen zin het daar niet mee eens te zijn want ik kan het toch niet zelf kiezen.
Ik probeer het inderdaad maar zo te zien, morgen een nieuwe kans. Het is frustrerend als je er zelf niet meer in gelooft omdat je dat iedere keer tegen jezelf zegt en bijna iedere keer toch weer opnieuw dezelfde fout maakt maar ik concentreer me dan maar op de keren dat dit niet zo was want als ik me er dan ook nog eens slecht over ga voelen gaat het van kwaad tot erger inderdaad en dan zit ik met zo’n gevoel van ik heb het toch al verpest wat maakt het nog uit tot 5 uur ‘s nachts op youtube of willekeurig contraproductieve site. Nu kies ik er inderdaad maar gewoon voor om te denken morgen weer een dag. Ik kan me beter richten op wat ik wel heb gedaan ook al vind ik het te weinig, want 16/7 alleen van tevoren geplande activiteiten doen is toch een illusie. Misschien helpt het wat. Dank je jij ook

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-11-2020 01:03:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196297523
Ben weer terug bij af

Daarnaast merk ik dat ik weer psychotischer begin te worden.
Ik heb het gevoel dat mijn collegas een complot tegen mij zijn begonnen, over mij roddelen, weten dat ik ziek ben.
Ook zag ik laatst visuals die er niet konden zijn. Soms het idee voor een periode "weg te zijn", iemand hier ervaring mee?

Ik wil denk ik vragen om een antipsychoticum in een lage dosering.(maar domme ik die blijft blowen helpt ook niet echt, waarom maak ik mezelf kapot)
Omdat ik vannacht niet kan slapen ben ik gaan solliciteren, dit geeft me al een beetje rust.

[ Bericht 6% gewijzigd door CoolGuy op 18-11-2020 09:24:07 ]
pi_196305466
Pffff, ik was een reactie aan het typen, drukte verkeerd... weg issie :{

@geeninspiratie1235 ik plan niet bewust tijd in om op FOK! rond te dwalen. Ik probeer vaak te zorgen dat ik de dingen die gedaan moeten worden af heb of in elk geval een stuk op weg ben.
Vandaag heb ik nu pas tijd om weer wat bij te lezen hier.
Als FOK! het probleem is, zou je je ook kunnen laten bannen, maar je kan ook zo weer een nieuw account maken, dus ik weet niet hoe effectief het is.
Uiteindelijk zal je ergens een manier moeten vinden die voor jou werkt... ik denk dat het in elk geval effectiever is om te denken: morgen is er weer een dag, dan om te denken dat het toch allemaal niet werkt zeg maar.
En leg de lat niet te hoog voor jezelf, wanneer doe je te weinig?
De ene dag lukt het misschien ook beter om iets of meer te doen dan een andere dag.
Wees een beetje lief voor jezelf!

@Geennaam7190 goed dat je gesolliciteerd hebt!
Fake it till you make it...
pi_196305657
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 00:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie en ook origineel. Nu ik er zelf zo mee bezig ben ga ik ook bedenken hoeveel tijd reacties anderen gekost hebben en of ze dat bewust zo ingepland hadden of dat het ook een van tevoren niet bedoelde afleiding was. Heb je er zelf vaak last van? Ik denk dat mijn probleem niet alleen fok is maar ook dat ik te weinig kan doen in de tijd die ik heb omdat ik langzaam ben. Dat zorgt voor frustratie. Ik ben echt verslaafd aan fok denk ik want social media kan echt verslavend zijn dat is gewoon zo maar anderzijds was dat niet zo erg geweest als ik ook gewoon mn vooraf bedachte doelen haalde. Maar ja, naar beneden bijstellen maar weer eens, zoals altijd. Het heeft ook geen zin het daar niet mee eens te zijn want ik kan het toch niet zelf kiezen.
Ik probeer het inderdaad maar zo te zien, morgen een nieuwe kans. Het is frustrerend als je er zelf niet meer in gelooft omdat je dat iedere keer tegen jezelf zegt en bijna iedere keer toch weer opnieuw dezelfde fout maakt maar ik concentreer me dan maar op de keren dat dit niet zo was want als ik me er dan ook nog eens slecht over ga voelen gaat het van kwaad tot erger inderdaad en dan zit ik met zo’n gevoel van ik heb het toch al verpest wat maakt het nog uit tot 5 uur ‘s nachts op youtube of willekeurig contraproductieve site. Nu kies ik er inderdaad maar gewoon voor om te denken morgen weer een dag. Ik kan me beter richten op wat ik wel heb gedaan ook al vind ik het te weinig, want 16/7 alleen van tevoren geplande activiteiten doen is toch een illusie. Misschien helpt het wat. Dank je jij ook
Ik heb het ook wel een beetje maar anders. En miss andere vorm van hoe ik dingen verwerk en hoe ik naar mijzelf reflecteer en naar andere en hoe ik dat opvat en als mensen niet serieus daarin zijn denk ik “ fuck you dat is niet zo “ de waarde van woorden en de context als iemand zo reageert neem ik niet serieus meer. En laat mij wat dat betreft niks aanpraten. En probeer het te laten gaan (dat heeft mij heel lang de tijd gekost omdat ik lang last had van depressie en toen lukte dat mij niet omdat ik maar bleef malen erover wat mensen zeiden en niet altijd er mee kon dealen en dacht waar is de nuance als mensen echt zo zijn en dat vertroebelde mijn beeld in mensen en vertrouwen in de mens). Maar je kan wel fokken maar zoek er een balans in. Nu is het zo dat je er last van ondervind, vind je fokken wel leuk nog? Want als dat niet zo is wat doe jezelf aan. Dan kan je beter afstand nemen. Maar het kan dat je het nog wel leuk vind. Is daar balans in te vinden? En jij vind jezelf langzaam maar je straft je zelf echt te hard daarin ( is mijn persoonlijke mening). Richt je op de dingen die je wil, zoek andere afleidingen vind je fokken nog leuk probeer miss er anders erin te staan als dat je lukt. En weetje je doelen naar beneden stellen is niet erg. Die hoge druk die jezelf oplegt is bijna een soort van selffulfilling profecy van zie je nou wel het lukt mij niet en zal ook niet lukken omdat je tot nu toe weinig successen daarin hebt. Ik geloof wel in jou en je bent een slimme meid en hoop dat ik je miss iets van inzicht heb kunnen geven. Durf en gun jezelf en laat toe ok je maakt fouten maar van die fouten leer je ook. Dat geeft ook wijsheid. Maar ontspanning is ook zeer belangrijk. Hoe ontspan jij? Mij deed ontspanning zeer goed voor de mentale mens en heb dat nodig om stabiel te blijven. En geen dank voor de reactie.. jij ook bedankt voor je reactie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Borrelnootje00 op 18-11-2020 17:49:19 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_196312025
Het is hier echt even drama... Emoties schieten alle kanten op. Ik word echt gek van mezelf. Ik ben woedend en verdrietig en wanhopig en ik schiet ook in de ups. Zucht
  woensdag 18 november 2020 @ 22:13:40 #107
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196312049
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is hier echt even drama... Emoties schieten alle kanten op. Ik word echt gek van mezelf. Ik ben woedend en verdrietig en wanhopig en ik schiet ook in de ups. Zucht
Rustig ademen en probeer afleiding te zoeken.
pi_196312090
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Rustig ademen en probeer afleiding te zoeken.
Muziek en haakwerkje en thee
Maar ik knal echt uit elkaar
  woensdag 18 november 2020 @ 22:17:24 #109
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196312159
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Rustig aan. Denk maar aan mij in mijn blote kont.
pi_196315425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hoe is het nu?

quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Rustig aan. Denk maar aan mij in mijn blote kont.
Het is dat ik niet weet hoe je eruit ziet... nogal beelddenker hier :')

Ik ben weer aan het sporten, ik merk dat dat me echt wel goed doet.
Als ik dat dan ook maar vast kan houden... we zullen zien.
Vorige winter lukte het helemaal niet ook al was ik toen ook vastberaden om wel door te gaan en toen kwam corona toen ik net weer wat moed bij elkaar had verzameld

[ Bericht 11% gewijzigd door Nijna op 19-11-2020 08:53:38 (. ) ]
pi_196315582
Ey, sorry voor het late antwoord. Het gaat weer. Goed geslapen. En even rustig aan vandaag.
pi_196315592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hoe is het nu?
[..]

Vorige winter lukte het helemaal niet ook al was ik toen ook vastberaden om wel door te gaan en toen kwam corona toen ik net weer wat moed bij elkaar had verzameld
Goed van het sporten! En vorige winter was ook bizar! Neem het jezelf niet teveel kwalijk :*
  donderdag 19 november 2020 @ 09:01:02 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196315601
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hoe is het nu?
[..]

Ik riep maar wat ;)

pi_196315627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed van het sporten! En vorige winter was ook bizar! Neem het jezelf niet teveel kwalijk :*
Ik neem het mezelf niet zozeer kwalijk, maar ik vind het wel zonde ;).
Ik wil graag beter worden, maar dat vergt wel wat onderhoud zeg maar *)
pi_196315676
Vermoed zelf al maanden dat ik misschien depressief ben, maar geen zin/moed om het te laten vaststellen.
Kunnen we daar nog iets mee?
pi_196315976
quote:
5s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:08 schreef Speciale het volgende:
Vermoed zelf al maanden dat ik misschien depressief ben, maar geen zin/moed om het te laten vaststellen.
Kunnen we daar nog iets mee?
Nee lijkt me niet
  donderdag 19 november 2020 @ 09:53:00 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196316226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:03 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik neem het mezelf niet zozeer kwalijk, maar ik vind het wel zonde ;).
Ik wil graag beter worden, maar dat vergt wel wat onderhoud zeg maar *)
Blijven afspreken dan? Want dat helpt?
pi_196316227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:36 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Nee lijkt me niet
Dit vermoedde ik al
pi_196316271
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:53 schreef Speciale het volgende:

[..]

Dit vermoedde ik al
Nou proost dan maar makker
pi_196316583
Hallo jongens, ik heb de laatste tijd meerdere keren over CBD gehoord en nu ook wat artikels gelezen zoals https://www.lijfengezondheid.nl/hoe-blijf-jij-in-balans
Nu vroeg ik mij af of er hier wat verstandige mensen zijn die mij wat meer informatie kan geven over dit topic, kan misschien ook helpen voor meneer Geennaam7190.
pi_196316676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:53 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Blijven afspreken dan? Want dat helpt?
Ik heb nu een aantal mensen waar ik mee kan afspreken en ik heb er een paar die weten dat ik het lastig vindt om te blijven gaan. Dat helpt wel, of gelijk een nieuwe afspraak maken als we geweest zijn.

Hoe is het met jou nu? :*
pi_196317105
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:17 schreef Robin235 het volgende:
Hallo jongens, ik heb de laatste tijd meerdere keren over CBD gehoord en nu ook wat artikels gelezen zoals https://www.lijfengezondheid.nl/hoe-blijf-jij-in-balans
Nu vroeg ik mij af of er hier wat verstandige mensen zijn die mij wat meer informatie kan geven over dit topic, kan misschien ook helpen voor meneer Geennaam7190.
Ik ben geen meneer, maar wat bedoel je daarmee?
pi_196317135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:17 schreef Robin235 het volgende:
...Jij hebt een artikel gelezen en denkt nu onze problemen op te kunnen lossen met CBD?
Twiddel
pi_196317184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

...Jij hebt een artikel gelezen en denkt nu onze problemen op te kunnen lossen met CBD?
Nou ik vroeg mij juist af of iemand mij meer informatie hier kon geven over CBD aangezien ik het zelf nog niet goed snap, en zoals ik daar las kon het "geennaam" misschien wel helpen....
pi_196317192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 11:02 schreef Robin235 het volgende:

[..]

Nou ik vroeg mij juist af of iemand mij meer informatie hier kon geven over CBD aangezien ik het zelf nog niet goed snap, en zoals ik daar las kon het "geennaam" misschien wel helpen....
Niet echt handig om advies te geven als je er zelf niet veel vanaf weet he.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')