SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh in z'n geheel niet hoor..quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
DHL is hier zo slecht nog niet.
Ik weet gewoon niet waar ik het moet laten bezorgen, als ik werk kies, rijden ze gewoon weg zonder bezorgpoging en thuis red ik net niet met werktijden. Dus mijn beste kans is avondbezorging, maar ja, dat moet maar net een optie zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:47 schreef FranticDJ het volgende: [..] hmm ja DHL is soms ook door de bomen 't bos niet meer te zien.. 3 verschillende diensten van 3 verschillende locaties
![]()
Etto kan helaas even niet reageren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
misschien heeft Etto er een 5g chip in gepropt
Pakket komt waarschijnlijk 's avonds (de laatste keer was "end of day" rond 21:00. Die avond heb ik al een afspraak die ik niet af kan zeggenquote:
wtfquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik weet gewoon niet waar ik het moet laten bezorgen, als ik werk kies, rijden ze gewoon weg zonder bezorgpoging en thuis red ik net niet met werktijden. Dus mijn beste kans is avondbezorging, maar ja, dat moet maar net een optie zijn.
whutquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etto kan helaas even niet reageren.
ahquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pakket komt waarschijnlijk 's avonds (de laatste keer was "end of day" rond 21:00. Die avond heb ik al een afspraak die ik niet af kan zeggen
Het DPD pakketpunt hier is een of andere Christelijke boekenzaak. Daar hoef je het op zondag niet te proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh in z'n geheel niet hoor..
DPD is nog steeds de grootste droeftoeter ooit.
Het toffe van iedere alcoholist laten bezorgenquote:
Kan misschien wel een vriendin van mij zo gek kregen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
familielid in je huis parkeren
weet niet ens waar het dpd punt heir zitquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het DPD pakketpunt hier is een of andere Christelijke boekenzaak. Daar hoef je het op zondag niet te proberen natuurlijk
ja kansloos welquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het toffe van iedere alcoholist laten bezorgen
reep chocola en gaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan misschien wel een vriendin van mij zo gek kregen.
Mis ik, enorm!quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger had je ten minste nog een banmeldtopic. Veel overzichtelijker.
Wat hebben jullie toch steeds met bezorging,quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pakket komt waarschijnlijk 's avonds (de laatste keer was "end of day" rond 21:00. Die avond heb ik al een afspraak die ik niet af kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |