SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh in z'n geheel niet hoor..quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
DHL is hier zo slecht nog niet.
Ik weet gewoon niet waar ik het moet laten bezorgen, als ik werk kies, rijden ze gewoon weg zonder bezorgpoging en thuis red ik net niet met werktijden. Dus mijn beste kans is avondbezorging, maar ja, dat moet maar net een optie zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:47 schreef FranticDJ het volgende: [..] hmm ja DHL is soms ook door de bomen 't bos niet meer te zien.. 3 verschillende diensten van 3 verschillende locaties
![]()
Etto kan helaas even niet reageren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
misschien heeft Etto er een 5g chip in gepropt
Pakket komt waarschijnlijk 's avonds (de laatste keer was "end of day" rond 21:00. Die avond heb ik al een afspraak die ik niet af kan zeggenquote:
wtfquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik weet gewoon niet waar ik het moet laten bezorgen, als ik werk kies, rijden ze gewoon weg zonder bezorgpoging en thuis red ik net niet met werktijden. Dus mijn beste kans is avondbezorging, maar ja, dat moet maar net een optie zijn.
whutquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etto kan helaas even niet reageren.
ahquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pakket komt waarschijnlijk 's avonds (de laatste keer was "end of day" rond 21:00. Die avond heb ik al een afspraak die ik niet af kan zeggen
Het DPD pakketpunt hier is een of andere Christelijke boekenzaak. Daar hoef je het op zondag niet te proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh in z'n geheel niet hoor..
DPD is nog steeds de grootste droeftoeter ooit.
Het toffe van iedere alcoholist laten bezorgenquote:
Kan misschien wel een vriendin van mij zo gek kregen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
familielid in je huis parkeren
weet niet ens waar het dpd punt heir zitquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het DPD pakketpunt hier is een of andere Christelijke boekenzaak. Daar hoef je het op zondag niet te proberen natuurlijk
ja kansloos welquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het toffe van iedere alcoholist laten bezorgen
reep chocola en gaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan misschien wel een vriendin van mij zo gek kregen.
Mis ik, enorm!quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger had je ten minste nog een banmeldtopic. Veel overzichtelijker.
Wat hebben jullie toch steeds met bezorging,quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pakket komt waarschijnlijk 's avonds (de laatste keer was "end of day" rond 21:00. Die avond heb ik al een afspraak die ik niet af kan zeggen
Zit je in een volledig verlicht kantoor, rijden ze door en mag ik het op een industrieterrein ophalen.quote:
Niet iedereen heeft een mooi vrijstaand huis waar de bezorger achterom kan lopen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch steeds met bezorging,
Heb nog nooit gewacht op een pakket en alles is ooit nog netjes aangekomen.
Op kantoor of thuis leggen ze het ook gewoon ergens neer, ga daar toch niet voor thuisblijven?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je in een volledig verlicht kantoor, rijden ze door en mag ik het op een industrieterrein ophalen.
Nu al?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:54 schreef Molo het volgende:
Nou, fraaie TT, dat hoeft nou ook niet echt zeg maar, of echt niet gewoon
Goed. Te bedde hier
Morgen mijn moeder verhuizenquote:
Ik maakte geen grap toen ik het had over alcoholisten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja DHL flikt dat hier niet. Ken de manager van het districentrum iets te goed
Sterktequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen mijn moeder verhuizen
Joyyyy
Gecoördineerd door mijn controlfreak kipkrokantzusje![]()
Ajuus!
Scheelt wel dat ik overal camera’s heb hangen en elke bezorger onderhand wel ken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een mooi vrijstaand huis waar de bezorger achterom kan lopen.
bijnaquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zaterdag 13 maart vlieg ik naar Boedapest, Deo Volente
i figuredquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap toen ik het had over alcoholisten.
die bunkerslang die ze doorstuurde is ze nog wel even zoet mee gok ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Is ook de eerste keer dat ik MOLO piel af zie slaan
Nog steeds gok ik ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die bunkerslang die ze doorstuurde is ze nog wel even zoet mee gok ik
Zo klinkt het net alsof kipkrokant iets slechts isquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen mijn moeder verhuizen
Joyyyy
Gecoördineerd door mijn controlfreak kipkrokantzusje![]()
Ajuus!
Ja, duurt nog evenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof kipkrokant iets slechts is
oh wat leukquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, duurt nog even![]()
Tof appartement gevoekt ook
https://www.booking.com/h(...)ent-budapest.nl.html
Is het in dit geval.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof kipkrokant iets slechts is
oh das idd allemaal niet duurquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Ticket was maar 120 euro bij KLM.
En het appartement voor een week 310 euro.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Heten alle Hongaarsen Bea of is dat toeval?
Genotquote:
Ik ken een handjevol Hongaren en zeker 4 Bea's.quote:
Ja, er zit niet veel variatie in voornamen. Mannen heten ook vaak Péter, Attilla of Gergely.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken een handjevol Hongaren en zeker 4 Bea's.
Ik zit echt vreselijk diep na te denken op welke cd ik deze nou had staan.quote:
Ga je weg op m'n verjaardagquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zaterdag 13 maart vlieg ik naar Boedapest, Deo Volente
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit echt vreselijk diep na te denken op welke cd ik deze nou had staan.
Kunnen wij ons ook hier voor aanmelden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als troost kan ik wat chocolade uit Boedapest meenemen?
Deze is nog voor mijn tijd dat ik vinyl kochtquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]vinyl jonguh
al zou ik wel moeten graven bij m'n ouders..
Nee das speciale Gerrieservicequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen wij ons ook hier voor aanmelden?
(@:bitterbal)
Bitterbal heeft liever een Hongaars varkentje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen wij ons ook hier voor aanmelden?
(@:bitterbal)
Ik heb het wel gehad, maar Finse wint het.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
staan Hongaren bekend om hun chocolade dan
Neequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
Dit was mijn allereerste vinyl die ik kochtquote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als troost kan ik wat chocolade uit Boedapest meenemen?
Waar staan Hongaren überhaupt bekend omquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
Sziget!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar staan Hongaren überhaupt bekend om
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was mijn allereerste vinyl die ik kocht
aanstellerigheidquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar staan Hongaren überhaupt bekend om
Mijn vinyl is van een heel ander genre geloof ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was mijn allereerste vinyl die ik kocht
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil er best nog wel eens heen, Budapest.
Denk dat ca. 95% van mijn vinyl bestaat uit zulke herriequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn vinyl is van een heel ander genre geloof ik.
Echt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aanstellerigheid
de meesten die ik ken iig zijn de grootste jankballen er zijn
sorry budaddy
Biden wint en anders is het fake of fraudquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. die cijfers voor Georgia op cnn.com gaan echt alle kanten op laatste half uur.
Eerst 2000 verschil, toen 1500 en nu alweer bijna 4000
Ik heb nog wat Morricone geplunderdquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ca. 95% van mijn vinyl bestaat uit zulke herrieheb ook nog wel wat Pink Floyd en Supertramp staan
ja niet letterlijk tranen trekken he maar huilies vooralquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt?
Wat mij is opgevallen is dat mannen snel naar de fles grijpen als het even tegenzit.
brrrquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil een keer naar Finland
hmm.. ik vind zweden leuker om redenenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil ik ook weer eens heen, rondtrekken in het noorden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joh.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm.. ik vind zweden leuker om redenen
maar Finland heeft ook wel wat. Echt al een hele poos niet meer geweest.
In de tijd dat ik het kocht was vinyl nagenoeg dood, bijna het enige dat er nog op uit kwam was housemuziekquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Morricone geplunderd![]()
Mijn zelfgekochte spul is pleurisherrie en de single Convoy.
ja laatste jaren weer een hele opleving.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ik het kocht was vinyl nagenoeg dood, bijna het enige dat er nog op uit kwam was housemuziek
Ik vond het een tijdje een leukere aanvulling op mijn collectie dan cd's.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ik het kocht was vinyl nagenoeg dood, bijna het enige dat er nog op uit kwam was housemuziek
Ja zat daar laatst ook naar te kijken, die prijzen gaan helemaal nergens meer overquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja laatste jaren weer een hele opleving.
zelfs technics is weer opnieuw in de markt gestapt.
en godverdomme. die mk7 moet dik 800 euro kosten
ik heb mijn mk2's verkocht voor 600 als set. Die dingen gaan nu voor bijna 600 per stuk :/ (wat meer is dan dat ik er nieuw voor gegeven heb)
Holy crapquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bax-shop.nl/all-in-one-speler/pioneer-xdj-xz
zou deze toch echt wel heel graag in huis halen
Ik viel vooral over de knopjes.quote:
ohquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik viel vooral over de knopjes.
Wil ik ook wel heen. Beetje rondtrekken en verblijven in die cabinsquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm.. ik vind zweden leuker om redenen
maar Finland heeft ook wel wat. Echt al een hele poos niet meer geweest.
Als ik ga, kom ik aankloppen voor wat tipsquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil ik ook weer eens heen, rondtrekken in het noorden.
Dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil ik ook wel heen. Beetje rondtrekken en verblijven in die cabins
Ja, nee, ook nooit gedaan dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ga, kom ik aankloppen voor wat tips
Is toch wel een hoop geld voor een beetje aanklooienquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bax-shop.nl/all-in-one-speler/pioneer-xdj-xz
zou deze toch echt wel heel graag in huis halen
Owquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ook nooit gedaan dus.Plus mijn tips zijn tien jaar oud.
mja geef mij 't draaien maarquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch wel een hoop geld voor een beetje aanklooienVond producen veel leuker dan draaien eigenlijk
Joop gaat zijn hobby geloof ik weer oppakken. Ander soort pleurisherrie incoming.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch wel een hoop geld voor een beetje aanklooienVond producen veel leuker dan draaien eigenlijk
hij wordt de 4e J?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop gaat zijn hobby geloof ik weer oppakken. Ander soort pleurisherrie incoming.
quote:
nicequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hardcore.En dan liedjes maken.
Vind het ergens wel jammer dat ik er mee gestopt ben, zou het nu weer voor een groot deel opnieuw moeten leren ben ik bangquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja geef mij 't draaien maaren idd veel geld voor aanklooien. daarom dat ik 't mezelf niet toe sta om te kopen (los van 't feit dat ik mn gehoorbeschadiging dan allen maar ga vergroten
)
ik vind het eeuwig zonde dat ik de apparatuur heb moeten verkopen om school te kunnen financieren. maarja. als ik dat niet had gedaan had ik me deze levensstijl niet kunnen permitterenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het ergens wel jammer dat ik er mee gestopt ben, zou het nu weer voor een groot deel opnieuw moeten leren ben ik bang
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heeft 'ie ook in een bandje gezeten als zanger, maar optreden vond 'ie niks. (Punk en voor mijn tijd)
Daar heb ik de ballen verstand van joh.quote:
de TR909 is de legendarische drumcomputerquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik de ballen verstand van joh.![]()
Ik pluk vooral de vruchten van zijn kennis van geluid.
Bij mij ben ik er voornamelijk mee gestopt zodat ik überhaupt eens een keer een opleiding af ging makenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind het eeuwig zonde dat ik de apparatuur heb moeten verkopen om school te kunnen financieren. maarja. als ik dat niet had gedaan had ik me deze levensstijl niet kunnen permitteren
hmm ja toen ik informatica deed had ik toch zeeen van tijd. deed die opleiding met 2 vingers in mn neus geblinddoekt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij ben ik er voornamelijk mee gestopt zodat ik überhaupt eens een keer een opleiding af ging maken
Even snel googlen zei genoeg ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de TR909 is de legendarische drumcomputer
net zoals de JP8000 een legendarische synth is
De loudnessknop is geniaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben allang blij met een play/pauze knopje en een volumeknopje.
Zonde van mijn nagels.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
Nja wil misschien gitaar nog wel weer eens overnieuw proberen op te pakken..
Check.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
En die raadt toch alleen maar de laatste 5 nummers aan
ik was te lui om te oefenen met gitaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonde van mijn nagels.![]()
Ik ben beter met toetsen en drummen vond ik ook altijd wel leuk, maar ja, thuis oefenen is ook niet praktisch.
Ja ik had het probleem dat ik in het eerste jaar door alle docenten werd opgehemeld en veel te hoge punten haalde dat ik daarna naast mijn schoenen ging lopen omdat het me nauwelijks moeite kostte. Daarna er praktisch afgeschopt omdat ik teveel uren mistte omdat ik toch vrijwel alles beter wist dan de docentenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja toen ik informatica deed had ik toch zeeen van tijd. deed die opleiding met 2 vingers in mn neus geblinddoekt.
Ik moet nog eens nieuwe, mijn huidige zit een brom in.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben wel blij met mijn speakers.
Ik kan die van mij aanraden maar ja heb er 0 verstand van eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog eens nieuwe, mijn huidige zit een brom in.
Geen moeite hoeven doen is echt dodelijk voor je progressie ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had het probleem dat ik in het eerste jaar door alle docenten werd opgehemeld en veel te hoge punten haalde dat ik daarna naast mijn schoenen ging lopen omdat het me nauwelijks moeite kostte. Daarna er praktisch afgeschopt omdat ik teveel uren mistte omdat ik toch vrijwel alles beter wist dan de docenten. Ben toen echt gered door mijn stage omdat ik toen weer eens dingen kon leren en weer motivatie kreeg.
welke heb je?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan die van mij aanraden maar ja heb er 0 verstand van eigenlijk.
Mja, ik weet wel redelijk wat ik zoek, maar voor wat ik daar naar muziek luister, is een nieuwe set aanschaffen nu eigenlijk nonsens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan die van mij aanraden maar ja heb er 0 verstand van eigenlijk.
iddquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen moeite hoeven doen is echt dodelijk voor je progressie ja.
Exact dat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
middelbare school zo gehaald.
moest ik op de uni ineens wat gaan doen. Daarom ook daar op mn bek gegaan
informatica weer geen moeite moeten doen.
zeevaartschool wel, maar dat is wel gelukt
Ja ik heb al vanaf kind een hekel gehad aan school, heb eigenlijk ook veel te lage diploma's omdat ik er vanaf wilde zijn met het liefst er 0,0 moeite in te stekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen moeite hoeven doen is echt dodelijk voor je progressie ja.
mja heb 1 vak gehaald op de uniquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact dat.![]()
Maar aardig op mijn pootjes terechtgekomen.
Die past niet op mijn versterker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ut/9200000089451334/
Alleen heb ik de zwarte versie.
Oh ik heb geen versterker? Maar is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die past niet op mijn versterker.
Uiteindelijk gehaald.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja heb 1 vak gehaald op de unislap lullen voor gevorderden
voor de rest. tja.. ach ging 'm toch niet worden want ik vond er niks aan.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteindelijk gehaald.Achteraf vooral een stukje "hoe leer ik leren" gemist.
Ik heb uiteindelijk de uni wel gehaald. Dat vond iedereen belangrijk."ja want als je eenmaal werk en denkniveau hebt dan maakt het niet meer uit in welke richting"quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja heb 1 vak gehaald op de unislap lullen voor gevorderden
voor de rest. tja.. ach ging 'm toch niet worden want ik vond er niks aan.
Ik heb vooral geleerd dat ik alleen iets leer als ik het zelf ook daadwerkelijk interessant vindquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteindelijk gehaald.Achteraf vooral een stukje "hoe leer ik leren" gemist.
meer popups en ads konden niet op 1 paginaquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
@:FranticDJ, dit is geloof ik een van de laatste nummers die ik heb geproduceerd https://www8.zippyshare.com/v/Js6pJiUR/file.html
Neuh, dit plug je zo in de meeste dingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb geen versterker? Maar is ook niet nodig.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vooral geleerd dat ik alleen iets leer als ik het zelf ook daadwerkelijk interessant vind
les die ik geleerd heb is dat je moet doen wat je leuk vindt.. niet wat je 'kan' ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk de uni wel gehaald. Dat vond iedereen belangrijk."ja want als je eenmaal werk en denkniveau hebt dan maakt het niet meer uit in welke richting"
Long story short: 9 jaar voor niks geleerd
Oh ik heb er geen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer popups en ads konden niet op 1 pagina?
Op mijn werk werd ik gezien als de After Effects expert terwijl ik daar nooit een seconde les in heb gehad, op school kreeg je nog les in Flashquote:
ik moet sowieso al jaren iets ondernemen op geluidsinstallatiegebied..quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog eens nieuwe, mijn huidige zit een brom in.
nja eerlijk gezegd wist ik dat een kwart eeuw geleden ook al.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
les die ik geleerd heb is dat je moet doen wat je leuk vindt.. niet wat je 'kan' ofzo.
ohjaquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op mijn werk werd ik gezien als de After Effects expert terwijl ik daar nooit een seconde les in heb gehad, op school kreeg je nog les in Flash
Pehehehe.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op mijn werk werd ik gezien als de After Effects expert terwijl ik daar nooit een seconde les in heb gehad, op school kreeg je nog les in Flash
Cool blue keuze hulp klaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil over een half jaar sowieso een nieuwe tv kopen maar dat gaat dan mijn eerste nieuwe tv ooit worden en ik krijg nu al keuzestress bij het idee.Heb gewoon geen verstand van die dingen.
laatste tv hier was een matige keuzequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil over een half jaar sowieso een nieuwe tv kopen maar dat gaat dan mijn eerste nieuwe tv ooit worden en ik krijg nu al keuzestress bij het idee.Heb gewoon geen verstand van die dingen.
Ja pff ik ben dus ook bang dat ik dan iets koop wat kut is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tv hier was een matige keuze
Protips: welk formaat ongeveer en welke aansluitingen moeten erop zitten, verder in winkels wat dingen bekijken. Hoe kleiner, hoe minder dingen als 4k er toe doen, want realistisch gezien ga je dat verschil niet zien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar genoeg nostalgisch gezever, ik duik het bed in
ja ik ben ook misluktquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar genoeg nostalgisch gezever, ik duik het bed in
Smart-tv hoef ik niet eens zo nodig te hebben, gebruik nu een chromecast en dat vind ik ook dikke prima haha en ik weet dat ik een 43 inch tv wil. Ik typte eerst 42 maar dat is mijn tv nu volgens mij en die is oud.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protips: welk formaat ongeveer en welke aansluitingen moeten erop zitten, verder in winkels wat dingen bekijken. Hoe kleiner, hoe minder dingen als 4k er toe doen, want realistisch gezien ga je dat verschil niet zien.![]()
En even kijken hoe nuttig de smart-opties voor je gaan zijn en checken hoe de fabrikant is met updaten.
het smart gedeelte is veel te snel traag gewordenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff ik ben dus ook bang dat ik dan iets koop wat kut is.
Dat hoef ik niet te hebben, mis ik nu ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het smart gedeelte is veel te snel traag geworden
Dit dus. Samsung is daar net zo matig in veelal als met z'n telefoons.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protips: welk formaat ongeveer en welke aansluitingen moeten erop zitten, verder in winkels wat dingen bekijken. Hoe kleiner, hoe minder dingen als 4k er toe doen, want realistisch gezien ga je dat verschil niet zien.![]()
En even kijken hoe nuttig de smart-opties voor je gaan zijn en checken hoe de fabrikant is met updaten.
Samsung is wel goed toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus. Samsung is daar net zo matig in veelal als met z'n telefoons.
Dan lekker voor een "domme" tv gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Smart-tv hoef ik niet eens zo nodig te hebben, gebruik nu een chromecast en dat vind ik ook dikke prima haha en ik weet dat ik een 43 inch tv wil. Ik typte eerst 42 maar dat is mijn tv nu volgens mij en die is oud.
zonder smart wordt wel steeds zeldzamer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te hebben, mis ik nu ook niet.
Ja nou ja het is geen ramp hoor als het erop zit maar ik vind het geen eis.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder smart wordt wel steeds zeldzamer.
Je kan het ook gewoon niet gebruiken uiteraard
Oh, telefoon ben ik wel tevreden over tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus. Samsung is daar net zo matig in veelal als met z'n telefoons.
qua beeld wel inderdaad. Deze is uit 2016, was een van de eerdere 4K modellen. Mja tegen de tijd dat dat echt eens uitgebreid doorbreekt is deze alweer exitquote:
mijne heeft nog wel eens updates, ook apps updaten nog wel. Maar net als bij foons maken app updates de tv steeds slomerquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:01 schreef IJsdraakje het volgende:
O
[..]
Oh, telefoon ben ik wel tevreden over tot nu toe.
Maar ik weet dat updaten een ding is met die dingen, daarom gooide ik 'm erin.
Ja, dat geheugen zal wel flink tekort schieten voor de huidige generatie appsquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne heeft nog wel eens updates, ook apps updaten nog wel. Maar net als bij foons maken app updates de tv steeds slomer
ik ga voor deze het smart gedeelte denk ik een keer vervangen door een mini-windows laptop met BT keyboard/touchpadquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga over een tijdje wel even alvast bekijken wat ik wil hebben en dat dan beetje in de gaten houden enz.
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga voor deze het smart gedeelte denk ik een keer vervangen door een mini-windows laptop met BT keyboard/touchpad
vooral een beroerde app als NPO Start. Bij opstarten loopt ie de helft van de keren vastquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat geheugen zal wel flink tekort schieten voor de huidige generatie apps
quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral een beroerde app als NPO Start. Bij opstarten loopt ie de helft van de keren vast
Gelukkig geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral een beroerde app als NPO Start. Bij opstarten loopt ie de helft van de keren vast
quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig geen ervaring mee.![]()
Domme tv hier.
terugkijken met NPO start doen we hier nog wel eens. RTL XL kost meestal geldquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig geen ervaring mee.![]()
Domme tv hier.
Pornhub?quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terugkijken met NPO start doen we hier nog wel eens. RTL XL kost meestal geld
en verder Netflix en Youtube, verder nauwelijks andere apps.
Dat draaien we hier vooral op de ps4.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terugkijken met NPO start doen we hier nog wel eens. RTL XL kost meestal geld
en verder Netflix en Youtube, verder nauwelijks andere apps.
De eisen waren hier 'past ie in de kast' en 'zitten er genoeg poorten op'.quote:
alleen de juniors gamen hier maar dat doen ze op hun game-laptopsquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat draaien we hier vooral op de ps4.
Haha ook lekker simpel dusquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eisen waren hier 'past ie in de kast' en 'zitten er genoeg poorten op'.
Spelletjes.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen de juniors gamen hier maar dat doen ze op hun game-laptops
ik ben na de ps2 afgehaakt
Dan gewoon een sale afwachten en om het even kiezen wat aan je maten en budget voldoet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ook lekker simpel dusja ik heb ook weinig eisen, het moet gewoon net zo groot zijn als wat ik nu heb alleen dan plat.
meeste mensen hebben in verhouding tot de woonkamer een veeeeel te grote tv staanquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Grote tv is wel fijn met films.En 43 inch is voor sommige mensen misschien niet groot maar mijn woonkamer is ook niet zo groot dus ik zit er ook niet heel ver vanaf.
Lekker pixels tellen omdat je er een meter vanaf zit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste mensen hebben in verhouding tot de woonkamer een veeeeel te grote tv staan
Kloptquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste mensen hebben in verhouding tot de woonkamer een veeeeel te grote tv staan
ditquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker pixels tellen omdat je er een meter vanaf zit.
die heeft m'n zwager. Dat modeverschijnsel lijkt weer voorbij nuquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En die ronde dingen word ik misselijk van.
Mijn ouders ook ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar vader heeft echt een belachelijk grote televisie.Dat vind ik echt niet fijn als je er zo dicht bovenop zit.
Ik heb die hype nooit begrepen eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heeft m'n zwager. Dat modeverschijnsel lijkt weer voorbij nu
Dan beter een goeie beamer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Een enorme tv lijkt me wel chill maar moet ik ook een hele grote woonkamer hebben.
Ik vind het zelf altijd wel fijn als je ook nog een beetje naast de tv ofzo kan kijken, snap je wat ik bedoel? Dat het niet alleen maar één groot scherm is voor je ogen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ouders ook ja.Zij liever dan ik, in 99/100 gevallen voegt het niets toe aan de beleving imo.
Wij zaten ook al in de kleinste modellen te vissen ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit
Woonkamer is hier ook maar matig qua formaat, in 2016 van 32 naar 40 inch overgegaan.
Wordt nog een dingetje bij een volgende want 40 is al klein nu
ik kon destijds voor vrijwel hetzelfde bedrag OF een curved, OF een 4K model nemen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb die hype nooit begrepen eigenlijk.
Nu heb je wel iets aan dat 4K toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kon destijds voor vrijwel hetzelfde bedrag OF een curved, OF een 4K model nemen.
Niet dat je iets aan 4K had, maar curved vond ik helemaal niks
Ik wil zeker in één oogopslag de hele tv kunnen zien. De hoofden moeten niet groter dan het mijne zijn in een closeup, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het zelf altijd wel fijn als je ook nog een beetje naast de tv ofzo kan kijken, snap je wat ik bedoel? Dat het niet alleen maar één groot scherm is voor je ogen.
qua uitzendingen maar matig, en het Netflix abo dat ik van m'n zwager gebruik heeft het geloof ik niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heb je wel iets aan dat 4K toch?
Matig wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua uitzendingen maar matig, en het Netflix abo dat ik van m'n zwager gebruik heeft het geloof ik niet.
Dus hooguit YT lijkt het
heb hier een Blueray speler met ingebouwdw receiver staan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben wel wat bluray, da's wel een fijne toevoeging.
Maar we kijken ook nog wel eens een band.
Ohquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua uitzendingen maar matig, en het Netflix abo dat ik van m'n zwager gebruik heeft het geloof ik niet.
Dus hooguit YT lijkt het
Ik bekeek mijn meldingen net.quote:
Crap.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb hier een Blueray speler met ingebouwdw receiver staan.
Ding probeer ik al een tijdje kwijt te raken maar de straatstenen willen het niet eens.
Zeeer beroerde geluidskwaliteit
er kwam hier een wens langs om een minder groot systeem en zeker minder grote speakers te hebben staanquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap.
Maar goed, daarom ben ik dus aan mijn versterker gehecht.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er kwam hier een wens langs om een minder groot systeem en zeker minder grote speakers te hebben staan
op dat moment begon het mij minder te boeien en leek een surround systeem me wel leuk.quote:
Altijd jammer, als dat soort keuzes tegenvallen. Bluetooth zou ik niet zo snel voor gaan, ik hou van bedraad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op dat moment begon het mij minder te boeien en leek een surround systeem me wel leuk.
Slechtste keuze ooit
Hoe gebruik jij dan bv Spotify?quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd jammer, als dat soort keuzes tegenvallen. Bluetooth zou ik niet zo snel voor gaan, ik hou van bedraad.
zou maar geen nieuwe Apple foon kopen danquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er hangt een jackplug aan mijn versterker, daar kan mijn laptop of telefoon aan.
Ik vind het te storingsgevoelig. Ik héb het wel (koptelefoons), maar bij teveel ander bluetooth gaat het over zijn nek.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:56 schreef Amarantha het volgende:
ik heb wel bluetooth (kan ook via kabel) maar ik vind het wel chill eigenlijk.
Soberzo geen Apple hierquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou maar geen nieuwe Apple foon kopen dan
Niet dat ik anti ben, maar het systeem matcht te slecht met wat ik al heb.quote:
ik heb de Apple hype nooit zo gesnaptquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik anti ben, maar het systeem matcht te slecht met wat ik al heb.
Mja, ik wil dat soort dingen dus niet hoeven updaten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Audio streamen via BT eigenlijk nooit problemen mee.
Wel een tijdje problemen gehad met zakelijke Sennheiser headset, maar die lijken na update ook over
Windows update in dit gevalquote:Op zaterdag 7 november 2020 01:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik wil dat soort dingen dus niet hoeven updaten.
Shiny I guess. Het is/was wel lekker idiotproof, dat wel. Maar dat was voor mij juist reden om het niet te nemen ooit. En nu lig ik (al een tijdje) in een stuip om de kosten van Applespul.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de Apple hype nooit zo gesnapt
Niet relevant, ik wil inpluggen en gaan.quote:
meh, nieuwe topmodellen Samsung zijn al net zo onbetaalbaar tegenworodigquote:Op zaterdag 7 november 2020 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shiny I guess. Het is/was wel lekker idiotproof, dat wel. Maar dat was voor mij juist reden om het niet te nemen ooit. En nu lig ik (al een tijdje) in een stuip om de kosten van Applespul.
Dat ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:02 schreef Koen66 het volgende:
maar kabel altijd > draadloos, of het nu WiFi of BT is
Ja, die hoef ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, nieuwe topmodellen Samsung zijn al net zo onbetaalbaar tegenworodig
ik heb zakelijk een Samsung A8 uit 2018, prive een paar maandjes terug prive een illegale Samsung S10E (uit 2019 dus) gekocht.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hoef ik ook niet.De tijden van de enorme verschillen zijn gelukkig al een tijdje geweest en met een redelijk budgetding red ik het ook prima.
Realisme in wat ik gebruik ftw.
Ik vind het een prima apparaatje. Er is vast verschil met de gewone Sonos, maar ik weet niet of dat die honderd euro extra waard is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt meestal wel prima getest toch?
welk type is dat? Zie in Google alleen type SYNFONISK staan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een prima apparaatje. Er is vast verschil met de gewone Sonos, maar ik weet niet of dat die honderd euro extra waard is.
Er zit ook wel wát verschil tussen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk een Samsung A8 uit 2018, prive een paar maandjes terug prive een illegale Samsung S10E (uit 2019 dus) gekocht.
Die S10E is echt zoveel soepeler en sneller. Die A8 loopt op z'n tenen
moet die S10E alleen opnieuw flashen, ding komt uit het buitenland, weigert door beveiliging daardoor te updatenquote:Op zaterdag 7 november 2020 01:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit ook wel wát verschil tussen.Maar ondertussen wel geleerd wat voor mij interessante dingen zijn en dat gaat al aardig lang goed qua keuzes.
Ze hebben een duurdere die in een lamp is verwerkt. Die zou iets beter geluid geven maar ik kan dat apparaat nergens kwijt. Totaal onhandig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:10 schreef Koen66 het volgende:
wel
[..]
welk type is dat? Zie in Google alleen type SYNFONISK staan?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben een duurdere die in een lamp is verwerkt. Die zou iets beter geluid geven maar ik kan dat apparaat nergens kwijt. Totaal onhandig.
En een soort boekenplankje dat je kunt neerzetten of neerleggen of ophangen. Die heb ik.
ahhh tof ding welquote:Op zaterdag 7 november 2020 01:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)peaker-wit-30435204/
Wat is er loos?quote:
Achja, haal ik vanmiddag wel inquote:
Middagdutjesquote:Op zaterdag 7 november 2020 06:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, haal ik vanmiddag wel in
Als ze niet te lang duren zijn ze wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |